We gaan dinsdag naar de film en daarna elkaar een tijd niet zien ivm tentamen en examens. We zijn al bijna 3 maanden samen en ik heb zijn ouders nog niet ontmoet (hij de mijne wel). Moet ook maar eens gebeuren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Furrow schreef:Ik denk wel als die persoon super lief en goed voor je is dat ik liever een kleinere man heb dan een grote die mij minder gelukkig zou maken
Emmaa_ schreef:Furrow schreef:Ik denk wel als die persoon super lief en goed voor je is dat ik liever een kleinere man heb dan een grote die mij minder gelukkig zou maken
Vind dat altijd zo apart om te zeggen. Ik zou nooit met een man eindigen die ik niet aantrekkelijk vind, niet omdat ik hem misschien niet lief vind maar omdat ik er gewoon simpelweg niet op val. Dus nee, ik zou wat dat betreft niet gelukkiger zijn met een kleine man hoe oppervlakkig dat ook klinkt
Zonnetje81 schreef:Ja dat denk ik ook dus, ik ga al niet op date met iemand die zo klein is en zou elke keer als ik naast hem sta mezelf een reus voelen terwijl ik altijd de dwerg ben. Ik wil ook wel het gevoel hebben dat ik niet meer 'mans' ben dan mijn date/kerel. Zo gauw ik over straat loop en het idee krijg dat als we overvallen worden dat ik degene ben die erop moet meppen, dan ben ik er acuut klaar mee. Voor mij staan dat soort dingen echt voor mijn gevoel naar buiten kan komen. Zo kan iemand nog zo leuk zijn maar een smerig/slecht gebit is echt not done maar ik kom ook steeds dezelfde jongen overal op internet tegen: kei leuke gast tot hij gaat lachen hij heeft van dat overmatig tandvlees. Sorry maar ik vind dat zo smerig.
Ginger1991 schreef:Zonnetje81 schreef:Ja dat denk ik ook dus, ik ga al niet op date met iemand die zo klein is en zou elke keer als ik naast hem sta mezelf een reus voelen terwijl ik altijd de dwerg ben. Ik wil ook wel het gevoel hebben dat ik niet meer 'mans' ben dan mijn date/kerel. Zo gauw ik over straat loop en het idee krijg dat als we overvallen worden dat ik degene ben die erop moet meppen, dan ben ik er acuut klaar mee. Voor mij staan dat soort dingen echt voor mijn gevoel naar buiten kan komen. Zo kan iemand nog zo leuk zijn maar een smerig/slecht gebit is echt not done maar ik kom ook steeds dezelfde jongen overal op internet tegen: kei leuke gast tot hij gaat lachen hij heeft van dat overmatig tandvlees. Sorry maar ik vind dat zo smerig.
Omg dat tandvlees en dan icm kleine tanden, echt een afknapper.. ik ben niet heel kieskeurig maar het oog wil ook wat haha
Ginger1991 schreef:Zonnetje81 schreef:Ja dat denk ik ook dus, ik ga al niet op date met iemand die zo klein is en zou elke keer als ik naast hem sta mezelf een reus voelen terwijl ik altijd de dwerg ben. Ik wil ook wel het gevoel hebben dat ik niet meer 'mans' ben dan mijn date/kerel. Zo gauw ik over straat loop en het idee krijg dat als we overvallen worden dat ik degene ben die erop moet meppen, dan ben ik er acuut klaar mee. Voor mij staan dat soort dingen echt voor mijn gevoel naar buiten kan komen. Zo kan iemand nog zo leuk zijn maar een smerig/slecht gebit is echt not done maar ik kom ook steeds dezelfde jongen overal op internet tegen: kei leuke gast tot hij gaat lachen hij heeft van dat overmatig tandvlees. Sorry maar ik vind dat zo smerig.
Omg dat tandvlees en dan icm kleine tanden, echt een afknapper.. ik ben niet heel kieskeurig maar het oog wil ook wat haha
Gracezellaa schreef:Haha ik heb wat losgemaakt zie ik :p ik wilde niet zo oppervlakkig zijn om niet af te spreken omdat hij klein was. We hadden namelijk echt leuk contact via de app. Maar hij heeft zulke mooie ogen dat ik die lengte helemaal vergeten ben haha. Hij is knap, grappig, slim. Alleen een beetje kort haha