Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 16:52

Ik wilde na een lang overleg een lekker koud drankje pakken maar de kat ligt op schoot ;(

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 16:59

Berdien schreef:
Ik wilde na een lang overleg een lekker koud drankje pakken maar de kat ligt op schoot ;(

Tja, rustig wachten dan maar, zit niks anders op

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 17:04

Siggislief schreef:
Dat ik aan een Antibiotica kuur zit van een week lang, 3 x per dag een pil slikken....*Zucht
Maar hoop wel dat het plekje/de plekjes op de voet wel minder word.

3x per dag is pittig zeg! Of normale dosis voor die antibiotica?
Pak daarna wel prebiotica bij. De pre & probiotica van Lucovitaal is een goede.

Ik zit al 2 maanden er aan, zijn net nóg 2 maanden voorgeschreven en wie weet daarna alsnog.
M'n darmflora zal wel niks van over blijven, m'n haar is al extreem dun geworden en heb al verkleuringen op m'n tanden want daar zijn ook alle goede bacteriën dood := feestje!

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 17:35

Nyaleti schreef:
Siggislief schreef:
Dat ik aan een Antibiotica kuur zit van een week lang, 3 x per dag een pil slikken....*Zucht

Ik zit al 2 maanden er aan, zijn net nóg 2 maanden voorgeschreven en wie weet daarna alsnog.
M'n darmflora zal wel niks van over blijven, m'n haar is al extreem dun geworden en heb al verkleuringen op m'n tanden want daar zijn ook alle goede bacteriën dood := feestje!

Er staat 2 namen op en 2 verschillende mg's. Dus ik verwacht dat het een normale dosis is hoop ik.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 17:40

Siggislief schreef:

Fijn hè, ik zit nu op week 1 van 2 weken 3x per dag antibiotica. Echt genieten #)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 17:42

Bloedheet in de bus %)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 17:44

black_kelpie schreef:
Siggislief schreef:

Fijn hè, ik zit nu op week 1 van 2 weken 3x per dag antibiotica. Echt genieten #)

Ik zit nu op dag 1 :')

En ik zit echt niet op de bijwerkingen te wachten.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 18:31

Ik wil m'n cijfers zodat ik echt kan gaan genieten van de vakantie |(

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 19:48

Geen zin om te werken morgen in 32 graden. {:} Ik word ook altijd zo rood. 8)7

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 19:55

Ik ga morgen juist werken. Hele dag binnen zitten met airco aan. Ik kom echt niet buiten morgen.

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 19:58

Nyaleti schreef:
Siggislief schreef:

Er staat 2 namen op en 2 verschillende mg's. Dus ik verwacht dat het een normale dosis is hoop ik.[/quote]
amoxicilline/clavulaanzuur 500/125? Op het algemeen een goed werkende antibiotica.
Enige nadeel zijn de bijwerkingen ervan.
Laatst bijgewerkt door Tova op 07-07-23 20:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 20:00

De afgelopen twee weken is het ov een ramp. Vorige week stroomstoring bij Zaandam net voor m’n trein er langs kwam. Kwartier stilgestaan en toen kwam de boodschap dat we terug gingen naar Hoorn. Vanaf daar een bus gepakt naar Amsterdam, er drie uur over gedaan. Afgelopen woensdag zat ik al in de trein toen (geheel terecht) code rood werd gegeven dus trein reed niet verder. M’n man heeft me opgehaald en heb thuis kunnen werken. Vandaag sein- en wisselstoring op Sloterdijk, enige alternatief was met stoptrein die eerst door heel Noord-Holland gaat en dan uitkomt in Hoorn, vanaf daar kon m’n man me ophalen. Kom ik op het perron: honderden mensen. Oké. Nope. Dus gelukkig opgehaald. Volgende week zijn er werkzaamheden. M’n bingokaart is bijna vol. Zucht.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 20:19

Nou gelukkig de reguliere kaarten wel kunnen kopen.
Ook deze waren binnen 6 minuten uitverkocht.

Volgend jaar toch weer bij het festival achter mijn huis.

Ze worden nu alweer op mp aangeboden. Mensen zijn echt gestoord.
Een ticket kost 39€ euro.

Op mp:

Afbeelding

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 20:56

Guus miauwes die zorgde voor een guus facking auwes....
Hij is weer iets meer opvoeding nodig....
Afbeelding

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 20:57

Mo_86 schreef:
De afgelopen twee weken is het ov een ramp. Vorige week stroomstoring bij Zaandam net voor m’n trein er langs kwam. Kwartier stilgestaan en toen kwam de boodschap dat we terug gingen naar Hoorn. Vanaf daar een bus gepakt naar Amsterdam, er drie uur over gedaan. Afgelopen woensdag zat ik al in de trein toen (geheel terecht) code rood werd gegeven dus trein reed niet verder. M’n man heeft me opgehaald en heb thuis kunnen werken. Vandaag sein- en wisselstoring op Sloterdijk, enige alternatief was met stoptrein die eerst door heel Noord-Holland gaat en dan uitkomt in Hoorn, vanaf daar kon m’n man me ophalen. Kom ik op het perron: honderden mensen. Oké. Nope. Dus gelukkig opgehaald. Volgende week zijn er werkzaamheden. M’n bingokaart is bijna vol. Zucht.

Vandaar dat mijn broer mij opbelde of ik hem kon brengen naar huis.
Maar helaas kon ik hem niet brengen, eerst wel maar kwam pas na 5 min achter dat ik 24 uur geen auto mocht rijden... 8)7

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 21:26

Oud papier containers beide bomvol.

Normaal wordt deze 2/3x in de week geleegd. Geloof nu nog maar 1x en dan maar klagen dat de mensen het ervoor gooien.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 21:54

Ik heb al een week een meh gevoel.

Beste vriendin is voor een aantal maanden vertrokken naar Nieuw-Zeeland voor een vakantie en stage. Ik gun het haar ben ook blij voor haar en hoop dat dit ook een soort eye opener wordt dat ze zich weer gelukkiger gaat voelen maar leuk vindt ik het niet.

Oud beste vriend heeft een vriendin en helemaal hotel de botel en ik was er klaar mee na allerlei gedoe ook met het geld stelen en liegen en daarna ook gewoon iemand anders ineens vinden. Vorig jaar hebben we het nog zo leuk en gezellig gehad samen...

Weet niet of ik zoveel zin heb in de zomer.... gelukkig heb ik mijn collega's nog :') nou ja ook wel andere vrienden maar allemaal niet tegelijk vrij natuurlijk maar goed er valt nu best ff wat af en heb het daar beetje moeilijk mee ofzo weet ook niet waarom.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 21:59

Zebrastreep schreef:

Beste vriendin is voor een aantal maanden vertrokken naar Nieuw-Zeeland voor een vakantie en stage. Ik gun het haar ben ook blij voor haar en hoop dat dit ook een soort eye opener wordt dat ze zich weer gelukkiger gaat voelen maar leuk vindt ik het niet.

Oud beste vriend heeft een vriendin en helemaal hotel de botel en ik was er klaar mee na allerlei gedoe ook met het geld stelen en liegen en daarna ook gewoon iemand anders ineens vinden. Vorig jaar hebben we het nog zo leuk en gezellig gehad samen...

Weet niet of ik zoveel zin heb in de zomer.... gelukkig heb ik mijn collega's nog :') nou ja ook wel andere vrienden maar allemaal niet tegelijk vrij natuurlijk maar goed er valt nu best ff wat af en heb het daar beetje moeilijk mee ofzo weet ook niet waarom.
Kom naar Engeland! *\o/*

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 22:01

Appeltje_1 schreef:
Ik ben mijn proteïne reep in de auto vergeten en nu is die gesmolten -O-

Misschien dat de vriezer daar bij helpt? :+

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 22:01

Mkango schreef:
Zebrastreep schreef:

Kom naar Engeland! *\o/*

Een week voor de meivakantie ga ik naar Engeland! Vlakbij London!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 22:02

Hargen aan Sail en er fietst heel veel volk langs, prima. Alleen ze moeten ook allemaal terug vannacht en mijn wekker gaat om 6.30. Nu al zo geen zin in al dat lawaai.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 22:02

Mkango schreef:
Zebrastreep schreef:

Kom naar Engeland! *\o/*

Ik zou niets liever willen :D Maar ik ben heel erg aan het sparen voor mijn uitzet dat ik misschien een goedkope vakantie in NL ga doen of thuis blijf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 22:05

ElfBeau_067 schreef:
Mkango schreef:
Kom naar Engeland! *\o/*

Een week voor de meivakantie ga ik naar Engeland! Vlakbij London!
Welke kant van Londen? :P Ik zit ten noorden, in een stadje met héél veel paarden. 8-)

Zebrastreep schreef:
Mkango schreef:
Kom naar Engeland! *\o/*

Ik zou niets liever willen :D Maar ik ben heel erg aan het sparen voor mijn uitzet dat ik misschien een goedkope vakantie in NL ga doen of thuis blijf.
Als ik m'n eigen huis al had gehad ( ;( ), had ik gezegd: vlieg voor drie tientjes naar Stansted en je kunt kosteloos bij mij blijven, maar ik weet niet hoe blij m'n huisgenoten gaan worden als ik de halve zomer de bank in de woonkamer in beslag neem. _O-

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 22:16

Mijn binnenkatten hebben vlooien ondanks dat de “we mogen wel naar buiten katten” vlooienbandjes om hebben. En uiteraard te weinig pipetten op voorraad. Morgenochtend om 9u maar nieuw spul halen.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 22:32

Bloemetje75 schreef:
Mijn binnenkatten hebben vlooien ondanks dat de “we mogen wel naar buiten katten” vlooienbandjes om hebben. En uiteraard te weinig pipetten op voorraad. Morgenochtend om 9u maar nieuw spul halen.

Behandel dan je huis ook even.