Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:TessaxQuincy schreef:Hond die verschrikkelijk haart, haren vliegen in 't rond en ze loopt 1 keer langs je en broek is witZe is bijna 7 en ik kan dr maar niet aan wennen.
Mijn eerste hond wordt of een poedel of een dwergteckel om deze reden.
MarlindeRooz schreef:Moet je alleen geen ruwhaar nemen, want die nemen op hun beurt weer kilo's zand mee naar binnen (looking at you, BambamTessaxQuincy schreef:Hond die verschrikkelijk haart, haren vliegen in 't rond en ze loopt 1 keer langs je en broek is witZe is bijna 7 en ik kan dr maar niet aan wennen.
Mkango schreef:MarlindeRooz schreef:Moet je alleen geen ruwhaar nemen, want die nemen op hun beurt weer kilo's zand mee naar binnen (looking at you, Bambam
Mijn eerste hond wordt of een poedel of een dwergteckel om deze reden.).
Mkango schreef:Zebrastreep schreef:De DA was toevallig op stal dus die heeft wel wat bloed afgenomen om voor de zekerheid te testen, maar het kan eigenlijk geen droes zijn. Het beleid hier op stal is zo vreselijk streng. Ze had wel iets verhoging (maar nog geen koorts) en dus die bult die een beetje pijnlijk is, maar verder is ze gewoon alert, eet goed, drinkt goed, had genoeg praatjes vandaag tijdens het werk, dus ik denk dat het wel los zal lopen.
Oh jee.... ofira had dat ook een keer bleek een flink abces te zijn waren 10 leuke dagen![]()
Maar gelukkig geen droes dus ik mag ook niet teveel klagen
MarlindeRooz schreef:TessaxQuincy schreef:Hond die verschrikkelijk haart, haren vliegen in 't rond en ze loopt 1 keer langs je en broek is witZe is bijna 7 en ik kan dr maar niet aan wennen.
Fly_high schreef:en moet nog uitzoeken hoe ik met de vingers zo een wedstrijd ga rijden![]()
Merlen schreef:Meer dan een week geleden een e-mail gestuurd naar de belastingdienst.Iets met onroerende voorheffing die niet klopt.Nog steeds geen reactie ontvangen.Wat zitten die mensen daar op kantoor te doen?
Het is dat ik hun antwoord zwart op wit wil hebben dat ik liever niet telefoneer.
Alja schreef:_San87_ schreef:Kruising berner sennen x poedel, oid. Poedelkruisingen zijn hip.
Met het irritante karakter van een Berner?
Mkango schreef:Beterschap, Fly_high!Is het gebroken?
Alja schreef:Wat is een Berner doodle?
Heb jr daar een foto van?
Ohhh die vinger, komt dat hoor Henk?