Cowboy55 schreef:nicole_floor schreef:Daar zijn het pinken voor.
Ben opgegroeid met koeien. Altijd een stukje hout in de lengte van een praam bij je hebben……tenzij je als een kogel van een flipperkast tussen koeien of pinken wil stuiteren en bont en blauw wil worden. Niet om doodsklappen uit te delen, maar om ruimte voor jezelf te creëren.
Ligt ook echt wel aan de koeien hoor. Wij hadden in dat opzichte fijne koeien op de boerderij vroeger.
Maar als ik een vriendin hielp om de koeien daar op te halen... Hadden we standaard een stok van 2 meter mee. Puur om onszelf groter te maken en eventueel om ons in de worst case scenario te beschermen.
Zelfde ras. Andere stam/voorouders.

De draadloze oplader is A niet draadloos, en B in ieder opzicht onpraktischer dan een conventionele oplader. Welke idioot heeft dit bedacht?
Een draadloze oplader is in feite een half stekker loze oplader. Het begint nog steeds met een stekker in het stopcontact gevolgd door een stroomdraad. (daar ga je dus direct de mist in.) En waar het andere stekkertje hoort te zitten zit geen stekker maar een klein tafeltje waar je je telefoon op legt om hem op te laden. Dus om op te laden moet je telefoon zich nog steeds binnen een snoerlengte van een stopcontact bevinden. En als je tijdens het opladen je telefoon wil gebruiken is het niet genoeg om bij het stopcontact te zitten. Nee dan moet je dat doen en zowel je telefoon als dat stomme tafeltje in je klauwen houden.
En als je de lader een keer ergens anders nodig hebt neemt het meer ruime in in je tas. 
Ik hoop gewoon dat ik morgen op tijd in slaap kan vallen want ik kan het echt niet maken om groggy te zijn op stage.
?
.