Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 22:28

Cowboy55 schreef:
nicole_floor schreef:
Daar zijn het pinken voor. :')

Ben opgegroeid met koeien. Altijd een stukje hout in de lengte van een praam bij je hebben……tenzij je als een kogel van een flipperkast tussen koeien of pinken wil stuiteren en bont en blauw wil worden. Niet om doodsklappen uit te delen, maar om ruimte voor jezelf te creëren.

Ligt ook echt wel aan de koeien hoor. Wij hadden in dat opzichte fijne koeien op de boerderij vroeger.

Maar als ik een vriendin hielp om de koeien daar op te halen... Hadden we standaard een stok van 2 meter mee. Puur om onszelf groter te maken en eventueel om ons in de worst case scenario te beschermen.

Zelfde ras. Andere stam/voorouders.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 22:33

Kookaburra schreef:
Cowboy55 schreef:

Ben opgegroeid met koeien. Altijd een stukje hout in de lengte van een praam bij je hebben……tenzij je als een kogel van een flipperkast tussen koeien of pinken wil stuiteren en bont en blauw wil worden. Niet om doodsklappen uit te delen, maar om ruimte voor jezelf te creëren.

Ligt ook echt wel aan de koeien hoor. Wij hadden in dat opzichte fijne koeien op de boerderij vroeger.

Maar als ik een vriendin hielp om de koeien daar op te halen... Hadden we standaard een stok van 2 meter mee. Puur om onszelf groter te maken en eventueel om ons in de worst case scenario te beschermen.

Zelfde ras. Andere stam/voorouders.

En toch was het leuk. Spannend maar leuk. Jeugdsentiment.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 22:45

Koeien praat mij er niet over :') Ik zie mij nog lopen in het natuurgebied om mijn jonge paard te bezoeken , achtervolgt door een jonge koe die mij wel erg interessant vond. Ik was zo blij dat ik een halster mee had. Na 3 keer bedreigend erop af stappen had de koe eindelijk door dat het geen zin had :') De rest van de kudde was verstandiger. Ik had mijn hart in mijn keel zitten.... Doe mij ook maar een kudde jonge paarden. Alhoewel in dit geval gingen de paarden er ook vandoor.

--

Dat ik bij iemand op bezoek was , en ik wat teleurstelling merkte dat ik weer wegging. Had het idee dat diegene er meer achter zocht. Ik neem liever even wat langer de tijd voordat ik iemand weer te snel in vertrouwen neem. Plus ik ben elke dag gewoon even me-time nodig. En dat punt had ik nu bereikt , genoeg sociaal gedaan voor vandaag. Tijd om lekker met mijn laptop in bed te zitten.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 22:47

Robijntjah schreef:
Amandavd schreef:
Dat wij bij ons in het dorp de sloomste friettent ooit hebben. Een half uur wachten op je online bestelling met tijdvak is hier doodnormaal. Bestelt voor 18:10 en met 18:40 eindelijk eens eten.

Deze is zo waar :')

Echt een first world problem maar kan mij er zo aan ergeren :')

fleurtjeuh

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 22:50

Dat ik volgens mij last heb van afkick verschijnselen van mijn medicatie(voor de bezorgde mensen onder ons, is in overleg met proffesionals)
Voel me super wazig, heb last van vlagen van depersonalisatie op een bijna fysieke manier..
Voel me alsof ik drugs op heb

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 22:53

De pinken van mijn vader konden ook jolig doen ja, ligt echt aan de leeftijd. Wij hadden geleerd om ze af te schrikken, dat werkte meestal wel.

Ik erger mij aan mijn darmen. 2x bij vrienden gezeten waar we op visite waren, toen we naar huis zouden wandelen toch nog een 3e keer gegaan. Net thuis de 4e keer pffff

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 22:54

Ik heb ook veel meer ontzag voor koeien dan voor paarden.
Paarden weten waar jij bent, als ze je willen schoppen, dan doen ze dat gericht.
Een koe loopt je dood zonder dattie het echt doorheeft

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 22:56

fleurtjeuh schreef:
Ik heb ook veel meer ontzag voor koeien dan voor paarden.
Paarden weten waar jij bent, als ze je willen schoppen, dan doen ze dat gericht.
Een koe loopt je dood zonder dattie het echt doorheeft

Koeien kunnen ook 90 graden zijwaarts schoppen. Is voor paarden lastiger. Plus het infectiegevaar is groter bij een wond van een ontmoeting met een koeien hoef. En de druk is groter als je ze op je voet gaan staan omdat een koeiehoef scherper is dan een paarden hoef.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 23:54

Ik heb 3 kruizing melk x vlees kalveren bij m'n paarden in het land staan. Ze blijven tot ze 2 zijn en gaan dan weg. De eerste jaren voelde ik me altijd wel bezwaard als ik met een bezem of longeerzweep een koe weg joeg. Maar tegenwoordig weet ik wel beter.
Ik sluit ze ook nog altijd buiten op het land op als ik sta te poetsen of op te zadelen. Iets te vaak gehad dat er een jolig kalf langs kwam denderen op weg naar eten of water.

axel_1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 01:15

De mobiele telefoon industrie en draadloze laders.
Na ruim 4 jaar begint mijn telefoon toch de geest te geven. (Vier jaar met één smartphone? Ja dat kan echt. Gewoon een kwestie van het scherm heel houden, niet in het toilet laten vallen en ongevoelig zijn voor de hype van nieuwe modellen)
Maar na vier jaar is de hardware te oud voor de meest recente updates. En de apps beginnen er mee op te houden omdat de software te oud is voor de apps. Dus het is tijd voor een nieuwe.

Ik ga naar een website en kies een compact handzaam model dat hopelijk weer vier jaar mee kan. En vervolgens probeert de industrie zo veel mogelijk geld uit mijn zak te kloppen. Dat is op zich ook niets nieuws. Maar nu komt het...

Ze hebben het volgende bedacht: Je krijgt de oplader er niet bij. Die verkopen we los voor twee tientjes. >;)
Maar niet getreurd we gaan het je makkelijk maken. We bieden de telefoon namelijk ook aan in bundels met verschillende accessoires. Dat scheelt zoekwerk en het is nog voordelig ook... voor ons. Nee de bundel met alleen een conventionele oplader hebben we niet. Maar we hebben wel de bundel met een conventionele lader en een draadloze oplader. wut? >;) _-:(

-:(- De draadloze oplader is A niet draadloos, en B in ieder opzicht onpraktischer dan een conventionele oplader. Welke idioot heeft dit bedacht? 8)7 Een draadloze oplader is in feite een half stekker loze oplader. Het begint nog steeds met een stekker in het stopcontact gevolgd door een stroomdraad. (daar ga je dus direct de mist in.) En waar het andere stekkertje hoort te zitten zit geen stekker maar een klein tafeltje waar je je telefoon op legt om hem op te laden. Dus om op te laden moet je telefoon zich nog steeds binnen een snoerlengte van een stopcontact bevinden. En als je tijdens het opladen je telefoon wil gebruiken is het niet genoeg om bij het stopcontact te zitten. Nee dan moet je dat doen en zowel je telefoon als dat stomme tafeltje in je klauwen houden. |o En als je de lader een keer ergens anders nodig hebt neemt het meer ruime in in je tas.

en het meest bizarre hieraan is niet dat er ergens een heel team van mensen is die denken dat dit een goed idee is, maar dat er ergens iemand is die denkt dat ik stom genoeg ben om daar zeventig euro aan uit te geven. 8)7
Een echt draadloze oplader zou er uit zien als een losse stekker in het stopcontact en zou nog steeds werken aan de andere kant van de kamer.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 03:03

Ik wilde op tijd naar bed...

Onverwachts eindige ik en een vriendin met 2 Braziliaanse kerels in mijn studio omdat mijn vriendin een soort spontane date had met die ene kerel. _O-

Heb maar gezegd dat ik wilde slapen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 03:04

Weer eens wakker.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 03:51

Dat ik niet kan slapen. :roll: Ik hoop gewoon dat ik morgen op tijd in slaap kan vallen want ik kan het echt niet maken om groggy te zijn op stage. :=
Maar goed, ik denk dat de tijd van de maand eraan moet komen want ik had net een dikke vreetbui, zoet, zout,... alles door elkaar. Nu hoop ik dat het 8% biertje mij even in slaap kan kloppen. :’)

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 06:33

In mijn rug geschoten.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 08:05

Dat ik nog steeds geen Downton Abbey kan kijken, Netflix wat doe je ;(?

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 08:52

Mando schreef:
In mijn rug geschoten.

Ik had even een beeld voor ogen dat iemand met een dikke Glock een kogel in je rug boorde, maar ik gok dat dat niet klopt. Sterkte!!

Hier baal ik omdat ik vandaag mijn eerste inwerkdienst heb op een bijbaan die ik niet wil :') :') Er moet gewoon even geld binnen komen omdat ik nog niet in mijn eigen vakgebied aan de slag kan, maar man wat vind ik dat stom. Heb ook al op twee andere bijbanen gesolliciteerd uit pure ellende, dan kan ik na een maand nog overstappen als ik het niets vind ;( :Y)

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 09:17

Ik wil graag naar het woonprotest, maar de trein naar Amsterdam is zo gruwelijk duur. |o

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 09:31

_San87_ schreef:

Oh shoot, ik heb hem al uit incl de film op videoland <3

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 09:32

Mando schreef:
In mijn rug geschoten.

Gaan rijden, dat helpt bij mij altijd om hem weer los en soepel te krijgen. :(:)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 09:34

saskiaojan schreef:
_San87_ schreef:

Oh shoot, ik heb hem al uit incl de film op videoland <3

Ik kan inmiddels kijken *\o/*.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 10:18

Zo slecht geslapen, waarom schopt de baby ‘s nachts en niet overdag? :')

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 10:34

Dit vieze vochtige warme weer.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 10:38

Dat ik gisteravond bijna een heftig ongeluk had door een idioot die op een 100 weg even zijn auto ging keren in het donker en hele slechte verlichting had. Ik kon gelukkig nog net uitwijken naar een afrit maar anders had deze man en mogelijk ik het niet kunnen navertellen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 10:45

_San87_ schreef:

Hoezo niet??

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 10:50

MarcoBorsato schreef:
_San87_ schreef:

Hoezo niet??

Als ik de serie opstart vanuit mijn kijklijst dan geeft ie een error :'). Maar het is inmiddels gelukt door de serie vanuit het zoekvenster te starten.