Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 08:33

Sokje_6 schreef:
Confession: Ik doe de hele dag door zelfbedachte 'brain games'. Bepaalde denkspelletjes die ik gewoon tijdens gesprekken doe, bv. de lettervolgorde van een woord veranderen en er in m'n hoofd een nieuw woord van maken, bepaalde vormen zien of ergens lijnen doorheen trekken. En ik ben nog nooit iemand tegengekomen die dat ook doet :'). Terwijl ik zulke games eens wil uitwisselen met iemand die dat ook doet voor nieuwe inspiratie :P

Zoiets deed ik ook! Ik weet niet of het echt 'denkspelletjes' zijn maar vroeger had ik altijd een soort volgorde in m'n hoofd van welke klinkers groter waren en welke kleiner. Dan ging ik de klinkers in een woord verwisselen zodat ze van groot naar klein stonden, of symmetrisch. Later ging ik woorden 'meetypen' in m'n hoofd, dus bedenken hoe ik m'n vingers moet bewegen om een woord te typen. Ik leerde toen ook met tien vingers blind typen op school :+
Ik deed het altijd vrij onbewust in m'n hoofd dus nooit tegen iemand gezegd ofzo :')

Sterre98

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 08:58

Confession;
Ik zit nu al op school. Heb zo gym, het liefste wil ik nu wegrennen en naar huis.. Ik weet toch dat ik weer in huilen uit ga barsten. Als ik geen gym had en een andere mentor zou het zoveel makkelijker en leuker zijn op school.. Mijn mentor is mijn gym docent.. Ik wil gewoon niet meer verder zo..

Edit; te laat al gaan janken..

xChanelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 09:00

sterreke98 schreef:
Confession;
Ik zit nu al op school. Heb zo gym, het liefste wil ik nu wegrennen en naar huis.. Ik weet toch dat ik weer in huilen uit ga barsten. Als ik geen gym had en een andere mentor zou het zoveel makkelijker en leuker zijn op school.. Mijn mentor is mijn gym docent.. Ik wil gewoon niet meer verder zo..

Edit; te laat al gaan janken..

Kun je niet met een vertrouwenspersoon praten op school? Klinkt als een ongelukkige situatie :(:)

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 09:25

Gister naar een belgisch bier cafe geweest,, nu barstende koppijn, en dat terwijl ik straks op mn werk een nieuwe stagiaire moet begeleiden.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 09:29

sterreke, dikke knuffel :( Een vertrouwenspersoon lijkt me inderdaad geen slecht idee.

Confession: ik heb een klasgenoot die door autisme bijna geen empatisch vermogen heeft. Dit resulteert in ongelofelijk l*llige 'grapjes'. Andere mensen vinden het grappig, maar ik vind het een monster. Het is zelfs zo erg dat ik in de trein al in m'n hoofd de discussie aanga met hem en er dan gefrustreerd achter kom dat er geen stok tussen te steken is omdat hij maar met banketstaaf opmerkingen blijft strooien. Ik heb nog nooit zo'n naar persoon meegemaakt.

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 09:56

Spianne schreef:
Sokje_6 schreef:
Confession: Ik doe de hele dag door zelfbedachte 'brain games'. Bepaalde denkspelletjes die ik gewoon tijdens gesprekken doe, bv. de lettervolgorde van een woord veranderen en er in m'n hoofd een nieuw woord van maken, bepaalde vormen zien of ergens lijnen doorheen trekken. En ik ben nog nooit iemand tegengekomen die dat ook doet :'). Terwijl ik zulke games eens wil uitwisselen met iemand die dat ook doet voor nieuwe inspiratie :P

Zoiets deed ik ook! Ik weet niet of het echt 'denkspelletjes' zijn maar vroeger had ik altijd een soort volgorde in m'n hoofd van welke klinkers groter waren en welke kleiner. Dan ging ik de klinkers in een woord verwisselen zodat ze van groot naar klein stonden, of symmetrisch. Later ging ik woorden 'meetypen' in m'n hoofd, dus bedenken hoe ik m'n vingers moet bewegen om een woord te typen. Ik leerde toen ook met tien vingers blind typen op school :+
Ik deed het altijd vrij onbewust in m'n hoofd dus nooit tegen iemand gezegd ofzo :')

Ja zoiets met die lettervolgorde heb ik ook! Alleen heb ik klinkers en medeklinkers om en om. :')

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 10:43

Sokje_6 schreef:
vanspeijk schreef:
Confession: ik vind kippenpoten ontzettend lekker, maar het fijnste/leukste eraan vind ik dat je zo mooi kunt zien hoe zo'n poot in elkaar zit. Ik kan er intens van genieten om eerst het velletje eraf te eten [lekkerste stukje :)) ], vervolgens de poot wat heen en weer te bewegen om te zien hoe het werkt, en vervolgens spier voor spier dit ritueel te herhalen :')

Sorry voor de vegetariërs onder ons _O-

Die neiging had ik ook en dat was een goeie reden voor mij om biologie te gaan studeren :P
Overigens hield die neiging op toen ik in Afrika kippenvoeten voorgeschoteld kreeg. Met de nagels er nog aan...

Dit doe ik ook een soort van, maar bij mij komen er spontaan 626364 woordgrappen in me op als mensen wat zeggen. Maakt niet uit waarover het gaat, ik komt altijd wel iets in me op. Soms wel vervelend, want dan lach ik me helemaal stuk uit het niets en zie ik mensen denken van: ...wtf :') (ja, ik kan heel hard om mijn eigen grappen lachen, ookal zijn ze 9 van de 10 keer nieteens zó grappig)

Hierop doorgaand mijn confession: ik heb een keer zo hard moeten lachen om mijn eigen grap dat ik me verslikte in een pinda, deze vast bleef zitten en ik naar het ziekenhuis moest :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 10:52

Confession: 1 van mijn konijnen is ziek, abces waarschijnlijk. Vanmiddag naar de DA en stiekem doet het me toch meer dan ik toe wil geven...

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 11:30

Sokje_6 schreef:
Spianne schreef:

Ja zoiets met die lettervolgorde heb ik ook! Alleen heb ik klinkers en medeklinkers om en om. :')

de letters van woorden moeten altijd een doorlopende lijn zijn (bijv. m begint boven, en gaat naar beneden. De v blijft boven enz.) nog nooit iemand meegemaakt die dat ook doet :o

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 11:53

_Yasmine_ schreef:
Ik heb vanochtend Mijn Manege + Mijn renstal (paardenspelletjes) gekocht op een speelgoedbeurs. Ik kon ze echt niet laten liggen. Vervolgens eerder weggegaan om aan school te werken. Heb de hele middag Mijn renstal gespeeld (en ja, mijn jacht naar bokalen loopt fantastisch). Verdorie ben 22 jaar... :+

Op wat voor computer speel jij die? Ik heb ze ook en ik wil ze ook weer spelen :+

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 12:29

Ik heb net een vriendin voor de deur laten staan omdat ze in aangekondigd langs kwam en ik er geen zin in had.
Had me heel stil met de jongste die bezig was met z'n fles verstopt in de wc :')

Carrera97

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 12:44

Ik laat m'n moeder nog elke avond m'n haar vlechten. Mede omdat het te lang is om zelf te doen, maar ook omdat het heerlijk is als er iemand aan m'n haar zit. :o

dogs_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 13:09

Gisternacht heb ik een uur huilend mijn hond geknuffeld, omdat ze al erg lang slecht eet en drinkt en ik maak me zorgen om haar... Gelukkig valt ze niet af en gedraagt ze zich nog normaal, maar alsnog :(
En niemand weet dat ik me er zo'n zorgen om maak. ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 13:38

Confession ik ben mijn bewindvoerder helemaal zat

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 14:25

Confession: Ik heb mijn vriend verteld wie ik heb getrokken met sinterklaas en ik weet ook dat van hem... ook al heb ik met mijn schoonfamilie hem getrokken en hij met mijn familie mij getrokken.

Dit omdat wij het toch niet geheim kunnen houden voor elkaar en omdat we elkaar altijd helpen met de suprise te maken etc... Nu kan ik hem natuurlijk niet meer vragen om te helpen, maar de suprise wordt zo wel heel moeilijk om te maken voor mij, omdat wij thuis geen ruimte daar voor hebben (ons huis is tevens een showroom voor klanten etc) en bij hem hebben we dit wel.

Confession: ik baal ook heel erg dat wij elkaar hebben terwijl wij bij mijn schoonfamilie al meerdere malen hebben aangegeven dit niet te willen (bij mij thuis doen we alleen een gedichtje en dat is veel makkelijker voor elkaar verborgen te houden dan een complete suprise). Mijn schoonfamilie houd hier echter geen rekening mee...

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 15:08

dogs_horses schreef:
Gisternacht heb ik een uur huilend mijn hond geknuffeld, omdat ze al erg lang slecht eet en drinkt en ik maak me zorgen om haar... Gelukkig valt ze niet af en gedraagt ze zich nog normaal, maar alsnog :(
En niemand weet dat ik me er zo'n zorgen om maak. ;(

Sterkte :(:)

danielle80

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 16:41

Anne_91 schreef:
danielle80 schreef:
Ik heb mijn hond longeren geleerd want er is bij ons in de buurt een groot grasveld en daar mag je hond niet los en ik ben te lui om de hele tijd met hem mee te rennen.(er is wel een grasveld waar hij wel losmag maar dat is veel verder weg)

Confession: ik heb dit gisteren gelezen en nu heb ik vannacht gedroomd dat ik door mijn oude straat liep en iemand/jij een hond aan het longeren was :') :')

Was wel even een wtf momentje toen ik wakker werd _O-[/quote]

Hahaha, En hoe zag ik eruit in jouw droom :D

xColorCross

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 16:57

M_D_H schreef:
Confession: Ik heb mijn vriend verteld wie ik heb getrokken met sinterklaas en ik weet ook dat van hem... ook al heb ik met mijn schoonfamilie hem getrokken en hij met mijn familie mij getrokken.

Ik moest deze tekst een paar keer lezen voor ik snapte waar je het over had. Ik wist niet dat ik zo'n dirty mind had. :=

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 17:00

xColorCross schreef:
M_D_H schreef:

Ik moest deze tekst een paar keer lezen voor ik snapte waar je het over had. Ik wist niet dat ik zo'n dirty mind had. :=

Als je hem met een dirty mind leest, is die zin echt goud. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 17:04

danielle80 schreef:
Ik heb mijn hond longeren geleerd want er is bij ons in de buurt een groot grasveld en daar mag je hond niet los en ik ben te lui om de hele tijd met hem mee te rennen.(er is wel een grasveld waar hij wel losmag maar dat is veel verder weg)

Dit herinnert me aan wat ik vroeger deed.

Ik maakte aan mn hond dr halsband twee halstertouwen vast en dan ging ik achter dr lopen met een zweepje jn mn hand, alsof ik dr aan t beleren was voor de kar ofzo. Longeren deed ik ook regelmatig :') _O-

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 17:06

Mijn hond had een neusriem en moest ook parcoursen springen.. zo zielig :')

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 17:13

M_D_H schreef:

Dit omdat wij het toch niet geheim kunnen houden voor elkaar en omdat we elkaar altijd helpen met de suprise te maken etc... Nu kan ik hem natuurlijk niet meer vragen om te helpen, maar de suprise wordt zo wel heel moeilijk om te maken voor mij, omdat wij thuis geen ruimte daar voor hebben (ons huis is tevens een showroom voor klanten etc) en bij hem hebben we dit wel.

Confession: ik baal ook heel erg dat wij elkaar hebben terwijl wij bij mijn schoonfamilie al meerdere malen hebben aangegeven dit niet te willen (bij mij thuis doen we alleen een gedichtje en dat is veel makkelijker voor elkaar verborgen te houden dan een complete suprise). Mijn schoonfamilie houd hier echter geen rekening mee...

Precies hetzelfde hier. Vorig jaar hadden we elkaar niet dus konden we elkaar helpen, nu heeft hij mij dus ga ik zaterdag bij een vriendin de surprise maken zodat hij in het geheim die voor mij kan maken.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 17:42

Waarom hebben jullie dan niet gewoon opnieuw lootjes getrokken? Dat doen we hier ook altijd maar goed, wij zijn wel met een vrij grote groep.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 17:46

Ik vind het altijd heel stom als mensen gaan zeggen wie ze hebben. := :')

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 17:46

Wij zijn een nieuwe vloer aan het leggen echter help ik als enige weer mee met mijn
Spoiler:
stinkende zwetende hijgende boerende veel te dikke
vader en heb ik steeds kotsneigingen :r