Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Qimm schreef:Citaat:Ze wilde snel even wat planken terugbrengen
Dat nuanceert het wat mij betreft wel, dat kan best even.
elnienjo schreef:Er zijn nog steeds mensen die denken dat er voor hun kinderen wel 'n uitzondering wordt gemaakt bij Ikea. Als ze dáár aan zouden moeten beginnen... Je gaat toch niet met 2 baby's shoppen?
https://www.ad.nl/binnenland/geen-toega ... ~a060e6e7/
elnienjo schreef:Nee dat kan niet, want als je een persoon met 2 kinderen toegang geeft dan brengen de andere klanten de volgende keer ook hun kinderen mee, omdat ze zagen dat het werd toegestaan.
Ze had ze bij de vader kunnen laten of iemand anders kunnen laten oppassen.
Qimm schreef:elnienjo schreef:Nee dat kan niet, want als je een persoon met 2 kinderen toegang geeft dan brengen de andere klanten de volgende keer ook hun kinderen mee, omdat ze zagen dat het werd toegestaan.
Ze had ze bij de vader kunnen laten of iemand anders kunnen laten oppassen.
Iets terugbrengen of winkelen vind ik niet hetzelfde. Natuurlijk kun je regels tot op de letter volgen, je staat in je recht als je dat doet. Maar had ik moeten beslissen over deze situatie had ik andere keuzes gemaakt.
idinn schreef:Als er nog een twintigtal karretjes staat en er nog voldoende mensen naar buiten lopen, is die winkel echt niet ineens vol op het moment dat ik twee minuten bij de servicebalie sta. Overigens is dit beleid vanuit de winkel; mocht dat morgen opeens veranderen, dan neem ik uiteraard gewoon een karretje mee zonder discussie.Hier mag je mooi een karretje pakken als je naar de servicebalie moet. Wel zo logisch want het is nog steeds karretjes op = winkel vol. Dus ook naar de servicebalie tel je mee.
idinn schreef:Misschien niet, maar hoe moeilijk is het om een karretje te pakken? Ik vind dat ook onzinnig als ik enkel binnen ren voor een pak koffie en via de zelfscan weer naar buiten ren. Maar helaas, de regel is nu een karretje.
En net als madam ikea.. maak je hier een uitzondering, dan ziet Pietje dat en staat Pietje het weekend met vrouw en 2 koters bij de Ikea. Je kan een tweeling met dit weer prima even in de autostoel laten zitten. En is er geen vader? Of oppas.. het zijn planken. Retouren kan retelang bij Ikea. Dus ook zonder die wormen vraag ik me af hoe noodzakelijk dit uitstapje was. Net als mensen die kerstballen gaan kopen bij de Intratuin. Lekkere levensbehoefte
idinn schreef:Ik zou zeggen: doe je beklag bij de Jumbo.Misschien niet, maar hoe moeilijk is het om een karretje te pakken? Ik vind dat ook onzinnig als ik enkel binnen ren voor een pak koffie en via de zelfscan weer naar buiten ren. Maar helaas, de regel is nu een karretje.
En net als madam ikea.. maak je hier een uitzondering, dan ziet Pietje dat en staat Pietje het weekend met vrouw en 2 koters bij de Ikea. Je kan een tweeling met dit weer prima even in de autostoel laten zitten. En is er geen vader? Of oppas.. het zijn planken. Retouren kan retelang bij Ikea. Dus ook zonder die wormen vraag ik me af hoe noodzakelijk dit uitstapje was. Net als mensen die kerstballen gaan kopen bij de Intratuin. Lekkere levensbehoefte