[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 14:26

Bedankt voor je bijdrage xSCWx, hele bijzondere fotoserie. Echt heel apart blijft het hoe ‘de dood’ er zo verschillend uit kan zien.

Shaggy, ik pas zelf ook voor echt gory foto’s met ver ontbonden lijken (die Facebookpagina’s etc die hier genoemd worden vind ik bijv veeeeel te heftig om casual op Mn tijdlijn tegen te komen) maar deze serie is nog vrij mild. Je ziet wel duidelijk bij de meesten dat het echt om lijken gaat, hier en daar een wond, bloed, lijkvlekken etc. maar het is allemaal heel netjes op de foto gezet en de lichamen verkeren vrijwel allen nog in vrij nette en herkenbare staat.

white_flame

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 14:27

Zou ik mogen vragen hoe deze facebook pagina heet, en serie?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 14:52

Avalanche81 schreef:
Shenavallie schreef:
Ik vind geen van de foto's luguber, wel intrigerend en zelfs mooi dat je bij een enkeling de rigor mortis kunt zien - waar in thrillers altijd over gesproken wordt. Ga me nu hardop afvragen of dit nu erg moet zijn dat ik er zo over denk. :') :=

Je bedoelt denk ik de lijkvlekken? Zoals in die hangende hand? Dat viel mij idd ook op, fascinerend is het.

Want rigor mortis is lijkstijfheid en dat kan je op foto's niet zien :)

Je hebt gelijk, ik haal ze door elkaar. ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 14:53

Shaggy09 schreef:
Hoe heftig zijn de foto's? Ik ben wel benieuwd maar weet niet of ik het aan kan. :')
Zie je echt een lijk of een verrot lichaam dat half uit elkaar ligt? Want dan kan ik beter niet kijken weet ik van mezelf.

Ik keek op YT naar iemand die random filmpjes ging bekijken en dan ging beoordelen, je kon dus meekijken live. Was er een man die een container in zijn achtertuin had staan met daar in een verrot lijk. Dat werd gewoon gefilmd. :r Heb daar nog vaak aan terug gedacht, vond het zo'n naar gezicht.

Het zijn gewoon lichamen met wat vlekjes, gekleed (oké, zonder sokken), zonder dat het gezicht in beeld komt. Op eentje na, die van de trap 'gevallen' is.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 14:54

Wauw echt “geweldig” (kan je het niet echt noemen) maar wat een bijdrage. Interessant zeg.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 15:01

Poeh, heftig zeg. Vooral die schoonmaakster onderaan de trap, dan maak je zo smakker en haar hele gezicht is plat.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 15:14

Suzanne F. schreef:
Ja hoe kan je nou blijven staan zou je zeggen.
Die kapotte ruit snap ik niet zo goed, ik zie ook geen lijk?
En die balk met die man eraan gebonden is ook vreemd.

die is uit het water gevist, kijk maar naar de huid op de handen. De balk is dan verzwaring.

Ik kwam een paar weken terug langs een mevrouw die gevallen was met de fiets. Toch maar even eerste hulp verleend. Ze had een open onderarm breuk. Dat was ook een bijzonder luguber gezicht :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 15:17

Ik denk dat "lijkvinding" gewoon de benaming is die werd gebruikt zoals het lijk bij aankomst van de politie werd aangetroffen.

Soms zie je bij stervende personen ook al lijkvlekken verschijnen op de uiterste ledematen. Vooral voor familie is dat best confronterend.

Gisteren op wedstrijd is er een zwaar ongeval gebeurd. Heb het niet gezien, clubgenoot wel. Paard struikelt in een hindernis, ruiter vliegt ernaast, blijft met een voet in een beugel hangen en krijgt dan het paard in een rotational fall nog eens helemaal over hem heen. Knie was helemaal "af" zeg maar (niet geamputeerd, maar wel volledig stuk dus).
Hoewel ik best veel kan hebben ben ik ergens toch blij dat dat net aan mij voorbij is gegaan.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 15:21

Die zal een pijn gehad hebben :oo

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 15:24

Daar moest ik ook gelijk aan denken. Arme meid!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 15:50

Het was een man :+

romyamb

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 15:57

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 16:01

Varekaj schreef:

}:0 oeps. Sorry :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 16:15

Varekaj schreef:
Ik krijg hier dus zo onwijs de kriebels van, niet dat het een man is, maar het ongeluk. Zelf in Denemarken, tijdens een cross net zo'n ongeluk gehad. We kwamen de bocht om, richting een simpele (af)sprong naar de waterbak en d'r weer uit. Tijdens de afzet was er iemand zo briljant om een meter verder een paraplu uit te klappen. Paard schrikt richting de grond, een been over de balk en de ander nog ervoor. We klappen in volle vaart die waterbak in en ik kreeg 700+ kilo vol op m'n bovenlichaam/nek.

Ik werd wakker in het ziekenhuis, weet vanaf het moment v.d. afzet tot het wakker worden niets meer. Dik in een jaar in revalidatie en m'n nek blijft een zwakke plek. Ongeluk zit in een klein hoekje.

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 16:33

Ai.... klinkt heel pijnlijk die ongevallen.

Heb nog een paarden ongeval uit de tijd bij de bereden politie. Paard was los getrokken van de vrachtwagen en op hol geslagen. Vanaf een bepaald moment moesten ze enkel nog de bloedsporen volgen. Eens het paard weer gevangen, zagen ze aan zijn linker voorbeen een wonde :r
Vanaf waar de bovenarmspier begint, was alles open gescheurd tot een diepte van 7-8cm ( net geen bot geraakt ) de lap vlees bengelde naar beneden tot over zijn “voorknie”.
Een DA is ter plaatse gekomen en heeft met grof draad de lap in de juist richting genaaid. Het paard mistte dus redelijk wat vlees en spier, je kon er makkelijk een volledige vuist in steken.
Elke dag zag je wel al die spiervezels ( denk ik ) beetje bij beetje weer naar elkaar toe groeien.
Helaas uit de periode van de gsm zonder fotofunctie :D

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 16:49

white_flame schreef:
Zou ik mogen vragen hoe deze facebook pagina heet, en serie?

De Facebook pagina bestaat niet meer. Is weggehaald door Facebook zelf

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 17:21

Bij de inval in het bordeel zitten ze een satanistisch ritueel te doen; vinden sommige mensen ook luguber vandaar in spoiler. Ik zal de rest maar niet delen want dat is dan helemaal niet luguber genoeg :+ (maar wel interessant).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 17:27

xSCWx schreef:
Bij de inval in het bordeel zitten ze een satanistisch ritueel te doen; vinden sommige mensen ook luguber vandaar in spoiler. Ik zal de rest maar niet delen want dat is dan helemaal niet luguber genoeg :+ (maar wel interessant).

Wel delennn! Vind dat soort dingen ook heel interessant. En een sekte is op zichzelf al behoorlijk luguber toch ;)?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 17:59

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 19:05

Man die vandaag uit het water werd gehaald voor de Belgische kust.
Een vissersnet met plastieken flessen als reddingsvest.

Afbeelding

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 19:09

Ja beetje vreemd alleen dat hij richting Engeland het water is uitgevist. Volgens mij ligt Irak minstens 10 landen achter hem.
Triest? Ja natuurlijk.
Dom? Absoluut.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 19:14

Wilde hij dan niet van Belgie naar Engeland zwemmen.. Niet dat dat realistisch is.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 19:17

Dat was inderdaad het plan ja. En in Nederland komen de Somaliers massaal terug van Engeland vanwege brexit

Divers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 19:18

Onali schreef:
Ja beetje vreemd alleen dat hij richting Engeland het water is uitgevist. Volgens mij ligt Irak minstens 10 landen achter hem.
Triest? Ja natuurlijk.
Dom? Absoluut.

Ik ben blij voor jou dat jij nog nooit zo wanhopig bent geweest dat je zulke dingen doet.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 19:20

Precies, ik denk niet dat deze man een andere keus had gehad. Diep triest is het.