Sokje_6 schreef:Confession: Ik doe de hele dag door zelfbedachte 'brain games'. Bepaalde denkspelletjes die ik gewoon tijdens gesprekken doe, bv. de lettervolgorde van een woord veranderen en er in m'n hoofd een nieuw woord van maken, bepaalde vormen zien of ergens lijnen doorheen trekken. En ik ben nog nooit iemand tegengekomen die dat ook doet. Terwijl ik zulke games eens wil uitwisselen met iemand die dat ook doet voor nieuwe inspiratie
Zoiets deed ik ook! Ik weet niet of het echt 'denkspelletjes' zijn maar vroeger had ik altijd een soort volgorde in m'n hoofd van welke klinkers groter waren en welke kleiner. Dan ging ik de klinkers in een woord verwisselen zodat ze van groot naar klein stonden, of symmetrisch. Later ging ik woorden 'meetypen' in m'n hoofd, dus bedenken hoe ik m'n vingers moet bewegen om een woord te typen. Ik leerde toen ook met tien vingers blind typen op school

Ik deed het altijd vrij onbewust in m'n hoofd dus nooit tegen iemand gezegd ofzo

Een vertrouwenspersoon lijkt me inderdaad geen slecht idee.
], vervolgens de poot wat heen en weer te bewegen om te zien hoe het werkt, en vervolgens spier voor spier dit ritueel te herhalen