Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
moonsparkle schreef:Als je contract van bepaalde tijd naar onbepaalde tijd gaat maar het was als het ware nog niet je 3e bepaalde tijd contract moet ik daar dan ook voor tekenen dat het veranderd? Ik heb wel al gehoord dat het wordt verandert.
hagelslag schreef:Ik heb extra voor dit soort weer een softshell broek gekocht.
Bedoel je zin Thermo broek?
Die houd namelijk de wind tegen waardoor ik nu nog geen 2de broek nodig ben.
Normaal heb ik een Thermo legging + broek aan als het kouder als 10 graden is
paars schreef:hagelslag schreef:Ik heb extra voor dit soort weer een softshell broek gekocht.
Bedoel je zin Thermo broek?
Die houd namelijk de wind tegen waardoor ik nu nog geen 2de broek nodig ben.
Normaal heb ik een Thermo legging + broek aan als het kouder als 10 graden is
Jij dus ook een koukleum.
Klopt het is een softshell broek. Buiten werkt dat perfect. Maar houd ik ‘m binnen aan…dan krijg ik het er juist koud in! Dat vind ik zo strange.
Nikass schreef:Waarom is er zoveel haat tegen joden?
axel_1997 schreef:Modern Grieks, namen van kruiden en de naam van een plaats, Ikaria, waar mensen bovengemiddeld lang leven (wat ze in het Grieks 'makrozoia' noemen).
Suzanne F. schreef:De geschiedenis daarvan gaat nog veel verder terug en had in eerste instantie niet te maken met economische status, maar met gewoonten en gebruiken.Nikass schreef:Waarom is er zoveel haat tegen joden?
Wat ik begreep gaat dat al ver terug. Het waren ondernemers en ze waren erg succesvol en rijk. En dat in een tijd van economische crisis en armoede waren zij al snel de zondebokken. Het waren ‘buitenlanders’ en ze kwamen hier het geld weghalen en waren achterbaks. Dat beeld werd geschetst. En dat werd gevoed door de politiek toen die ze aanwees als schuldigen van alle ellende die er op dat moment was.
DuoPenotti schreef:Bestaat er een internationale dinerbon die in Denemarken te gebruiken is?
kennis van mij is binnenkort jarig en viert het in Nederland, maar wonen in Denemarken.
Zou het wel leuk vinden iets te geven wat hij daar ook kan gebruiken.
Of een bouwmarkt cadeau kaart, ze gaan verbouwen dus komt misschien ook van pas.
Maar dat moet dan wel in Holstebro te gebruiken zijn
moonsparkle schreef:Als je op zondag naar jumping Amsterdam gaat hoe laat mag je dan naar binnen? De eerste wedstrijd begint namelijk al 11.45 terwijl ik een middag ticket heb
Gini schreef:moonsparkle schreef:Als je op zondag naar jumping Amsterdam gaat hoe laat mag je dan naar binnen? De eerste wedstrijd begint namelijk al 11.45 terwijl ik een middag ticket heb
Op vrijdag 27, zaterdag 28 januari en zondag 29 januari heb je met een kaart voor het middag- of avondprogramma maar liefst drie uur voor aanvang van het desbetreffende dagdeel toegang tot het evenement.
De deuren van het evenement gaan 30 minuten voor aanvang van het ochtendprogramma open. Je kunt 20 minuten voor aanvang van het dagdeel waar je een ticket voor hebt terecht op de tribune.
https://www.jumpingamsterdam.nl/25993-2/#toggle-id-3
Nyaleti schreef:Ik wil mijn moeder een stedentripje met de trein cadeau geven. London lijkt me heel leuk maar al snel te duur, Parijs vind ik een vieze stadik zit nu te denken aan een stad in Oostenrijk of eventueel Duitsland. Wie heeft tips?
![]()
M'n moeder wordt blij van lekker rond slenteren, oude meuk kijken en een mooie tuin oid zou top zijn!