TheNovelist schreef:marley93 schreef:De seizoensfinale van Snowpiercer ging niet zoals ik hoopte.
Ohneeeee ik moet vandaag nog kijken!hopelijk valt het mee!
Ik vond hem wel rete goed.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Telpeva schreef:Ineke2 schreef:Dat 1 van mijn vogels constant hun drinkbak naar beneden gooit. Gevolg geen water meer en al het water in de kooi en op mijn vloer...![]()
Iemand tips?
Een bak op de vloer van de kooi word snel vies, dus eigenlijk is dat een laatste optie. Al denk ik dat die ook omgegooid wordt.
Ik moet denken aan zo'n bench voerbak, is dat een idee? Niet eentje met haken, maar eentje die je kunt vastschroeven op het traliewerk?
https://petsplace.nl/adori-rvs-bak-met- ... JEALw_wcB#
Zebrastreep schreef:Dat er vandaag een vlieg recht mijn keel invloog , en ik nu nog het idee het dat die er zit en mijn keel er door verrot voelt omdat ik het zo smerig vond
Loeky01 schreef:Kan je de bak niet verzwaren Ineke? Dat ook al zit er geen water meer in, hij niet meer om kan? Dan is de lol er vast snel vanaf.
Maddy_Paola schreef:Mkango schreef:Al die advertenties van winkels op MP. En dan heel vaak ook zonder prijs erbij zodat je ze er ook niet uitgefilterd krijgt.
Precies deze ergernis, ik app t net naar iemand anders, webshops zoek ik wel op google ofzo
Captain schreef:Zelfs bij z.g.a.n. blijf ik producten van winkels zien.Ik filter altijd 'nieuw' eruit zodat alleen 'zo goed als nieuw' en 'gebruikt' over blijven. Dan zijn ze weg.
Ik erger me aan Uitgelicht. Misschien heel kinderachtig maar ik had een laatste topic voor mijn overleden paard gemaakt en getemt voor uitgelicht, wordt niks mee gedaan terwijl ik nu al drie dagen de onderste twee zie staan (dus schijnbaar hebben ze niet genoeg nieuwe topics). En dat vind ik oneerlijk en stom want mijn paard verdiende om nog een keer in uitgelicht te staan.
Captain schreef:Mkango schreef:
Precies deze ergernis, ik app t net naar iemand anders, webshops zoek ik wel op google ofzo
Ik filter altijd 'nieuw' eruit zodat alleen 'zo goed als nieuw' en 'gebruikt' over blijven. Dan zijn ze weg.
Ik erger me aan Uitgelicht. Misschien heel kinderachtig maar ik had een laatste topic voor mijn overleden paard gemaakt en getemt voor uitgelicht, wordt niks mee gedaan terwijl ik nu al drie dagen de onderste twee zie staan (dus schijnbaar hebben ze niet genoeg nieuwe topics). En dat vind ik oneerlijk en stom want mijn paard verdiende om nog een keer in uitgelicht te staan.
Mkango schreef:Captain schreef:Zelfs bij z.g.a.n. blijf ik producten van winkels zien.Ik filter altijd 'nieuw' eruit zodat alleen 'zo goed als nieuw' en 'gebruikt' over blijven. Dan zijn ze weg.
Ik erger me aan Uitgelicht. Misschien heel kinderachtig maar ik had een laatste topic voor mijn overleden paard gemaakt en getemt voor uitgelicht, wordt niks mee gedaan terwijl ik nu al drie dagen de onderste twee zie staan (dus schijnbaar hebben ze niet genoeg nieuwe topics). En dat vind ik oneerlijk en stom want mijn paard verdiende om nog een keer in uitgelicht te staan.![]()
Ik heb ook getemd!
En ik ben moe en misselijk door mijn slaaptekort... Echt niet chill zo.