Er is wel een verzendlabel gedownload. Ik gok dat de verkoper heeft aangegeven dat het item al verzonden is, terwijl dat niet het geval is. Dan heb je volgens mij nog weer 4 dagen extra.
Het is voor mij geen ramp, want ik zou het geld terug moeten krijgen en ik krijg de blazer van de webshop morgen binnen. Ik snap alleen de tactiek van de verkoper niet zo goed... Ze heeft aardig wat reviews, alleen 1 ster of 5 sterren, maar in de afgelopen 8 maanden uitsluitend 1 ster.
Ik kan me voorstellen dat iemand niet meer actief is op Vinted. Ik kan me ook voorstellen dat het soms niet lekker uitkomt of dat er even iets mis gaat in de planning. Ik kan me zelfs voorstellen dat er mensen zijn die helemaal niet moeilijk doen over negatieve reviews en iets opsturen als ze er zin in hebben en anders niet.
Maar stelselmatig spullen verkopen, verzendlabel downloaden, annulering vertragen (door aan te geven dat het verzonden is), zeggen dat je het 'zonder enige twijfel lukt om te versturen' en vervolgens toch niets doet.... Dat snap ik niet helemaal.

Vooral omdat je er niets mee wint, omdat je als verkoper dan geen geld krijgt. Maar goed, ik ben in elk geval blij met de kopersbescherming, mocht deze bestelling ooit geannuleerd worden (want ik wil zelf geen negatieve review).