Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 15:06

cariena1 schreef:
Marcella schreef:
Krijg ik van verse ananas blaasjes in mijn mond, maar vind het ook heerlijk. Blik of geweckt kan ik wel eten.

2 Kuikens met spreidpoten voor het eerst in de jaren dat ik kuikens fok. Zijn wel van gekochte broedeieren. Bij eigen fok nog nooit gehad. -O-

Ik deed altijd een draadje van wol om de pootjes een beetje bij elkaar te houden na paar dagen was t opgelost niet te strak natuurlijk!

Heb nu elastiekje met stukje karton rietje ertussen. Gaat al wat beter, maar 1 is heel slecht.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 15:06

MyWishMax schreef:
c_alsemgeest schreef:
Mensen die aannames doen... :+
Ons huis staat te koop, Wij verhuizen sowieso vrij vaak. Want wij vinden kopen, opknappen en verkopen leuk.
Toevallig werd gister een van mijn man zijn auto's opgehaald voor onderhoud en dat was door iemand gezien... en nu zijn we blijkbaar failliet _O-

Dat huis wat je pas besproken had in een topic? Ben benieuwd waar je terecht komt en daarvan maakt!
Maar ja je moet wel failliet zijn :')

Ja klopt :D
Ben ook al benieuwd naar ons volgende project.
Al hebben we wel de verwachting dat het nog wel een tijd te koop staat. Het is een apart huis in een bepaald segment die niet zo snel gaan. Dus we hebben het alvast te koop gezet nu we er nog met plezier wonen, niet wanneer we al weg willen, want zoiets kan zo maar 2 jaar duren.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 15:09

Ik loop tegen mezelf aan. Iets met teveel hooi op de vork maar ik zit nu eenmaal op die trein dus dat gaat maar door. Nog een paar weken knallen en dan zijn er wat zaken afgerond.

Net even na lange tijd nog eens op de spijkermat gelegen en helemaal van de wereld geweest. Dit ga ik voorlopig even dagelijks inplannen. Wat een deugd.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 15:22

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 15:25

Morgen ochtend moet 1 verstandkies getrokken worden, ik ben zo zenuwachtig :\

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 15:29

Doof zijn, en de oorverdovende tinnitus. Ik heb al 8 maanden geen leuke dag gehad, wat een ktzooi ;(

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 15:49

black_kelpie schreef:
Doof zijn, en de oorverdovende tinnitus. Ik heb al 8 maanden geen leuke dag gehad, wat een ktzooi ;(

Jeetje, dat lijkt me echt verschrikkelijk!!!!!
Als ik even een paar uur een "piep" heb na een festival ofzo word ik al gek...

Ontzettend veel sterkte. Kunnen ze daar überhaupt iets aan doen?

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 15:49

TessaxQuincy schreef:
Morgen ochtend moet 1 verstandkies getrokken worden, ik ben zo zenuwachtig :

Succes!

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 15:51

TessaxQuincy schreef:

Komt echt goed!! Ik vond het ook heel eng maar het viel me gigantisch mee, en ik moest er 2 uit. Je hoort van die horrorverhalen maar nooit eens een goed verhaal, daarom zeg ik het even. Valt vast mee!!

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 16:00

Zweten in de auto. Voel me dan zo vies als ik weer thuis ben.
Vanochtend rijbewijs opgehaald dus even rondje gereden en even snelweg op geweest. Toch altijd een klein beetje spanning dat er iets fout gaat ofzo, en ik weet dat ik gewoon kan rijden!
Anders had ik 'm nooit gehaald natuurlijk.
In een toyota van 25jr oud zonder airco. Lekker bakken in de hitte

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 16:01

TessaxQuincy schreef:

Vooral goed koelen naderhand brengt verlichting!

fokfanaat

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 16:03

Van tevoren al paracetamol slikken

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 16:07

Dat tshirts zo kort zijn, ik wil gewoon normale lengte shirts en ook normale pasvorm. Blijkbaar heel moeilijk.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-24 16:16

PotjeMayo schreef:
Zweten in de auto. Voel me dan zo vies als ik weer thuis ben.
Vanochtend rijbewijs opgehaald dus even rondje gereden en even snelweg op geweest. Toch altijd een klein beetje spanning dat er iets fout gaat ofzo, en ik weet dat ik gewoon kan rijden!
Anders had ik 'm nooit gehaald natuurlijk.
In een toyota van 25jr oud zonder airco. Lekker bakken in de hitte

Starlet? :D

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 16:18

chanicha schreef:
Ik had wel gelezen dat Dujardin niet naar de spelen gaat maar nu ik dit filmpje zie moet ze nooit meer in de buurt van een paard mogen komen!

https://www.ad.nl/olympische-spelen/bri ... ~ac698035/

Jakkes inderdaad. weet wel welke neiging ik hiervan krijg :( :( maar dat typ ik maar liever niet

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 16:32

Zilfstar schreef:
chanicha schreef:
Ik had wel gelezen dat Dujardin niet naar de spelen gaat maar nu ik dit filmpje zie moet ze nooit meer in de buurt van een paard mogen komen!

Jakkes inderdaad. weet wel welke neiging ik hiervan krijg :( :( maar dat typ ik maar liever niet

Ze mogen haar ook wel met de zweep bewerken, en dan met spikes erbij.. gatver.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 16:42

Nou ik heb dat vroeger eens gedaan bij een dame die een paard op zijn neus stond te meppen met een zweep en ik kwam er net aan, kan zeggen dat een lel met mijn zweep voldoende was en ze kon gelijk wieberen van de manege.
Ik kan daar zo niet tegen :n

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 16:42

chanicha schreef:

Ik vind dit zo'n raar verhaal!

Gisteren kwam ik van de les met mijn paard en las ik haar statement. Heel bizar en vaag, toch?
Daarna kwam de verklaring van FEI... Blijkbaar wist ze zelf al dat ze iets grondig fout gedaan had, aangezien ze zich terugtrok van de Spelen VOOR die verklaring en schorsing. Dat doe je niet als je eens eenmalig een paard te hard in z'n mond gesleurd hebt of eens een onterechte tik gegeven hebt, lijkt me.

Vanochtend kwamen dan de beruchte beelden boven. Ik las ergens dat het zou gaan over iets van 4 jaar geleden (haar woorden, aldus dat bericht) terwijl het in realiteit 2 jaar geleden zou zijn. ALS (en ik herhaal: ALS) dat zo is, lijkt het me geen alleenstaand geval, anders wéét je nog wanneer dat is. Ook wel naïef van mezelf om te denken dat dat een alleenstaand geval kan zijn, denk ik. Maar goed, ik heb dus m'n rilatine binnen en zie alles positief hé ;-)

Die beelden zijn niét goed te praten. Je ziet niet wat er vantevoren gebeurd (tenminste, niet op het filmpje dat ik gezien heb), dus mogelijk stond het paard al een kwartier op zijn achterbenen naar haar te klauwen. Dan is het NOG geen excuus hé. Verre van. Emotionele reactie? Nee, dan deel je mss één tik uit...

Maar ook van de andere partij: het zou 4 jaar geleden zijn, en ze komen er nu mee, vlak voor de Spelen? Raar. Dan is het niet om dierenwelzijn te doen....

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 16:45

XladyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 16:47

Ik hou niet van speculaas, totaal niet waar ik op zit te wachten. Hou meer van gevulde koeken ofzo. Daarover gesproken mijn irritatie is dat ik al de hele dag motivatieloos ben qua werk en alleen maar zin heb om lekkers te eten :roll:

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 16:48

Wij zijn weer op een streng dieet sinds een dag. Ik wil nu al stiekem chocola gaan halen ;(

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 16:48

CalipsoLover schreef:
Dat ik geen beslissing kan maken of ik nu wel of niet naar een festival ga. Zaterdag is tomorrowland, ik heb tickets maar geen vervoer terug naar huis. Er rijden geen treinen naar waar ik woon, heb geen auto en ken ook niemand die echt in de buurt woont. Moet de volgende dag ook voor werk ergens anders gaan filmen, ik heb er enerzijds wel zin in maar het wordt echt een gedoe.

Gewoon gaan en dan vanaf daar wel zien ♡

Niobe schreef:
Wij zijn weer op een streng dieet sinds een dag. Ik wil nu al stiekem chocola gaan halen ;(

Slaafvrije chocolade eten :j

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 16:52

UPS. Had tijdvak 11:00/13:00, dacht dan kan ik nog even lekker wandelen daarna. En toen werd het verlengd naar 19:00 dus dacht al poedersuiker, nu kan ik niet mijn andere pakketje ophalen want ja, dat punt sluit om 17:00 uur. Krijg ik nu net 20 min geleden de melding dat afleveren niet gelukt is, ik was gewoon in mijn gang bezig, geen bel gegaan of wat dan ook en nu word het bij een UPS afleverpunt gebracht en heb ik voor Jan banketstaaf mijn vrije dag met dit mooie weer thuis gewacht en het gaat om een waardevol pakketje… echt dit is al de zoveelste keer |o en ik weet niet waar het bezorgd wordt.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 17:02

Memuska schreef:
black_kelpie schreef:

Jeetje, dat lijkt me echt verschrikkelijk!!!!!
Als ik even een paar uur een "piep" heb na een festival ofzo word ik al gek...

Ontzettend veel sterkte. Kunnen ze daar überhaupt iets aan doen?

Volgens de neurochirurg had het met een maand of 3 moeten herstellen, later werd dat "het kan verbeteren tot ongeveer een jaar". Dat jaar is nog maar 3 maanden vanaf nu en er zit amper schot in, dus ik heb de hoop inmiddels opgegeven.

Behalve hoorapparaten kunnen ze hier niks mee, en die doen maar heel beperkt wat.

Het legt echt een donkere deken over alles. Ik kan niemand fatsoenlijk verstaan, als mensen met elkaar praten kan ik niks volgen. Dat ik geen muziek kan luisteren vind ik misschien nog wel erger, ik herken mijn favoriete nummers niet eens, het is alleen maar lawaai. Ik krijg het "sorry ik kan je niet verstaan, ik ben doof" nog amper m'n strot uit, ik ben er zo klaar mee.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 17:03

XladyX schreef:
Ik hou niet van speculaas, totaal niet waar ik op zit te wachten. Hou meer van gevulde koeken ofzo. Daarover gesproken mijn irritatie is dat ik al de hele dag motivatieloos ben qua werk en alleen maar zin heb om lekkers te eten :roll:

Tik hem aan. Ik zat alleen op het kantoor. Ben thuis verder gaan werken.

'Werken'

Is geen hol te doen _O-