Nou, paar min later werkte iets niet mee, word die chagrijnig en moet ik opstaan omdat die honger heeft (ik zou vandaag een lekker ontbijtje/lunch maken).
Enthousiasme om dat te maken is nu ineens een stuk minder.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Telpeva schreef:Zebrastreep schreef:2 cliënten corona en geen isolatie nou ik voel de bui al hangen
Voel mijn keel wel wat...
Zou je daar geen melding van kunnen maken ergens? Dat is toch wel heel onprofessioneel en potentieel gevaarlijk zo
Telpeva schreef:Zebrastreep schreef:2 cliënten corona en geen isolatie nou ik voel de bui al hangen
Voel mijn keel wel wat...
Zou je daar geen melding van kunnen maken ergens? Dat is toch wel heel onprofessioneel en potentieel gevaarlijk zo
MarlindeRooz schreef:Wat balen zeg Hagelslag!
Ik erger me aan dat ik voor de DERDE keer tijdens een minor van VIER vakken. Een college heb over TOS (taalontwikkelingsstoornis).Zit echt mijn tijd te verspillen, je gaat toch niet 1 onderwerp bij 3 vakken behandelen.
MarlindeRooz schreef:TessaxQuincy schreef:Dat ik zo onzeker ben
Misschien helpt het maar dit verdween bij mij spontaan toen ik richting de 25 ging. Het hoort helaas bij je leeftijd. Zal je verder niet vermoeien met hersenontwikkeling enzo.
MarlindeRooz schreef:Ik bedoel die echt hele erge puber onzekerheid is weg. Natuurlijk is bijna iedereen wel onzeker. Maar het kan ook zijn dat het nooit weg gaat bij mensen haha.