Ik zou morgen op date gaan, gewoon even koffie/thee drinken. Komt ie er nu mee dat hij op mijn profiel ziet dat ik kinderen wil en hij geen kinderwens heeft.
Tja, maar als je een connectie hebt en er later achter komt dat zoiets groots als kinderen geen match is is het ook zonde van je tijd en moeite Het is niet iets waar je later wel een consessie in makt zoals welke kleur je je keukenmuur wilt verven.
Ik kom weer meelezen en wellicht meekletsen. Ik ben nog even mannenmoe maar wie weet... 2en halve maand geleden relatie beëindigd na ruim 4jaar (leren kennen via Badoo toendertijd en ook hier toen wat meegekletst)
BaileyMix
Geplaatst: 05-08-23 01:27
Erg leuke date gehad! Zeker een vervolg Echt een cutie, beetje nerdig, professor Frans, heel lief bekkie.
Hhilde
Geplaatst: 05-08-23 05:19
BaileyMix schreef:
Erg leuke date gehad! Zeker een vervolg Echt een cutie, beetje nerdig, professor Frans, heel lief bekkie.
Oké, hij is dus Engels en spreekt heel goed Frans?
xU_Blinghx
Geplaatst: 05-08-23 10:05
BaileyMix schreef:
Yay wat leuk!!!
fleurtjeuh
Geplaatst: 05-08-23 10:21
BaileyMix schreef:
Woohoo klinkt goed!
Marocje
Geplaatst: 07-08-23 22:11
Ik had laatst een leuke match, wilde al snel afspreken maar kwam steeds wat tussen..
Had eigelijk gedacht dat het gemiste kans was, want hij klonk écht heel leuk! Kreeg ik vanavond een appje of ik ff kort wilde ontmoeten, hij was in mijn stad..
Hier in de buurt afgesproken en ff gewandeld, en live ook een leuke klik! Hij organiseert thuisfeestjes en heeft wat leuke contacten, dus ben heel erg benieuwd.
Hier ga ik met mijn Tinderdate straks eerst wandelen in de bergen in Oostenrijk (hij heeft nog nooit een berg gezien), en daarna gaan we nog echt op duikvakantie later in het jaar. Ik ben hem nu aan het leren duiken. Met de duikschool wel afgesproken dat ik ook solo mag duiken, want zijn luchtverbruik is meer dan 2 keer zo hoog dan de mijne en ik blijf bij mijn principe dat ik niet voor een gegidste duik betaal als anderen mijn duik verkorten door een hoger luchtverbruik. Hij is er gelukkig ook heel gemakkelijk in, zwemt zelf naar de kant na een funduik en ik ga nog even door. Als het een lesduik is, dan moet ik er zelf ook mee uit. Dus cursusduiken en funduiken houden we wel strikt gescheiden.
Tegen al mn principes in toch tinder erop gezet. Na drie weken vakantie en regen dacht ik….ach ff kijken.
Ik heb vooral een aantal jongens die me aanspreken en dan zijn het duitsers…. dus helaas
Ben nu met een jongen aan het kletsen die normaal typt. Fatsoen lijkt te hebben en waarmee ik verder kom dan hey hoi hoe is het goed ja wat ga jij doen niet veel klaar geen gesprek. Hahah.
Totaal niet mijn type maar ik vond hem iets vriendelijks hebben. Hij had mij geliked want ik heb maar meteen gold erop gezet om gerichter te kunnen swipen. Dus ik dacht ach hij oogt vriendelijk, misschien moet ik het over een andere boeg gooien.
Het is ook handig dat je nu kan zien wat een ander zoekt.
Haha, echt ja? Wielrenpakjes? En paardenmeisjes met hun paard?
Op feeld kun je vrij simpel switchen met wat je zoekt, dus daar ook wel eens vrouwenprofielen bekeken, maar dat valt best mee. Iig bijna geen sportschoolfotos en al helemaal geen vissen
Ik vraag mezelf ook altijd af hoe de vrouwen profielen eruit zien. Mn tinder match wilde mijn mannen ook wel eens zien. Ik zei oh dat mag je wel zien hoor. Hij verbaasd. Ik zei het is om te huilen wat erop staat.
Marocje
Geplaatst: 10-08-23 12:49
Ik heb vrouwen ook aangevinkt, dus zie genoeg profielen. Maar dan moeten zij ook vrouwen hebben aangevinkt uiteraard dus zie lang niet alles.
Rawr
Geplaatst: 10-08-23 13:01
Moderatoropmerking:
Dit bericht was tegen de regels
Laatst bijgewerkt door ynskek op 10-08-23 15:08, in het totaal 2 keer bewerkt Reden:Bericht tegen de regels geformuleerd
MoniekJ
Geplaatst: 10-08-23 13:02
Gisteren een leuke tinderdate gehad. Samen drankje gedaan en ineens was het al 23 uur. Hij appte vanmorgen alweer voor volgende date