Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Siggislief schreef:Dat ik aan een Antibiotica kuur zit van een week lang, 3 x per dag een pil slikken....*Zucht
Maar hoop wel dat het plekje/de plekjes op de voet wel minder word.
Nyaleti schreef:Siggislief schreef:Dat ik aan een Antibiotica kuur zit van een week lang, 3 x per dag een pil slikken....*Zucht
3x per dag is pittig zeg! Of normale dosis voor die antibiotica?
Pak daarna wel prebiotica bij. De pre & probiotica van Lucovitaal is een goede.
Ik zit al 2 maanden er aan, zijn net nóg 2 maanden voorgeschreven en wie weet daarna alsnog.
M'n darmflora zal wel niks van over blijven, m'n haar is al extreem dun geworden en heb al verkleuringen op m'n tanden want daar zijn ook alle goede bacteriën doodfeestje!
black_kelpie schreef:Siggislief schreef:Dat ik aan een Antibiotica kuur zit van een week lang, 3 x per dag een pil slikken....*Zucht
Fijn hè, ik zit nu op week 1 van 2 weken 3x per dag antibiotica. Echt genieten
Nyaleti schreef:Siggislief schreef:Dat ik aan een Antibiotica kuur zit van een week lang, 3 x per dag een pil slikken....*Zucht
3x per dag is pittig zeg! Of normale dosis voor die antibiotica?
Pak daarna wel prebiotica bij. De pre & probiotica van Lucovitaal is een goede.
Ik zit al 2 maanden er aan, zijn net nóg 2 maanden voorgeschreven en wie weet daarna alsnog.
M'n darmflora zal wel niks van over blijven, m'n haar is al extreem dun geworden en heb al verkleuringen op m'n tanden want daar zijn ook alle goede bacteriën doodfeestje!
Mo_86 schreef:De afgelopen twee weken is het ov een ramp. Vorige week stroomstoring bij Zaandam net voor m’n trein er langs kwam. Kwartier stilgestaan en toen kwam de boodschap dat we terug gingen naar Hoorn. Vanaf daar een bus gepakt naar Amsterdam, er drie uur over gedaan. Afgelopen woensdag zat ik al in de trein toen (geheel terecht) code rood werd gegeven dus trein reed niet verder. M’n man heeft me opgehaald en heb thuis kunnen werken. Vandaag sein- en wisselstoring op Sloterdijk, enige alternatief was met stoptrein die eerst door heel Noord-Holland gaat en dan uitkomt in Hoorn, vanaf daar kon m’n man me ophalen. Kom ik op het perron: honderden mensen. Oké. Nope. Dus gelukkig opgehaald. Volgende week zijn er werkzaamheden. M’n bingokaart is bijna vol. Zucht.
Zebrastreep schreef:Kom naar Engeland!Ik heb al een week een meh gevoel.
Beste vriendin is voor een aantal maanden vertrokken naar Nieuw-Zeeland voor een vakantie en stage. Ik gun het haar ben ook blij voor haar en hoop dat dit ook een soort eye opener wordt dat ze zich weer gelukkiger gaat voelen maar leuk vindt ik het niet.
Oud beste vriend heeft een vriendin en helemaal hotel de botel en ik was er klaar mee na allerlei gedoe ook met het geld stelen en liegen en daarna ook gewoon iemand anders ineens vinden. Vorig jaar hebben we het nog zo leuk en gezellig gehad samen...
Weet niet of ik zoveel zin heb in de zomer.... gelukkig heb ik mijn collega's nognou ja ook wel andere vrienden maar allemaal niet tegelijk vrij natuurlijk maar goed er valt nu best ff wat af en heb het daar beetje moeilijk mee ofzo weet ook niet waarom.
Mkango schreef:Zebrastreep schreef:Kom naar Engeland!Ik heb al een week een meh gevoel.
Beste vriendin is voor een aantal maanden vertrokken naar Nieuw-Zeeland voor een vakantie en stage. Ik gun het haar ben ook blij voor haar en hoop dat dit ook een soort eye opener wordt dat ze zich weer gelukkiger gaat voelen maar leuk vindt ik het niet.
Oud beste vriend heeft een vriendin en helemaal hotel de botel en ik was er klaar mee na allerlei gedoe ook met het geld stelen en liegen en daarna ook gewoon iemand anders ineens vinden. Vorig jaar hebben we het nog zo leuk en gezellig gehad samen...
Weet niet of ik zoveel zin heb in de zomer.... gelukkig heb ik mijn collega's nognou ja ook wel andere vrienden maar allemaal niet tegelijk vrij natuurlijk maar goed er valt nu best ff wat af en heb het daar beetje moeilijk mee ofzo weet ook niet waarom.
Mkango schreef:Zebrastreep schreef:Kom naar Engeland!Ik heb al een week een meh gevoel.
ElfBeau_067 schreef:Welke kant van Londen?Mkango schreef:Kom naar Engeland!
Een week voor de meivakantie ga ik naar Engeland! Vlakbij London!
Zebrastreep schreef:Als ik m'n eigen huis al had gehad (Mkango schreef:Kom naar Engeland!
Ik zou niets liever willenMaar ik ben heel erg aan het sparen voor mijn uitzet dat ik misschien een goedkope vakantie in NL ga doen of thuis blijf.