Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 09:14

Urbanus schreef:
hagelslag schreef:
Mijn biecht, ik had nooit verwacht dat dit topic zoveel pagina's zou krijgen zonder tijdelijk slotje tussendoor voor overleg _O-

Het is dan ook een suf topic geworden met halve dagboekaantekeningen van mensen die niet echt een biecht doen.

Valt weinig op te temmen.

Ik bespeur teleurstelling _O-

rink

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 09:53

Een pikante Snapchat in mijn verhaal zetten en dan niet weten hoe je dat moet verwijderen? Done it :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 10:02

Nicje87 schreef:
Biecht: Op het werk is iemand helemaal gek op mij. Ik gedraag mij alleen een beetje als een heks naar hem. Gelukkig weet hij wel dat ik hem wel graag mag. Iets met zelfbescherming...

Beter is om gewoon normaal tegen hem te doen. Geef gewoon je grenzen aan als je niks wilt verder. Je als heks gedragen is nergens voor nodig. Meestal komt zulk gedrag voort uit onzekerheid of om jezelf beter te voelen. Maar het is een biecht, ik snap hem. :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-22 10:24

Snippergroen schreef:
Ik bespeur teleurstelling _O-

Ik probeerde het juist zo goed te verbergen _O-

rink schreef:
Een pikante Snapchat in mijn verhaal zetten en dan niet weten hoe je dat moet verwijderen? Done it :+

Dit maakt het wel weer een beetje goed.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 12:26

Ik snap wat je bedoelt, Urbanus, maar ik kan me ook goed voorstellen dat niet iedereen open en bloot alles durft neer te zetten. En om nu alles via jou en fleurtjuh(?) te PB'en, lijkt me - ook voor jullie - nogal een gedoe.

Hopelijk is dit dan een klein beetje een toevoeging. Een tijdje geleden moest ik wat super simpele, prikkelarme klusjes op het werk doen om weer een beetje te reïntegreren (dus zéker niet mijn eigen werk). Ik kreeg een stapeltje posters mee om in de bezoekerstoiletten op te hangen. Bij de heren was net iemand klaar en een ander wilde net beginnen bij de urinoirs. Precies op het moment dat hij begon, liet ik - al dan niet per ongeluk - de kliklijst hard terug klappen (lees: het resoneert daar nogal). Prompt hield het plassen op. Pas toen ik een toilet verder was, hoorde ik de betreffende persoon weer een nieuwe poging doen. Misschien een beetje gemeen, maar ik moest er wel om gniffelen.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 13:12

Nee joh, anonieme biechten zet ik met alle liefde in dit topic :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 13:17

Oh, brand dan maar los met z'n allen! :D

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 13:37

Urbanus schreef:
hagelslag schreef:
Mijn biecht, ik had nooit verwacht dat dit topic zoveel pagina's zou krijgen zonder tijdelijk slotje tussendoor voor overleg _O-

Het is dan ook een suf topic geworden met halve dagboekaantekeningen van mensen die niet echt een biecht doen.

Valt weinig op te temmen.

Ja, maar ergens snap ik die mensen wel, op de pikantere biechten zijn, ondanks dat het een biecht is, toch behoorlijk wat felle reacties geweest, waardoor ik mij kan voorstellen dat mensen die nou niet bepaald de meest "veilige" plek vinden om iets te delen...

Ik ben er trouwens ook om teleurgesteld, want het begin van het topic was zo enorm genieten :))

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 13:40

Nou een beetje iets heftiger.

Ik heb als kind ooit eens bij een ander kind 3 tanden uit z’n mond geschopt.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 14:03

daantjuhhh schreef:

Jij???

Dacht altijd dat jij lief en zachtaardig was

MarocjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 14:05

Ik plaats idd geen seks gerelateerde biechten meer, dat werd niet gewaardeerd. Andere biechten heb ik niet echt of vind ik zelf geen biecht.

Misschien deze, wel seks gerelateerd maar geen details:

Op de chat ging ik best fel tegen iemand in. Ik keek even op zijn profiel en weer terug in de chat gaf ik antwoord. Pas later zag ik dat ik in de verkeerde chat was beland.. niet voor de eerste keer overigens, maar wel erg awkward dat ik moest uitleggen dat mijn reactie niet naar hem bedoeld was, zag ie meteen de bitchy kant :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 14:16

:') _O-

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 14:17

Alja schreef:
daantjuhhh schreef:

Jij???

Dacht altijd dat jij lief en zachtaardig was

:') Hahahaha. Ja ik.
Was niet de bedoeling.

Ik had een vriendje op bezoek en die mocht niet op de trekker van een ander jongetje en toen kregen we ruzie
Dat werd vechten en ik schopte en hij bukte.

Tja, daar gingen een paar tanden over straat

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 02:44

Suzanne F. schreef:
Nicje87 schreef:
Biecht: Op het werk is iemand helemaal gek op mij. Ik gedraag mij alleen een beetje als een heks naar hem. Gelukkig weet hij wel dat ik hem wel graag mag. Iets met zelfbescherming...

Beter is om gewoon normaal tegen hem te doen. Geef gewoon je grenzen aan als je niks wilt verder. Je als heks gedragen is nergens voor nodig. Meestal komt zulk gedrag voort uit onzekerheid of om jezelf beter te voelen. Maar het is een biecht, ik snap hem. :+

Ik vind hem ook wel leuk. Alleen zit ik in een (obgelukkige) relatie van ruim 10 jaar. Eerst zal ik dat moeten oplossen. Hij maakt veel grapjes over ons in bijzijn van collega's. Ik zeg dan dingen als blijf dromen etc.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 03:26

Ik lig nu zolder in het logeerbed omdat mijn vriend en ik voor het eerst ruzie hebben (om 3 uur ‘S nachts) en hij zich asociaal gedroeg.

Ik overweeg te wachten tot hij slaapt om dan eens goed de trap af te stampen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 06:15

Je had je vriend naar het logeerbed moeten schoppen. ~~}>

Niet leuk, hopelijk hebben jullie het snel weer bijgelegd. :(:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 07:36

Het was met een halfuur bijgelegd godzijdank. Heb alleen bijna niet geslapen. :+

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 09:53

rink schreef:

Oei, ik heb er ook zo een. Ik was aan het sexten met een bepaalde gozer op m'n studie van een andere afdeling, en op den duur ging hij het opeens over buttpluggen hebben (waar ik ietwat op afknapte) en of ik hem een luier aan wilde doen (waar ik volledig op afknapte). :+ ik moest hier uiteraard wel een screenshot van naar mijn vriendinnengroep sturen die niet op mijn onderwijsinstelling zaten en dus ook niet wisten wie het was. Ik gestuurd, 10 minuten later vroeg ik me af waarom het zo stil bleef. Ik opende whatsapp, maar tot mijn schrik en verbazing stonden de screenshots helemaal niet in die betreffende appgroep... waar had ik ze dan gestuurd?! :wow:

Bleek dat ik het icoontje van mijn klassenapp had vergist voor het icoontje van mijn vriendengroep. :x

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 09:56

NEEEEEE :oo

Oh dit is heerlijk, niet voor jou natuurlijk, maar als buitenstaander om te lezen is dit geweldig :j

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 10:01

Oh, wat een stunt! Niet leuk voor jou en die gozer, maar oh my.... :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-22 10:07

M'n hart klopt in m'n keel, nooooooooo :=

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 10:25

Ja dat was wel een goed momentje door de grond. :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 10:32

Ooooh Soepblik, wat een giller. :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 11:07

Neeee! Plaatsvervangende hartkloppingen :wow:

Ik heb er ook nog eentje over één van de collega's waarmee ik heb gescharreld.
Met één van hen was het inmiddels aardig serieus aan het worden, dat wil zeggen: kerstavond bij zijn familie en allemaal leuk en aardig. Hij had voorheen weleens met zichzelf in de knoop gezeten en had hier hulp bij gehad maar niks van dat alles had invloed op wat wij met elkaar hadden.
Alleen na een paar maanden was de liefde vanaf mijn kant wel aardig bekoeld en besloot ik uiteindelijk om er een punt achter te zetten.
We werkten samen in een supermarkt en ik had besloten om die dag meteen de daad bij het woord te voegen. In mijn pauze was hij aan het vakken vullen en het was daar, in gangpad 3 tussen de chips en borrelnoten, dat ik hem mededeelde dat er voor ons samen geen toekomst meer was.
En alsof dat nog niet genoeg was voor hem, hoorde ik een paar dagen later van mijn werkgever dat hij diezelfde avond nog was opgenomen op de psychiatrische afdeling omdat hij een enorme breakdown had gehad. Oeps.
Ik heb hem daarna nooit meer gezien.

Ohja nog één. Ander jaar, zelfde supermarkt, andere collega. Ik had op dat moment 'iets' met een jongen ergens in Utrecht maar dat was ik tijdens de team barbecue even vergeten toen ik, onder enige invloed van de wijn, zoenend met een collega in het gras lag.
Met diezelfde collega ben ik in een wc-hokje beland op de bowlingbaan -ander teamuitje- die we voor het gemak waren vergeten op slot te doen. Ons privéfeestje werd ruw verstoord door een nietsvermoedende dame die dacht wel even een plasje te kunnen plegen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 12:56

Soepblik schreef:
Oei, ik heb er ook zo een. Ik was aan het sexten met een bepaalde gozer op m'n studie van een andere afdeling, en op den duur ging hij het opeens over buttpluggen hebben (waar ik ietwat op afknapte) en of ik hem een luier aan wilde doen (waar ik volledig op afknapte). :+ ik moest hier uiteraard wel een screenshot van naar mijn vriendinnengroep sturen die niet op mijn onderwijsinstelling zaten en dus ook niet wisten wie het was. Ik gestuurd, 10 minuten later vroeg ik me af waarom het zo stil bleef. Ik opende whatsapp, maar tot mijn schrik en verbazing stonden de screenshots helemaal niet in die betreffende appgroep... waar had ik ze dan gestuurd?! :wow:

Bleek dat ik het icoontje van mijn klassenapp had vergist voor het icoontje van mijn vriendengroep. :x

Oooooooooh neeeeee! Dit is wel echt heel erg. Wat een superbiecht Soepblik!

Oh Jolien, dat is ook vervelend zeg.