Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna schreef:Ik ben inderdaad een controlfreak en ook een perfectionist. Al vind ik het niet erg als iemand anders rijdt ofzo.![]()
Maar ik wil gewoon niet doodgaan als een stoelnummer of passagiernummer, en aangezien de meeste dodelijke trein-ongevallen in nederland gebeuren buiten de trein ben je in de trein zelf best wel veilig eigenlijk. En ik wil niet in duizend stukjes gevonden worden maar gewoon als 1 geheel zodat mijn nabestaanden mij compleet kunnen cremeren.
Veulen84 schreef:Indy_Mouse_9 schreef:Waarom zijn de pepernoten die in strooigoed zitten nooit zo lekker als losse pepernoten
Volgens mij omdat die krengen gewoon maanden van te voren worden ingepakt. Die schuimpjes zijn ook altijd knijterhard en oud.
JoyceLa schreef:Shanna schreef:Ik ben inderdaad een controlfreak en ook een perfectionist. Al vind ik het niet erg als iemand anders rijdt ofzo.![]()
Maar ik wil gewoon niet doodgaan als een stoelnummer of passagiernummer, en aangezien de meeste dodelijke trein-ongevallen in nederland gebeuren buiten de trein ben je in de trein zelf best wel veilig eigenlijk. En ik wil niet in duizend stukjes gevonden worden maar gewoon als 1 geheel zodat mijn nabestaanden mij compleet kunnen cremeren.
WoW je denkt er wel heel diep over na zeg! Als het je maar niet in de houdgreep heeft en tegen houd dingen te ondernemen...
fleurtjeuh schreef:Iedereen is deel van een statistiek.
Meerdere zelfs.
Je hoort in het aantal mensen op aarde. Je hoort bij het aantal mensen dat in je provincie woont. Je hoort bij het percentage mensen dat auto rijd(denk ik). Ook het percentage dat fietst, zoals bijna iedereen in nederland. Als je kinderen hebt hoor je bij het percentage mensen met kinderen.
Als je wel eens bent gevallen net de fiets is daar ook vast een percentage voor.
Waarschijnlijk hoor je ook in de statistiek van mensen met een baan.
Dan is er ook vast een percentage dat aangeeft wie daarvan een fulltime of een parttime baan heeft.
Dan zitten daarbij vast nog statistieken van de hoeveelheid mensen die ook in jou sector werk zitten.
En zo is er eindeloos door te gaan.
Iedereen is deel van ontelbaar veel statistieken, percentages en andere nummers.
Shanna schreef:Ik wil inderdaad niet zelf tot de dodelijke statiestieken behoren met passagiernummer ..., waarbij mensen 1000 stukjes mij tussen miljoenen stukjes iedereen moeten zoeken waarna ik misschien nog niet compleet ben (zoals bij het neergehaalde vliegtuig het geval was), of passagiernummer ... van een van de radar verdwenen en nooit terug gevonden verdwenen vliegtuig of een geschonken schip vermoedelijk opgegeten door de haaien. Of dat een of andere suicidale malloot mij met zich meeneemt als passagiernummer ... .
Nee dankje. Als ik dood ga dan liever met grote vindkans waarbij ik ook zo heel mogelijk blijf.
Piekosjj schreef:Ik denk dat ik nog niet oud genoeg ben om over dit soort dingen na te denkenDe wereld is mij veels te mooi om dat zo aan m'n neus voorbij te laten gaan door dit soort 'angsten'.