Jeuj!! Vandaag maarliefst 3 brieven!! Waaronder een kaart+brief van Noah En John heeft mijn kerstkaart gehad maar ik lees nog niets over andere kaartjes.
En van Alex heb ik nog steeds niks
djuulsie
Geplaatst: 03-01-14 09:46
Jeeeeeeeeeeeeee! 3 brieven
Ahhhhh, Alex moet een beetje opschieten... Volgens mij had ik jouw John een kaartje gestuurd (10 dec op de post gedaan ) Ben heeeeeeeeel benieuwd wanneer we wat horen
Nimber
Geplaatst: 03-01-14 09:57
Wauw wat een mooie kaart zeg! Super knap gedaan!
Ik ben geboren en getogen in Gelderland, 10,5 jaar in Overijssel gewoond en nu alweer 6 mnd terug in Gelderland. Ik had ook een brief van Scott! zo leuk!
Alleen John heeft ernaar gevraagd in de laatste brief Bij mij kwam het door Petra (Isegrim) en ik hou van schrijven, dus 1+1 was 2 Ik heb hem ook verteld van dit topic.
djuulsie
Geplaatst: 03-01-14 10:16
Eentje vroeg het zich af ja, maar de anderen eigenlijk niet.
Ben nu de brief van Gerald aan het lezen (de DR penpal die ik van Steffie kreeg). Mooie brief! Er komt zoveel in naar voren... Verdriet, nonchalance, hoop, blijheid, wanhoop, onmacht, verlangen naar begrip, kracht... Heel mooie brief. Hij zoekt nog wel meer penpals, maar niet zomaar iemand, hij wil wel graag iemand die de situatie begrijpt waar hij in zit en en hem wil helpen waar dat kan.
Doordat hij dat gezegd heeft voel ik me ook wel dubbel. Ik heb enorm met hem te doen en hoop dat hij voldoende geld kan sparen om een nieuwe trial te krijgen, maar ikzelf heb het ook niet breed en kan hem niet zomaar financieel steunen (dat doe ik dus ook niet zomaar, plus dat ik hem pas net ken). Wel wil ik doen wat ik kan. Misschien dat ik zijn boek wel koop, kan sowieso interessant zijn. Voor wie meer wil weten: http://www.geraldmarshall.org/
Nee, het is geen must en hij is ook wel heel blij met mijn brieven volgens mij. (Ohja Steffie, ik moest nogmaals heel erg bedanken voor het koppelen ) Ik zal hem schrijven dat ik doe wat ik kan, maar niet direct financieel kan helpen. Dan kan hij zelf bepalen wat hij daarna doet.
Heb even zijn site bekeken Rianne, knap hoe hij kan tekenen! Sneu voor hem dat zijn advocaat niet naar de tape records wil luisteren, maar ik vraag me af hoe hij daar aan is gekomen en hoe hij zeker weet dat wat daar op staat hem kan helpen. Vind hem er trouwens uit zien als een hele aardige goedlachse jongen (al zegt dat natuurlijk niks over zijn onschuld)
Ja, ik weet ook niet veel meer dan dat er op zijn website staat. Maar ik ga er wel naar vragen. Ik ben erg benieuwd wat er dan precies gebeurd is waardoor hij schuldig is bevonden. Hij heeft het over valse verklaringen enzo, maar waarom is er vals verklaard en hoe kan hij bewijzen dat hij er niets mee te maken had? Blijft wel moeilijk. Laat ik hem eerst maar eens beter leren kennen, voordat ik me ergens in stort waar ik niks aan kan doen, laat staan iets mee te maken heb... Of klinkt dat hard?
Mavelle
Geplaatst: 03-01-14 11:57
Nee hoor, denk dat je daar helemaal gelijk in hebt.
Ik ken Andrea Bachmann (uit Duitsland), zij bezoekt Gerald Marshall en is nu in Texas. Zij heeft een stichting opgericht om o.a. hem te helpen: http://www.human-rights-association.de.
Hij heeft meer hulp van buitenaf dan de meeste Texaanse terdoodveroordeelden dus heel erg schuldig hoef je je denk ik niet te voelen.
@mavelle: ik moet je bedanken van mijn tony, ik ontving net een brief dat hij je erg dankbaar is voor het schrijven van zijn broer Hij zei: "say thankyou to her, she is a cool person "
@shilady: thanx voor de corrlinks mail. Binnen een dag tijd nu 5 berichten gehad;-) Zo leuk dit, hoop dat twee van de andere waar ik mee schrijf ook snel corrlinks krijgen. Komt eraan, maar ja dat zeggen ze bij beide al een tijdje....
Heftig van Gerald, zal de site straks nog eens doorlezen. Ik schrijf ook met iemand op DR in california, ook hij schijnt onschuldig te zitten. Da's degene waarover aantal laatst pb hebben gevraagd. Altijd lastig en vooral heftig zoiets!
shilady
Geplaatst: 03-01-14 20:07
Ja leuk is het he!
Erick heft gelijk helemaal trots over je verteld tegen david dat jij wel lief was en veel schreef
ze krijgen meestal alleen corrlinks in federale gevangenissen...
Echt waar, wat leuk joh;-) Waren trouwens 6 berichten;-)
Erick is ook cool hoor, blijf het bijzonder vinden hoe dankbaar iedereen altijd is dat ze bericht van je ontvangen. Hij heeft me uitgelegd hoe hij gebruik kan maken van corrlinks, wat een gedoe zeg. En dan te bedenken dat ik zijn laatste bericht op mijn mobiel las terwijl ik net klaar was met paardrijden en aan het uitstappen was. Doet je beseffen waar je het voor doet, zo fijn om iemand blij te kunnen maken met een bericht. Geniet er bovendien zelf ook elke keer weer van!