. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
nu nog even wachten op het mailtje van de schoenen en dan kan ik die hopelijk ook ophalen in 1 ritje
... Toch leuk dat er ook nog goede personen zijn!!
Verkoper is akkoord gegaan, wacht nu nog op haar gegevens om te kunnen betalen Blingh schreef:Wij zijn op zoek naar een opknap trailer, dus ik houdt alles in de gaten. Zag wel een leuke dacht ik, alleen de bodem moest vernieuwd worden. Dus ik stuur een berichtje voor de prijs.
Voor E900!! mocht ik hem komen halen![]()
Dus ik stuur terug dat ik dat toch echt te duur vind voor een trailer waarvan de bodem vernieuwd moest worden.
Krijg ik terug: dat is dan uw probleem
Nou daaaag..
)
GamblersCup schreef:De manier van reageren is wel raar. Als jij niet in prijs wil zakken dan kun je dat of melden (de rest van de trailer is prima, dus enz. enz.) of meldt gewoon dan houdt het op. En niet “Dat is dan uw probleem”. Haar probleem is het helemaal niet. Het is hun trailer die ze willen verkopen. Zij vindt vast wel een andere trailer, dus in die zin slaat de opmerking ook al nergens op. Alsof dat de enige trailer is die er te koop staat.Ik vind dat helemaal niet zo raar, die persoon wilde gewoon niet zakken in de prijs en vond duidelijk jouw mailtje raar.
Sammie schreef:De manier van reageren is wel raar. Als jij niet in prijs wil zakken dan kun je dat of melden (de rest van de trailer is prima, dus enz. enz.) of meldt gewoon dan houdt het op. En niet “Dat is dan uw probleem”. Haar probleem is het helemaal niet. Het is hun trailer die ze willen verkopen. Zij vindt vast wel een andere trailer, dus in die zin slaat de opmerking ook al nergens op. Alsof dat de enige trailer is die er te koop staat.

Dan niet toch.GamblersCup schreef:Maar om daar zo'n heisa om te maken vind ik ook niet nodig. Ik vind het nog steeds niet zo'n gekke reactie op de mail van Blingh, die he-le-maal verbaasd is en het niet vind kunnen dat een trailer 900 euro kost waarvan de bodem vernieuwd moet worden.