Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 08:40

Hij zal even zijn eigen optic goed aangesloten hebben om te merken waar audio voor dient.
Voor zichzelf had hij iig al geen versterker nodig, wat een brulaap (om niets).

Ashleytjuhh

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 09:02

Nou hier ook wat raars.

Had geboden op een telefoon. 100x gevraagd of ik hem nog wilde hebben. nou vroeg ik om zijn adres en hoelaat het dan vandaag uit kwam ( hij kwam zelf aan dat het vandaag uit komt) reageert die niet meer :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 09:12

Ik had op een bureau geboden een dikke week geleden. Krijg ik nu reactie 'heeft u nog interesse'. Dus aangegeven dat ik inmiddels voorzien ben. Krijg ik reactie terug dat ze het haat als mensen zo impulsief bieden maar het ze eigenlijk niet uitmaakt wat ze kopen.

Hallo, het is een bureau, geen met uitsterven bedreigd diersoort. :')

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 09:17

Of ze moet wat eerder reageren :')

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 11:31

Nou ik heb toch antwoord gehad tussen half 1 en 1 heb ik afgesproken. voor het eerst dat ik iets ga ophalen is toch 20 min rijden.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 13:32

Soms zijn verkopers ook niet helemaal slim bezig.
Op facebook zojuist.

Staat een shires deken te koop.
Staat erbij nieuwprijs 90 euro. Dus bieden naar waarde.
Iemand geeft als reactie, nee de nieuwprijs is 76 euro.
Zegt de verkoper, bij eppeljeck zijn ze 91,95.

Kijk ik even naar de prijzen zijn die nu toch anders.
EJ heeft 25% korting dus 68,96
Bij divoza zijn ze 71,96 momenteel.
Ik denk nu echt als iemand 60 euro bied dat ze een beetje boos zal zijn.
Maar zo krijgt ze de deken toch nooit weg.

Jammer, want ik zit te twijfelen of ik er 1 moet kopen of toch een maat kleiner.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 22:37

Ik heb een set van BR te koop staan. Krijg ik vandaag rond 18u een smsje "is de set nog beschikbaar". Geen aanhef, geen groet, niks.

Ik reageer beleefd "goeiemiddag, de set is nog beschikbaar. Groetjes". Geen reactie meer...

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 13:02

Kan zijn dat diegene tussen 18 en 23 uur gewoon aan t werk is...
Vind het wel vervelend dat mensen als ze in de middag een berichtje sturen ze s'avonds al reactie verwachten. Er zijn mensen die dan gewoon werken. Binnen 24 uur reactie vind ik normaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 19:03

Als je om 18u begint met werken verwacht ik niet dat je op je werk websites voor tweedehands verkoop zit af te struinen :=

Thuis zag ik dat er via de verkoopssite om 17u54 een chatberichtje was verstuurd, ik vermoed van dezelfde persoon, want identiek aan wat ik via sms had gekregen. Ook hier weer netjes op gereageerd "ja, de set is nog beschikbaar".

Op geen van beide intussen nog reactie gehad.

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 22:53

Varekaj schreef:
Als je om 18u begint met werken verwacht ik niet dat je op je werk websites voor tweedehands verkoop zit af te struinen :=

Thuis zag ik dat er via de verkoopssite om 17u54 een chatberichtje was verstuurd, ik vermoed van dezelfde persoon, want identiek aan wat ik via sms had gekregen. Ook hier weer netjes op gereageerd "ja, de set is nog beschikbaar".

Op geen van beide intussen nog reactie gehad.

ik wel.. in de pauzes. maar stuur dan wel na 12 u een bericht terug

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 07:47

Niet direct reageren stoort me an sich niet, het was alleen nogal bruut geformuleerd.

Vind het wel bijzonder dat ze dus eerst via de chat wat sturen, binnen de 10min nogmaals via sms en dan nadien niks meer laten horen.

HiFive5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 08:16

Krijg hier ook de kriebels van dat verkopen. Leuke sjabrakjes te koop. Voor 2 25 euro, voor 1 15 euro incl verzending als dat nodig is. Kreeg ik reactie dat ze 1 willen voor 15 euro maar dat ze er zelf om komen. Nou prima, dan hou ik het aan de kant voor je. Uiteraard, ze komen niet af. Gemaild, kreeg reactie dat ze ergens op een festival zaten (wist je dat niet op voorhand dan of hebben ze je ontvoerd naar ginder?). Enfin, ze ging er vandaag om komen. Ik stuurde dat ze me de dag ervoor (gisteren dus) moest contacteren voor adres gegevens. Geen reactie meer gehad. Ondertussen is er iemand andere geinteresseerd in hetzelfde dekje voor 15euro maar wel verzenden. Ik wacht nog even af op reactie en anders is het voor die persoon.
Mensen aan het lijntje houden is zo leuk tegenwoordig _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 08:20

Daarom reseeveer ik niks/ houdt ik niks vast. Het risico dat ik ermee blijf zitten is mij te groot. Wie het eerst komt/ betaald heeft geluk.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 18:47

HiFive5 schreef:
Krijg hier ook de kriebels van dat verkopen. Leuke sjabrakjes te koop. Voor 2 25 euro, voor 1 15 euro incl verzending als dat nodig is. Kreeg ik reactie dat ze 1 willen voor 15 euro maar dat ze er zelf om komen. Nou prima, dan hou ik het aan de kant voor je. Uiteraard, ze komen niet af. Gemaild, kreeg reactie dat ze ergens op een festival zaten (wist je dat niet op voorhand dan of hebben ze je ontvoerd naar ginder?). Enfin, ze ging er vandaag om komen. Ik stuurde dat ze me de dag ervoor (gisteren dus) moest contacteren voor adres gegevens. Geen reactie meer gehad. Ondertussen is er iemand andere geinteresseerd in hetzelfde dekje voor 15euro maar wel verzenden. Ik wacht nog even af op reactie en anders is het voor die persoon.
Mensen aan het lijntje houden is zo leuk tegenwoordig _-:(

oh zou hem gelijk naar die geintresseerde verzenden als ze gelijk geld overmaak :j

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 10:51

Ik kreeg een reactie op mijn zoekadvertentie.

Kreeg reactie dat ze het had, nieuw met kaartje (eskadron Capri BS).
Maar ze heeft geen foto's, en kan ze ook niet maken... :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 10:57

Ja dat zijn oplichters. Hoogstwaarschijnlijk als je wel een foto krijgt staat deze ook bij google, en je kan het ook niet ophalen, het kan alleen maar verzonden worden :Y)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 11:07

Ja precies zoiets inderdaad!

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 13:04

Ik heb ook weer wat minder leuks.. Natuurlijk ook bij iets wat ik erg graag wilde hebben en niet makkelijk te vinden is.
Ik zou dus afgelopen vrijdag een kastje ophalen, dit donderdag afgesproken. Helaas hadden mijn ouders (die de kast zouden halen) problemen met de trekhaak, dus ik moest last-minute afzeggen. Super stom en ik heb ook meerdere malen gezegd dat ik het erg vervelend vond en excuses dat het zo last-minute afgezegd moest worden. En dat ik snapte dat het voor haar ook erg vervelend was. Meteen een nieuwe afspraak gemaakt voor vanavond. Aangezien we dan als eerst weer vervoer voor de kast hadden, dit was prima. Krijg ik vanochtend een berichtje dat ze de kast gisteren heeft vergeven aan de buren, aangezien hij in de weg stond op de overloop -O- Echt super stom.. Ik snap dat het vervelend is dat 'ie in de weg staat (ze had hem namelijk daar alvast neergezet vrijdag), maar de afspraak stond al en was ook vrij snel al en niet pas weken later ofzo. Ook extra zuur omdat ik deze kast zo graag wilde en juist helemaal blij was dat ik hem gevonden had en 'ie binnen budget was.
Maar nu helaas weer verder zoeken dus..

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 13:08

Snap beide kanten wel..
Tis voor de verkoper in dit geval natuurlijk ook maar gissen of jij deze x wel op komt dagen..

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 13:14

Ja dat snap ik ook zeker wel. Maar had liever gehad dat ze dan vanavond nog even had afgewacht haha. Dan had ik het kastje tenminste gewoon gehad :))

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 13:26

Nou, ik krijg antwoord dat ze redelijk vaak op grote concoursen door heel het land, is dat het dan ook bij mij in de buurt opgehaald kan worden.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 13:28

Ik vind het wel raar.
Als ze er zo graag vanaf wilden, hadden ze dat ook gelijk kunnen melden en niet voor vanavond een afspraak maken -O-

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 14:09

Kentaro schreef:
Ik vind het wel raar.
Als ze er zo graag vanaf wilden, hadden ze dat ook gelijk kunnen melden en niet voor vanavond een afspraak maken -O-

Ja precies. Of zeggen dat als iemand anders eerder kan dat 'ie dan weg is. Dan weet ik dat gewoon. Nu is het zo onverwachts.
Nu maar hopen dat de buren hem binnenkort op marktplaats zetten :)) :')

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 14:40

Vandaag veel boeken en tijdschriften erop gezet! Ben benieuwd of en welke mensen er op komen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 15:17

Eindelijk een paar dingen verkocht.
Heb ook veel van scapa er op staan, oa een nieuwe fleecedeken, gaat er iemand €10 per mail bieden, incl verzendkosten, uhh wat denk je zelf?