Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Neonlight schreef:Ah, nieuwe e-reader is besteld, wat is het nu geworden?
Door jouw topic kreeg ik weer zin om te lezen, denk dat ik vanavond lekker op de bank met hond onder dekbedje ga lezen.
germie schreef:Ik heb een kaartje van mijn lootje. Kreeg netjes fotos van de postverzorger, want ik zit zelf 8000 km verderop.
Mijn sss weet mijn voornaam, dat kan van bokt komen, of omdat hij of zij mij echt kent.
Het kaartje bevat een hint.
Noflike krystdagen is Frysk.
Dus dan verwacht je een sss uit Fryslan.
En de sss moet dringend shoppen.
Eh, dan weet ik het nog niet.
In ieder geval bedankt voor het kaartje.
Wie weet oant sjen.
[ [url=m/buCTuu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cynn schreef:germie schreef:Ik heb een kaartje van mijn lootje. Kreeg netjes fotos van de postverzorger, want ik zit zelf 8000 km verderop.
Mijn sss weet mijn voornaam, dat kan van bokt komen, of omdat hij of zij mij echt kent.
Het kaartje bevat een hint.
Noflike krystdagen is Frysk.
Dus dan verwacht je een sss uit Fryslan.
En de sss moet dringend shoppen.
Eh, dan weet ik het nog niet.
In ieder geval bedankt voor het kaartje.
Wie weet oant sjen.
[ [url=m/buCTuu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Domme vraag hoor, maar weet je SS je echte naam niet omdat je dat moest opgeven bij het aanmelden?
Citaat:@ Allen, controleer nog even of je echt alle vragen beantwoord hebt die er de afgelopen dinsdag en voorgaande vrijdagen gesteld zijn, ik heb nog een paar Santa's die op hete kolen zitten en graag antwoord willen
Citaat:hallo Daan!
Heb je er al zin in? Ben je al gespannen?
Jouw SS wil graag weten of je jouw emailadres naar M_D_H wil sturen.
Zal niks geks mee gebeuren. Misschien wel helemaal niets. Muahahaha...![]()
![]()
![]()
![]()
M_D_H schreef:Citaat:@ Allen, controleer nog even of je echt alle vragen beantwoord hebt die er de afgelopen dinsdag en voorgaande vrijdagen gesteld zijn, ik heb nog een paar Santa's die op hete kolen zitten en graag antwoord willen
Neonlight schreef:Ik heb nog nooit geld uitgegeven op black Friday.