Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Varekaj schreef:Als je om 18u begint met werken verwacht ik niet dat je op je werk websites voor tweedehands verkoop zit af te struinen![]()
Thuis zag ik dat er via de verkoopssite om 17u54 een chatberichtje was verstuurd, ik vermoed van dezelfde persoon, want identiek aan wat ik via sms had gekregen. Ook hier weer netjes op gereageerd "ja, de set is nog beschikbaar".
Op geen van beide intussen nog reactie gehad.
HiFive5 schreef:Krijg hier ook de kriebels van dat verkopen. Leuke sjabrakjes te koop. Voor 2 25 euro, voor 1 15 euro incl verzending als dat nodig is. Kreeg ik reactie dat ze 1 willen voor 15 euro maar dat ze er zelf om komen. Nou prima, dan hou ik het aan de kant voor je. Uiteraard, ze komen niet af. Gemaild, kreeg reactie dat ze ergens op een festival zaten (wist je dat niet op voorhand dan of hebben ze je ontvoerd naar ginder?). Enfin, ze ging er vandaag om komen. Ik stuurde dat ze me de dag ervoor (gisteren dus) moest contacteren voor adres gegevens. Geen reactie meer gehad. Ondertussen is er iemand andere geinteresseerd in hetzelfde dekje voor 15euro maar wel verzenden. Ik wacht nog even af op reactie en anders is het voor die persoon.
Mensen aan het lijntje houden is zo leuk tegenwoordig
Kentaro schreef:Ik vind het wel raar.
Als ze er zo graag vanaf wilden, hadden ze dat ook gelijk kunnen melden en niet voor vanavond een afspraak maken