Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Avalanche81 schreef:Shenavallie schreef:Ik vind geen van de foto's luguber, wel intrigerend en zelfs mooi dat je bij een enkeling de rigor mortis kunt zien - waar in thrillers altijd over gesproken wordt. Ga me nu hardop afvragen of dit nu erg moet zijn dat ik er zo over denk.![]()
Je bedoelt denk ik de lijkvlekken? Zoals in die hangende hand? Dat viel mij idd ook op, fascinerend is het.
Want rigor mortis is lijkstijfheid en dat kan je op foto's niet zien
Shaggy09 schreef:Hoe heftig zijn de foto's? Ik ben wel benieuwd maar weet niet of ik het aan kan.![]()
Zie je echt een lijk of een verrot lichaam dat half uit elkaar ligt? Want dan kan ik beter niet kijken weet ik van mezelf.
Ik keek op YT naar iemand die random filmpjes ging bekijken en dan ging beoordelen, je kon dus meekijken live. Was er een man die een container in zijn achtertuin had staan met daar in een verrot lijk. Dat werd gewoon gefilmd.Heb daar nog vaak aan terug gedacht, vond het zo'n naar gezicht.
Suzanne F. schreef:Ja hoe kan je nou blijven staan zou je zeggen.
Die kapotte ruit snap ik niet zo goed, ik zie ook geen lijk?
En die balk met die man eraan gebonden is ook vreemd.
Varekaj schreef:Ik krijg hier dus zo onwijs de kriebels van, niet dat het een man is, maar het ongeluk. Zelf in Denemarken, tijdens een cross net zo'n ongeluk gehad. We kwamen de bocht om, richting een simpele (af)sprong naar de waterbak en d'r weer uit. Tijdens de afzet was er iemand zo briljant om een meter verder een paraplu uit te klappen. Paard schrikt richting de grond, een been over de balk en de ander nog ervoor. We klappen in volle vaart die waterbak in en ik kreeg 700+ kilo vol op m'n bovenlichaam/nek.Het was een man
xSCWx schreef:Bij de inval in het bordeel zitten ze een satanistisch ritueel te doen; vinden sommige mensen ook luguber vandaar in spoiler. Ik zal de rest maar niet delen want dat is dan helemaal niet luguber genoeg(maar wel interessant).
romyamb schreef:https://www.frissekater.nl/schoonmaak-na-zelfmoord/ https://www.flickr.com/photos/frissekater/
ook al zie je geen lijken, ik vind dit best luguber