Het is dat ik weet dat het geregend heeft, maar net met hond uitlaten was er niks meer te zien van.
Mariska_28
Geplaatst: 09-07-23 18:37
Bui boven emmen, zit genoeg onweer in zo te horen..
Annuuuhh
Geplaatst: 09-07-23 18:45
Kruipt onder meeleessteen vandaag, gave foto's!!!
Dit rolde net Leeuwarden binnen en inmiddels gaat het los hier, zowel onweer als regen.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 09-07-23 18:55
Mooie fotos overal. Best woeste luchten ook gelukkig tot nu toe nog geen zware gevaarlijke sjit lijkt het?
Hier de voorspellingen weer volledig verdampt, letterlijk denk ik. Van 90/100 per uur en code oranje naar misschien een beetje regen om 2100 uur.en de nattigheid is zo hard nodig. Hier nu een vieze 33/34 graden en een vochtig aanvoelende lucht en windstil. Niet prettig. Goddank aardig koel in huis. Lang leve de dikke muren
Het uitzicht bij ons thuis net. [ [url=m/Zn1RCW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zou iemand van de stormchasers hier even mee kunnen helpen? Zou het kunnen dat dit een wallcloud is of iets wat erop lijkt/mee te maken heeft? Ik moet alles weer opnieuw leren
Alle andere mensen hier die allemaal dreigende luchten neerzetten zien allemaal dezelfde shelfcloud(s) Ziet er wel heel mooi uit
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 09-07-23 19:03
Richting zuiden Richting noorden
Niks dus, terwijl toen ik aankwam het wel grijzig en dreigend was vanuit het westen.
Hier donker, even flinke bui, best wat gerommel. Maar niet heel spannend en hij tekende niet zo mooi af bij ons helaas.
Annash
Blogger
Geplaatst: 09-07-23 23:09
Chase buddy en ik zijn in Duitsland beland en hebben flink op onze klungels gekregen. De supercells waren qua structuur niet zo interessant maar de shelf was wel mega! Op z'n mooist niet eens op de foto gekregen, het was lastig bijhouden en echt ervoor kwamen we na de eerste stop ook niet meer. Vol in de bow echo de auto maar aan de kant gezet, laatste foto's gemaakt, en de ellende over ons heen laten komen. Het was weer prachtig.
En deze echt puur mazzel, want alle foto's zijn gemaakt met mijn telefoon.