Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BeFunny

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 22:23

Heb het bericht maar even aangepast ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 22:24

Mijn excuses. Voor de foto's en voor het aanprijzen van de actie :P

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 22:25

Na komt door mijn vraag gewoon uit interesse en dat kan volgens mij in elk toppoc wel voorkomen dat het even over iets anders gaat. Houd het levendig ;)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 22:29

Oh, maar begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het ook erg gezellig juist die interesse in elkaar!
Alleen wij hebben een paar jaar geleden een soortgelijk iets gehad met het nagellak topic en op een gegeven moment kregen we zoveel regels opgelegd bij dat topic, dat we eigenlijk alleen nog maar dingen mochten vragen wat al in de openingspost stond. En juist omdat het zo gezellig is hier, zou het jammer zijn als dat hier straks ook zou gebeuren! Je weet maar nooit wanneer die groentjes om de hoek komen kijken natuurlijk :P (sorry Myrth en Jans :P )

Nou stuurde net een paar foto's naar een vriendin en toen kwam ik wel tot de conclusie dat ik écht eerst moet gaan branden. Het zijn elke keer maar kleine bestellinkjes van 10 dingen ofzo, maar als je het dan uitstalt, is het toch best behoorlijk veel _O- .

Stomme winkeliers met al hun te leuke acties in december! Zo moeilijk om jezelf in de hand te houden dan :=

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 22:36

Ik heb de tropical waxmelts gemaakt daar was ik gister niet aan toe gekomen. En heb gelijk een paar tinnetjes gemaakt morgen foto's als er niks tussen komt.
Heb de hele avond warm and cozy in de brander lekker.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 22:37

Hoe zijn de testresultaten met je kaarsen eigenlijk so far WME?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 22:37

waxmeltsenzo schreef:
Ik heb de tropical waxmelts gemaakt daar was ik gister niet aan toe gekomen. En heb gelijk een paar tinnetjes gemaakt morgen foto's als er niks tussen komt.
Heb de hele avond warm and cozy in de brander lekker.

*\o/* Ik wil testen *\o/* Ga dat echt eens uitzoeken van dat postpunt :)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 22:45

Yv_ schreef:
Hoe zijn de testresultaten met je kaarsen eigenlijk so far WME?

Alleen de Angel rook ik niet. Heel maf want rook helemaal niks. Met 1 lont smolt de was niet goed tot de rand. Terwijl mijn potjes ik had leuke potten met deksels maar durfde die toch niet te versturen. Was wel de bedoeling om die ooit te verkopen maar die brand ik voorlopig zelf maar en die smelten dus wel helemaal mooi en geven ook goed geur af met maar 1lont terwijl ze een stuk groter zijn. dus dat probleem ligt aan de tinnetjes en niet aan de was. Ik denk dat de tinnetjes minder warmte vast houden dus nu met twee lonten getest van de week in de geur Grapefruit en die ging goed en rook hem ook goed in Belgiè moet ik er wel bij zeggen, in grote ruimtes vind ik de tinnetjes te klein om echt volledig de geur te verspreiden. Had ik ook gedaan omdt lisitano alluminium rook dus was benieuwd of dat dan aan de grapefruit lag, maar heb dat zelf niet kunnen bespeuren. Met twee lontjes branden ze wel minder lang natuurlijk maar wel lekker smelten en geuren. De Angel rook ik ook niet in pot gewoon alleen als melt dus die is gelijk voor geen enkele kaars geschikt. Mijn vriend ruikt ze wel.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 16-12-15 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 22:48

Ben aan het twijfelen om een GC tumbler te bestellen voor in de badkamer. Als ze inderdaad zo snel poolen moet ik ze ook nooit lang op hebben staan :) Oh wacht, heb al een marsmellow weet ik wat nog hoe die noemt besteld, even afwachten tot die er is! :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 22:53

Ik had het idee dat die aluminium tinnetjes juist meer warmte vasthielden, maar had pas zo'n tin van de action op de wc staan en zelfs in die kleine ruimte rook ik er niets van, dus kan me best vinden in je verhaal. Misschien eventueel een optie om het in glas te verkopen? Al wordt de prijs dan wellicht een stuk(je) hoger? Heb je die twee lontjes ook in een aluminium potje gedaan of zijn die potjes waar je het over hebt een ander product dan de aluminium tinnetjes?

Hahaha Molenhoek, als je neit meer weet wat er onderweg is, ben je te ver heen he :P

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 22:57

O jij hebt wat gemist. Ik heb juist twee lontjes in de tinnetjes gedaan ze komen dus standaard met twee lontjes. Omdat ik het met 1 lontje zelf niets vind kwa poolen. Het zijn dan wel leuke tinnetjes en met 1 lontje ruik je genoeg hoor, alleen de Angel dus niet. Alleen omdat hij echt mijn inziens teveel was overliet ben ik overgestapt op twee lontjes. i.p.v het extra leuke vormpje was erin dat is nou niet echt meer mogelijk. Maar goed dat vormpje zou je niet meer zien na het smelten. had mij leuk geleken maar werkt niet naar mijn zin.

Van de action zijn echt niet vergelijkbaar iig ;) Ik werk alleen met soja was ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 22:59

Nee echt, dan heb ik een brief in de bus: U was niet thuis, blablabla, dat uur en die dag pakketje halen. Ik sta hier dan echt soms van: Pakketje? Welk pakketje? :')

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 23:03

Balen Yv_ dat je brander er nog niet is, duurt wel erg lang..
Ik heb Christmas Tree Farm van GC in de brander, héérlijk!!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 23:04

Ooooh, zo! Ik snap 'm weer :D.
Nou, dat klinkt goed toch? Ik snap je wel, zo'n vormpje is wel een leuke attentie eraan, maar inderdaad.. Na 1x branden zie je er toch niets meer van. Ik wacht tot Winter Fireside uitkomt in kaars, dan ga ik 'm zeker proberen :j.

Nee had die op de gok meegenomen, had er een goede review van gelezen. Vond er zelf echt niks aan, was zelfs die 80 cent niet waard :'). Geen idee wat voor was ze erin gestopt hebben, maar gezien de prijs zal het vast gewoon paraffine zijn :).

Die ken ik neit Pirouette, ga eens even googlen, naam klinkt heerlijk!

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 23:10

Christmas Tree Farm ruikt warm totaal anders dan "droog". Lekker complex geurtje, fris en toch warm en kruidig, ik kan het niet goed uitleggen, maar voor herhaling vatbaar :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 23:13

Mijn vader zijn vriendin komt weer langs, zo hebben wij nooit privacy _-:(

Ga even een sterk geurtje opzetten, de frustratie moet er even af.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 00:58

Ik had van de week wel een paar fototjes gemaakt, slechte kwaliteit je ziet hier de kaars in glas die paarsige op de eerste foto, op de tweede foto zie je diezelfde kaars bijna op na echt avonden branden maar ook zie je dan hoe mooi die is gezakt ;) Op de derde foto zie je een tinnetje maar eentje zonder sticker hoor dat was natuurlijk mijn eerste test en dan zie je heel duidelijk het verschil, terwijl ik dus dezelfde was gebruik.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 00:59

Oh ja, dat is echt wel een duidelijk verschil zeg!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 01:01

Dat is toch gek?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 01:03

En stond het tinnetje op dezelfde plaats als de kaars in glas?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 01:09

DeMolenhoek schreef:
En stond het tinnetje op dezelfde plaats als de kaars in glas?

Nee dat moet ik wel zeggen ik heb het tinnetje toen eerst gebruikt in de hal en daar is geen verwarming en was echt wel koud. Maar had hem eerst de tijd gegeven dus ging pas na twee uur kijken ofzo maarja dan ben je wel te laat omdat die dan al te ver gezakt is om nog goed te smelten, heb hem toen naar de woonkamer gehaald en ging wel beter maar nog niet zoals ik wens alleen was het niet meer exact te zeggen natuurlijk. Maar het tweede lontje is gewoon echt nodig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 01:11

Maar glas is dikker dus isoleert ook meer langs beide kanten. Dus dat glas zal zeker veel doen hoor :)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 01:18

Ja. dat zal vast en ik vond die potjes ook zo leuk toen zag het helemaal zitten om die als jars te gaan verkopen en wilde ook twee lontjes doen ivm temperatuurs verschillen en dat ze in het begin sneller gaan met twee lontjes wat wel beter is omdat je de eerste keer echt moet branden tot de bovenrand iig tot aan de rand gesmolten is, dat duurd met 1 lontje gewoon wel even natuurlijk, maar voor mezelf vond ik 1 lontje prima. Maar had van de tinnetjes omdat ze zo klein zijn toch gehoopt dat ze met 1 lontje konden zeg maar. Maar zoals je ziet heeft dat geen gewenst effect. En het is echt zo dat ze in glas dus beter poolen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 01:27

Ja, leuk zijn ze zeker! Ach, als 2 lontjes het oplossen ;)

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 02:24

Wat betreft HK; we kunnen natuurlijk ook gewoon verhuizen :))

WME, als 2 lontjes in zo'n tinnetje werken is dat ook prima toch? Ik zou t in elk geval geen probleem vinden, als ie uiteindelijk maar goed poolt.