Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Saul

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 12:39

Nee in het weekend trekken de banken rente ;).

BenaLaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 13:26

Van je eigen bank naar je eigen bank is altijd real time, van bank naar giro voor 13:00 overgeboekt staat er dezelfde werkdag voor 17:00 op. Van rabo naar abn bijvoorbeeld (of andersom) is t voor 17:00 overgeschreven dezelfde dag binnen, anders de volgende dag voor 13:00.

Betalingsverkeer (altijd van toepassing met uitzondering van boekingen binnen je eigen bank) werkt van maandag 09:00 tot vrijdag 17:00.

Allemaal terug te vinden op de website van betalingsverkeer nederland. Alleen ING profiteert van rente trekking.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 13:35

ING is verschrikkelijk. Denk al een tijdje aan overstappen.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 15:46

Oh oke thanks voor de info. Vrijdag hebben ze het gestort zeiden ze. Dus krijg het hopelijk maandag binnen!

leanneXXnona

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 17:12

Hopelijk morgen een goede ervaring, ga een bench ophalen :) nu nog even wachten op het mailtje van de schoenen en dan kan ik die hopelijk ook ophalen in 1 ritje

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 17:58

Ik ben bijna ook een evaring rijker! Krijg een bod boven mijn mijn vraagprijs op een dekje. Akkoord meegegaan, hele tijd mail vekeer er mee... Moet zeggen, is eerste in zoveel maanden tijd die ook gelijk terug reageert, of tenminste die WEL reageert. Afijn, voor dinsdagavond afgesproken. En ook 100% het idee dat ie ook voor de deur staat om het op te halen! :-)... Toch leuk dat er ook nog goede personen zijn!!

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 18:03

Ik heb hopelijk een Eurostar Stripe In voor een leuk prijsje :) Verkoper is akkoord gegaan, wacht nu nog op haar gegevens om te kunnen betalen

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 11:42

Blingh schreef:
Wij zijn op zoek naar een opknap trailer, dus ik houdt alles in de gaten. Zag wel een leuke dacht ik, alleen de bodem moest vernieuwd worden. Dus ik stuur een berichtje voor de prijs.

Voor E900!! mocht ik hem komen halen :=

Dus ik stuur terug dat ik dat toch echt te duur vind voor een trailer waarvan de bodem vernieuwd moest worden.

Krijg ik terug: dat is dan uw probleem

:evaw: Nou daaaag..

Ik vind dat helemaal niet zo raar, die persoon wilde gewoon niet zakken in de prijs en vond duidelijk jouw mailtje raar. En 900 euro voor een trailer waarvan de bodem vervangen moet worden... ligt aan de rest van de trailer natuurlijk (die hebben wij niet gezien), maar de mijne zou ook niet onder de 1000 weg gaan hoor, als de bodem niet goed meer zou zijn! Als iemand de bodem vervangt is het daarna nog goedkoper dan een trailer kopen in goede staat. (gelukkig is mijn bodem goed :D )

Nanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 12:29

Ik had afgelopen zaterdag een *gratis af te halen* weg is weg advertentie op MP gezet voor een complete mutsy kinderwagenset van 10 jaar oud.
Binnen drie minuten nadat de advertentie op MP was gezet de eerste beller. Binnen een uur opgehaald. :D . Ik was er gewoon beduusd van.. :D

leanneXXnona

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 13:00

Vandaag de bench opgehaald, kreeg hem gewoon gratis mee. Ze wou weten wat voor hondje erin moest. Dus uitleggen dat het voor gasthondjes uit griekenland was. Gaf ze me gewoon het geld terug en mocht ik hem zo meenemen. Echt super lief

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 13:03

Wat lief van die vrouw!

Ik heb het geld inmiddels binnen van alle kopers. Was dus toch het weekend

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 13:15

Ik heb van 1 iemand nog niet binnen.
Dus die zal nog niet overgemaakt hebben helaas.

barrymuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 13:44

Nou het hele weekend goed zaken gedaan hoofdzakelijk via bokt markt *\o/*
Veel spullen waar ik al lang mee loop te adverteren nu bijna in anderhalve week weg
Mensen hebben allemaal al betaald en vandaag heb ik alle pakketjes de deur uit gedaan.
Is wel handig dat je niet dagelijks naar de post moet maar nu een hele bulk pakketjes kan afgeven. :D
Wat me ook op is gevallen nog geen enkele onzinbieding gehad alleen maar mailtjes van wat is de vraagprijs en ook steeds netjes antwoord terug gehad van wel of niet.
Kan het niet altijd zo +:)+

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 14:25

ik heb nog niets terug gehoord van een potentiele koper, baal er wel weer van.
maarja, doe je niets aan natuurlijk.

ik heb overigens nog nooit wat verkocht via bokt. ik heb er wel wat advertenties op staan haha :P

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 14:36

GamblersCup schreef:
Ik vind dat helemaal niet zo raar, die persoon wilde gewoon niet zakken in de prijs en vond duidelijk jouw mailtje raar.
De manier van reageren is wel raar. Als jij niet in prijs wil zakken dan kun je dat of melden (de rest van de trailer is prima, dus enz. enz.) of meldt gewoon dan houdt het op. En niet “Dat is dan uw probleem”. Haar probleem is het helemaal niet. Het is hun trailer die ze willen verkopen. Zij vindt vast wel een andere trailer, dus in die zin slaat de opmerking ook al nergens op. Alsof dat de enige trailer is die er te koop staat.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 15:31

Sommige mensen die snappen volgens mij echt niet dat andere niet 24/7 hun email checken en reageren .. Krijg echt mailtjes 'Heb 2 uur geleden een mailtje gestuurd en nog geen reactie. Is het nog te koop?' .. Pardon? Ik heb ook een leven hoor :+

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 15:42

Sammie schreef:
De manier van reageren is wel raar. Als jij niet in prijs wil zakken dan kun je dat of melden (de rest van de trailer is prima, dus enz. enz.) of meldt gewoon dan houdt het op. En niet “Dat is dan uw probleem”. Haar probleem is het helemaal niet. Het is hun trailer die ze willen verkopen. Zij vindt vast wel een andere trailer, dus in die zin slaat de opmerking ook al nergens op. Alsof dat de enige trailer is die er te koop staat.

Nee, ik vind het niet zo raar. Wel haar probleem, want zij krijgt de trailer niet voor minder. Meneer heeft waarschijnlijk geen haast met verkopen. Het vreet geen brood natuurlijk.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 15:58

Kan je het ook anders zeggen. "Ik wil m niet voor minder dan X verkopen, succes met de zoektocht" oid had afdoende geweest en de lading voldoende gedekt. Deze reactie is gewoon categorie botte boer.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 16:05

Maar om daar zo'n heisa om te maken vind ik ook niet nodig. Ik vind het nog steeds niet zo'n gekke reactie op de mail van Blingh, die he-le-maal verbaasd is en het niet vind kunnen dat een trailer 900 euro kost waarvan de bodem vernieuwd moet worden.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 16:10

Reactie dat het niet voor 900 weggaat is niet raar. Wel deze woordkeuze.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 16:13

Vind ik niet, ik denk dat dat aan de 2e mail van blingh lag.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 21:39

Ligt er aan hoe ze gezegd heeft dat ze dat te duur vind voor een trailer met bodem die vervangen moet worden.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 21:45

Die mail hebben we niet gezien, dus dit is puur giswerk :D

Maar dan nog ook al is het u bent gek dat u 900 euro ervoor vraagt dan had ik daar niet eens op gereageerd :') Dan niet toch.

Ik zie nog steeds niet in dat het háár probleem is. Er zijn meer trailers en dan kijkt ze toch verder. Weg 'probleem'. Overigens vraag ik mij af of 900 euro wel een goede prijs is voor die trailer. Ik heb er destijds 1 van 600 gekocht, mét een goede bodem. Moesten wel nieuwe banden om, vloer er in gegoten, nieuw neuswiel, geschilderd en tussenschot. Moeten eigenlijk nog een paar kleine dingetjes aan gebeuren. Ik weet ook niet wat een nieuwe (houten)bodem kost, maar bij mij waren de 'extra's' ruim boven 900 euro. Als een nieuwe bodem 600-700 euro kost vind ik het eigenlijk niet eens heel duur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 21:47

GamblersCup schreef:
Maar om daar zo'n heisa om te maken vind ik ook niet nodig. Ik vind het nog steeds niet zo'n gekke reactie op de mail van Blingh, die he-le-maal verbaasd is en het niet vind kunnen dat een trailer 900 euro kost waarvan de bodem vernieuwd moet worden.

Ik zeg nergens dat ik dat niet vind kunnen hoor?

Daarbij heb ik gezegd dat ik die prijs idd te duur voor een trailer waar een nieuwe bodem ingelegd moet worden :j

Dat diegene zijn trailer voor die prijs wil verkopen vind ik prima, ik mag tocg zehhegn dat ik het te duur vind. Waarom is het dat mijn probleem?

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 06:08

Ik vind het ook een rare reactie van die trailer..
Maar zou er verder geen aandacht aan besteden :P

Hier waarschijnlijk een leuke ervaring.
Ik ben opzoek naar een snorscootertje voor mijn vader.
Had op een 200 geboden waar hij 295 voor vroeg.
Hij ging akkoord maar was al overboden voordat ik gereageerd had.
Kon alleen eerst pas zaterdag en zolang wilde hij eigenlijk niet wachten dus hij zou mailen als hij er dan nog zou zijn.
Kreeg gisteren te horen dat ik vandaag een dagdienst kon draaien inplaats van een avond dus gelijk gemaild.
Maar zag toen dus dat hij inmiddels een bod van 350 had gekregen dus gaf het weinig kans.
Zegt hij dat hij mijn bod geaccepteerd had en dat blijft staan.
Dus dat vond ik wel heel erg tof (ook gezegd)!
Ben benieuwd of het wat is :)