En John heeft mijn kerstkaart gehad maar ik lees nog niets over andere kaartjes.
En van Alex heb ik nog steeds niks

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Bij mij kwam het door Petra (Isegrim) en ik hou van schrijven, dus 1+1 was 2
 Bij mij kwam het door Petra (Isegrim) en ik hou van schrijven, dus 1+1 was 2  Ik heb hem ook verteld van dit topic.
 Ik heb hem ook verteld van dit topic.                                                         

) Ik zal hem schrijven dat ik doe wat ik kan, maar niet direct financieel kan helpen. Dan kan hij zelf bepalen wat hij daarna doet.
) Ik zal hem schrijven dat ik doe wat ik kan, maar niet direct financieel kan helpen. Dan kan hij zelf bepalen wat hij daarna doet.                                                         
 !
!                                                         

Of klinkt dat hard?
 Of klinkt dat hard?                                                         

Ik had hem inderdaad al gevonden op de FB van Human Rights. Kent hij Andrea via zijn vrouw? Hij zei dat z'n vrouw Duits was.
 Ik had hem inderdaad al gevonden op de FB van Human Rights. Kent hij Andrea via zijn vrouw? Hij zei dat z'n vrouw Duits was.                                                         

"
"