tylando schreef:[ [url=m/YaTgW6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Herkent iemand dit?
Dit klopt en schijnt sowieso een bekend verschijnsel van sars-achtigen te zijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IMJ schreef:tylando schreef:[ [url=m/YaTgW6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Herkent iemand dit?
Dit klopt en schijnt sowieso een bekend verschijnsel van sars-achtigen te zijn.
esje01 schreef:Het is in de Stichting waar ik werk nu echt alle hens aan dek.
Ik zit na zware burn-out in de opbouwfase en zou per april 10 uur per week gaan werken. Werk als logopedist bij een grote zorginstelling.
Omdat ik nog in de ziektewet zit en mijn dochter en moeder symptomen hebben had ik gemeld ik open de mail vanuit huis en werk een beleidsstuk verder uit.
Maar nee, heb geen koorts dus moet gaan bijspringen op de afdelingen.
Er is mankracht tekort, zieken bij bewoners en personeel.
Dus schouders eronder.
Samen 1 team.
elnienjo schreef:esje01 schreef:Het is in de Stichting waar ik werk nu echt alle hens aan dek.
Ik zit na zware burn-out in de opbouwfase en zou per april 10 uur per week gaan werken. Werk als logopedist bij een grote zorginstelling.
Omdat ik nog in de ziektewet zit en mijn dochter en moeder symptomen hebben had ik gemeld ik open de mail vanuit huis en werk een beleidsstuk verder uit.
Maar nee, heb geen koorts dus moet gaan bijspringen op de afdelingen.
Er is mankracht tekort, zieken bij bewoners en personeel.
Dus schouders eronder.
Samen 1 team.
Je bent sinds gisteren verplicht thuis te blijven als één van je gezinsleden ziek is.
elnienjo schreef:verootjoo schreef:Niet in de zorgsector.
Dat hebben ze er gisteren toch niet bijgezegd.
Bovendien is logopedie nu niet bepaald een eerste levensbehoefte tijdens deze crisis lijkt me.
Bovendien is logopedie nu niet bepaald een eerste levensbehoefte tijdens deze crisis lijkt me.
bigone schreef:Rivm heeft ook elke keer aangegeven dat het kritische punt eind deze week is en aangezien gisteren pas weer aanvullende maatregelen zijn genomen zal het nog wel langer kritisch blijven. Heftig voor al die medewerkers in de gezondheidszorg en diep respect en ik hoop met heel mijn hart dat ze niet voor hetzelfde drama als in Italië en Spanje komen te staan .
sassefras schreef:kritisch is t nu vooral met de beschikbare IC bedden (was t zaterdag ? dat ik met deze voorspelling compleet belachelijk gemaakt werd hier)