Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eske_B

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 16:05

Ik heb dinsdag een soort date met m'n vriend :P
We gaan dinsdag naar de film en daarna elkaar een tijd niet zien ivm tentamen en examens. We zijn al bijna 3 maanden samen en ik heb zijn ouders nog niet ontmoet (hij de mijne wel). Moet ook maar eens gebeuren :'). De rest van m'n familie (zo'n 20-25 mensen) is ook heel nieuwsgierig, arme jongen :')

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 17:19

Ik heb ondertussen 3 dates gehad met mn match in ongeveer 1 week tijd. Hij is een stuk kleiner dan ik ben. Eerst vond ik dat echt een afknapper, maar het blijkt echt geen issue te zijn. Even voor de beeldvorming: ik ben 1.80 en hij is 1.65.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 17:33

Wow, respect dat je dat kan. Ik ben nog een stukje langer dan jij maar alles onder de 1.80 is echt een absolute no-go voor mij

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 17:35

Ik denk wel als die persoon super lief en goed voor je is dat ik liever een kleinere man heb dan een grote die mij minder gelukkig zou maken

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 17:41

Ik vind 165 al een no go en ben zelf maar 163. Ik moest al wennen aan mn ex van 173 dat ik op gewone hakken hem recht aan kon kijken.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 17:45

Ik heb nu twee dates gehad met n match. Vandaag toch even gepeild hoe hij erin staat omdat mijn gevoel zei nah dit gaat m niet worden niet. Denk ga t nu gewoon op tijd vragen voordat ik al kriebels krijg. En ja hij vondt t heel gezellig en hij vind me n tof wijf maar niet de "klik" okè! Dan ga ik er geen tijd meer aan verspillen! Op naar de volgende date maar weer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 17:58

Furrow schreef:
Ik denk wel als die persoon super lief en goed voor je is dat ik liever een kleinere man heb dan een grote die mij minder gelukkig zou maken

Vind dat altijd zo apart om te zeggen. Ik zou nooit met een man eindigen die ik niet aantrekkelijk vind, niet omdat ik hem misschien niet lief vind maar omdat ik er gewoon simpelweg niet op val. Dus nee, ik zou wat dat betreft niet gelukkiger zijn met een kleine man hoe oppervlakkig dat ook klinkt

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 18:00

dat had ik gisteravond dus ook, de man in kwestie zat er al toen ik kwam en we hadden een hele leuke en gezellige avond tot we binnen gingen zitten en bleek dat hij een stuk kleiner was dan mij..
dan gaat het bij mij ook niet meer werken :(

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 18:01

Emmaa_ schreef:
Furrow schreef:

Vind dat altijd zo apart om te zeggen. Ik zou nooit met een man eindigen die ik niet aantrekkelijk vind, niet omdat ik hem misschien niet lief vind maar omdat ik er gewoon simpelweg niet op val. Dus nee, ik zou wat dat betreft niet gelukkiger zijn met een kleine man hoe oppervlakkig dat ook klinkt

Eens. Dat een persoon een superlief karakter heeft kom je vaak pas na (langere) tijd daten/ met elkaar omgaan achter. Dan moet er in de beginfase toch wel door het ''uiterlijk'' heen gekeken worden.

Dat betekent niet dat ik alleen maar hunks wil daten, absoluut niet, maar zeker in het begin moet er wel een soort van aantrekkingskracht zijn. En lengte is daarin een tamelijk big deal voor mij ;)

Ginger1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 18:05

Een beetje kleiner(rond de 5 cm) is geen ramp dat waren 2 van mijn exen ook. Maar als ze 15/20 cm kleiner zijn dan word het wel een beetje awkward haha.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 18:06

Ja dat denk ik ook dus, ik ga al niet op date met iemand die zo klein is en zou elke keer als ik naast hem sta mezelf een reus voelen terwijl ik altijd de dwerg ben. Ik wil ook wel het gevoel hebben dat ik niet meer 'mans' ben dan mijn date/kerel. Zo gauw ik over straat loop en het idee krijg dat als we overvallen worden dat ik degene ben die erop moet meppen, dan ben ik er acuut klaar mee. Voor mij staan dat soort dingen echt voor mijn gevoel naar buiten kan komen. Zo kan iemand nog zo leuk zijn maar een smerig/slecht gebit is echt not done maar ik kom ook steeds dezelfde jongen overal op internet tegen: kei leuke gast tot hij gaat lachen hij heeft van dat overmatig tandvlees. Sorry maar ik vind dat zo smerig.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 18:08

Herkenbaar :j Ik ben ook 1.80m (op z'n minst := ) en ik date ook niet met mannen die korter zijn dan ik. Tijdje wat gedaan met een collega die van gelijke lengte was, maar zodra ik hakken aan had torende ik boven hem uit. Vreselijk := :')

Liefst 1.85 ofzo, dan heb ik nog wat speling. Een niet nader te noemen man-met-motor is 1.94m := :D

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 18:10

Ga je weer met hem afspreken berdien?

Ginger1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 18:10

Zonnetje81 schreef:
Ja dat denk ik ook dus, ik ga al niet op date met iemand die zo klein is en zou elke keer als ik naast hem sta mezelf een reus voelen terwijl ik altijd de dwerg ben. Ik wil ook wel het gevoel hebben dat ik niet meer 'mans' ben dan mijn date/kerel. Zo gauw ik over straat loop en het idee krijg dat als we overvallen worden dat ik degene ben die erop moet meppen, dan ben ik er acuut klaar mee. Voor mij staan dat soort dingen echt voor mijn gevoel naar buiten kan komen. Zo kan iemand nog zo leuk zijn maar een smerig/slecht gebit is echt not done maar ik kom ook steeds dezelfde jongen overal op internet tegen: kei leuke gast tot hij gaat lachen hij heeft van dat overmatig tandvlees. Sorry maar ik vind dat zo smerig.

Omg dat tandvlees en dan icm kleine tanden, echt een afknapper.. ik ben niet heel kieskeurig maar het oog wil ook wat haha

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 18:12

Ginger1991 schreef:
Zonnetje81 schreef:

Omg dat tandvlees en dan icm kleine tanden, echt een afknapper.. ik ben niet heel kieskeurig maar het oog wil ook wat haha

Hahaha ja inderdaad van die kleine tandjes....ik vraag me af of er mensen zijn die daar dus geen moeite mee hebben. Waar ik mezelf dus echt echt echhhhttttt niks bij kan voorstellen.

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 18:13

Ik wil sowieso ook de kleinste zijn. Ik maar denken dat dat met mijn 1.68 geen probleem zou vormen, maar ik heb een soort van aantrekkingskracht voor "kleine" mannen die even groot of iets groter zijn :')

Ginger1991 schreef:
Zonnetje81 schreef:

+1 _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 18:16

Mijn date is even lang als ik ben.

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 18:18

even lang of korter knap ik ook op af.... ik ben zelf 1.70 en heb ze graag vanaf 1.85 :=

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 18:31

Al mijn dates waren langer dan ik :+

Hier staat er weer een (tweede) date op de planning <3
Niet veel mannen komen verder dan een eerste date haha.
Hier wel kriebels hoor, eindelijk een vent die moeite doet!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 18:38

Geen idee zonnetje. Eerst dingen afronden met R.

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 18:39

Oooh ik moet weer even teruglezen hoor! Heb 4 date verzoeken voor aankomende week :') ik neem maar vrij van werk denk ik hahaha je zou toch zeggen dat er wel 1 echt leuke vent tussen moet zitten!

Ik las nog wel van iemand die die hoefsmid als match had, heb ik ook mee gechat hahaa, die had toch een openingszin... hey ben jij de dubbelganger van gigi ravelli? Wtf lijk ik echt totaal niet op _O-

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 19:01

Haha ik heb wat losgemaakt zie ik :p ik wilde niet zo oppervlakkig zijn om niet af te spreken omdat hij klein was. We hadden namelijk echt leuk contact via de app. Maar hij heeft zulke mooie ogen dat ik die lengte helemaal vergeten ben haha. Hij is knap, grappig, slim. Alleen een beetje kort haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 19:02

Gracezellaa schreef:
Haha ik heb wat losgemaakt zie ik :p ik wilde niet zo oppervlakkig zijn om niet af te spreken omdat hij klein was. We hadden namelijk echt leuk contact via de app. Maar hij heeft zulke mooie ogen dat ik die lengte helemaal vergeten ben haha. Hij is knap, grappig, slim. Alleen een beetje kort haha

Oh het was ook niet bedoeld als een sneer naar jou ofzo hoor, ik vind mezelf eerder oppervlakkig dat ik het zelf gewoon echt niet zou kunnen. Helemaal fijn juist, dat het behalve die lengte zo enorm goed klikt!

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 19:09

Iedereen moet doen waar hij zich fijn bij voelt, als het goed zit moet je best lang met die persoon omgaan.

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 19:28

Haha het kwam ook niet over als een sneer. Maar er is wel een discussie los gekomen. Heb op mijn vorige relatie ook genoeg commentaar gehad (long distance), dus ik geeft daar niet zoveel meer om.