Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flying_Angel schreef:Die ergernis snap ik. Ook al zit je niet in een stiltecoupé, dan kun je alsnog wel om je volume denken.
Hier zitten twee kinderen met zeer schelle stem heel irritant te zijn in de trein. Ze praten/schreeuwen hard.
Captain schreef:Zijn zat andere manieren zonder zoveel anderen daarmee van last te zijn. Al zullen ze daar vast niet meer helder over nadenken.
Polly schreef:Captain schreef:Zijn zat andere manieren zonder zoveel anderen daarmee van last te zijn. Al zullen ze daar vast niet meer helder over nadenken.
Ja, je kan makkelijker een overdosis nemen en in bed gaan liggen, dan weet je bijna zeker dat je gevonden word door een dierbare die na de vinding geen prof hulp krijgt en de rest van z'n leven een trauma heeft
Marjoow schreef:Polly schreef:
Ja, je kan makkelijker een overdosis nemen en in bed gaan liggen, dan weet je bijna zeker dat je gevonden word door een dierbare die na de vinding geen prof hulp krijgt en de rest van z'n leven een trauma heeft
Klinkt misschien hard, maar dat is er dan "maar" 1... En bij het springen voor een trein zijn dat véél meer mensen waar het daar impact op heeft.
purny schreef:Eerst rijd de buschauffeur om terwijl de omleiding al 2 maanden opgeheven is daarna laat ie ons midden op de weg uitstappen en vervolgens mis ik m'n tram. Heel apart allemaal... en ik vind dat ze de stoelen in de bus wat breder mogen maken. De maatschappij bezit tenminste geen maatje 36 meer dus de stoelen mogen er bij de nieuwe bussen er wel iets op vooruit gaan. Elke keer iemand die z'n volle derrière half op mijn vel parkeert is ook niet lekker
Marjoow schreef:Klinkt misschien hard, maar dat is er dan "maar" 1... En bij het springen voor een trein zijn dat véél meer mensen waar het daar impact op heeft.
Captain schreef:Dat kan ik me voorstellen Polly!Maar heel praktisch gezien is het nog steeds 1 persoon die er last van heeft, en niet 100-en. (Ik denk dat je de impact die het heeft op machinisten ook onderschat. En dan nog de passagiers in de trein en de passagiers van een aantal treinen er na.)
vevina schreef:In vliegtuigen is het normaal dat een 'dik' iemand 2 vliegtuigstoelen koopt. Waarom is het opeens beledigend om te vinden dat die persoon in de trein niet zomaar 2 stoelen kan gebruiken voor de prijs van 1?
Ik vind het heel raar dat mensen vinden dat wij rekening moeten houden met deze mensen, en hierdoor onze eigen comfort maar moeten opgeven. Ik vind het oprecht heel vervelend voor ze dat ze zich rot en onzeker voelen over hun postuur. Maar heel eerlijk gezegd is dat op geen enkele manier 'mijn probleem'.
eclair98 schreef:O daar heb ik zo'n hekel aan, al die pingeltjes en piepjes
Morgen naar Berlijn met de trein, ook de hond gaat mee. Ik ben benieuwd, 5,5 uur in dezelfde trein zitten is niks voor mij
_Laura_ schreef:eclair98 schreef:O daar heb ik zo'n hekel aan, al die pingeltjes en piepjes
Morgen naar Berlijn met de trein, ook de hond gaat mee. Ik ben benieuwd, 5,5 uur in dezelfde trein zitten is niks voor mij
Daar heb ik 2 weken geleden ook in gezeten, is wel een hele fijne trein hoor!lekker zachte hoofdsteuntjes haha.