Ik heb de hoogste dosis genomen, 5mg. Die zou het ook langzaam moeten afgeven. Al merk ik daar dus niks van helaas.
Anoniem
Geplaatst: 01-07-16 21:14
Siersma schreef:
Ik heb de hoogste dosis genomen, 5mg. Die zou het ook langzaam moeten afgeven. Al merk ik daar dus niks van helaas.
Ik zou juist geen langzame afgifte nemen, als je aan het begin maar even goed moe bent. Ik neem 6mg en ben dan 8 uur lang out. Word s morgens nog heel fijn uitgerust en helder wakker ook.
Ik dus niet, nu al niet met de langdurende. Doet bij mij weinig. Ben nu heel moe en zal hopelijk goed slapen vanacht, maar dat is ook alleen omdat ik al een paar nachten slecht geslapen heb.
Melatonine is ook best lastig, je moet het precies op het juiste moment nemen, als je te vroeg of te laat bent heeft het helemaal geen zin. En langzame afgifte heb je idd minder aan, Je hebt juist die boost in 1 keer nodig om je in slaap te duwen.
Ik kijk snachts gewoon altijd series, heb flu.x op mijn laptop geïnstalleerd zodat het blauwe licht word uitgefilterd en ik mijn melatonineaanmaak niet in de weg zit.
Ik ben ook iets te wakker. Wil eigenlijk het liefst tegen de muren oprennen zo actief voel ik me.
Seltje
Geplaatst: 01-07-16 23:55
Hier geen slaapproblemen, wel een vervelend werkritme, nacht nummer 2.
Sinds ik nachten werk slaap ik overdag aan een roosje...
Snoraly
Geplaatst: 02-07-16 03:00
Oeps, net ikea ladekast in elkaar gezet, nu bezig met kamer herinrichten, had geen idee dat het al zo laat is Kan overigens geen ikea bouwpakketten meer zien.. Thank god voor mijn huisgenoten dat ze er niet zijn
Bleh, vannacht weeeer allerlei bizarre/nare dromen gehad. Ben nu voor de derde keer wakker en m'n wekker gaat pas om 9 uur maar heb eigenlijk geen zin meer om te slapen uit angst voor zo'n droom
Jup, veel stress gehad de laatste tijd... nu leek het minder omdat ik zo goed als klaar ben voor mijn assessments van maandag en woensdag + de expositie waar mijn foto's woensdag hangen.. Maar blijkbaar schoot ik vannacht toch weer in de stress omdat ik nog een aantal dingetjes in verslag niet af had.. Dat heb ik vannacht dus maar gedaan, wist dat ik anders toch niet rustig kon slapen.. Rond het tijdstip van jou berichtje ben ik juist weer gaan slapen... Heb jij nog een beetje kunnen slapen?
Ja gelukkig toch nog weer in slaap gevallen. Zitten nu dit weekrnd op de camping en merk dat ik hier wel rustiger ben in mn hoofd en dus wel beter slaap.