Dus ook hier, je gevoel heeft het vaak veel beter door dan je verstand.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
taartjee schreef:Lastig Yonker! Hopelijk komt het nog tot een gesprek zodat dingen duidelijk worden voor jou. Mijn ex en ik hebben het toen direct gedaan, dan hoefden we er ook niet meer over na te denken. Sterkte!
CalipsoLover schreef:Ik word een beetje moe van je verhaal Marlinde... Het spijt me heel erg als dit grof is, maar wat wil je nu eigenlijk nog horen van ons? We geven je advies, je hebt onze mening gehoord, en toch ga je daar tegen in. Je moet natuurlijk zelf weten wat je doet. Maar wat wil je nu eigenlijk nog van ons horen en/of bereiken?
Danique_G schreef:CalipsoLover schreef:Ik word een beetje moe van je verhaal Marlinde... Het spijt me heel erg als dit grof is, maar wat wil je nu eigenlijk nog horen van ons? We geven je advies, je hebt onze mening gehoord, en toch ga je daar tegen in. Je moet natuurlijk zelf weten wat je doet. Maar wat wil je nu eigenlijk nog van ons horen en/of bereiken?
Je hebt me hardop laten lachen.
Maar beetje empathie, liefdesverdriet is altijd lastig.
Mijn huisgenootje date een jongen met een vriendin in Mexico. We zien allemaal dat ze tegen de muur gaat aanlopen behalve zij. En die verhalen als hij weer een liegt dan denk ik ook: “meid wat had je anders verwacht?” Maar dat mag je niet zeggen want je moet anderen behandelen zoals je zelf behandelt wil worden![]()
Spread love, not chlamydia.
MarlindeRooz schreef:Want ik ben een emotionele controlefreak.
MarlindeRooz schreef:Ik raak enorm gestressed als ik geen controle heb.
MarlindeRooz schreef:Hij wist dondersgoed dat ik niet wilde dat hij dat deed. Want hij deed het stiekem.
MarlindeRooz schreef:Echt dikke discussie over gehad. Want hij is bang dat ik alles voor hem ga bepalen.
MarlindeRooz schreef:Terwijl ik gewoon dit meisje uit zijn privéleven wil voordat we überhaupt nog dingen proberen te fixen.
MarlindeRooz schreef:En nu net heeft hij haar ontvolgt dus het is nu toch goed??? Maar zij volgt hem nog wel, en gaat en kan dus nog steeds berichten sturen.
MarlindeRooz schreef:maar als hij ooit wat met haar krijgt sta ik niet voor mezelf in.
Avalanche81 schreef:MarlindeRooz schreef:Want ik ben een emotionele controlefreak.MarlindeRooz schreef:Ik raak enorm gestressed als ik geen controle heb.MarlindeRooz schreef:Hij wist dondersgoed dat ik niet wilde dat hij dat deed. Want hij deed het stiekem.MarlindeRooz schreef:Echt dikke discussie over gehad. Want hij is bang dat ik alles voor hem ga bepalen.MarlindeRooz schreef:Terwijl ik gewoon dit meisje uit zijn privéleven wil voordat we überhaupt nog dingen proberen te fixen.MarlindeRooz schreef:En nu net heeft hij haar ontvolgt dus het is nu toch goed??? Maar zij volgt hem nog wel, en gaat en kan dus nog steeds berichten sturen.MarlindeRooz schreef:maar als hij ooit wat met haar krijgt sta ik niet voor mezelf in.
Ik heb eens wat quotes onder elkaar gezet...... en begin me af te vragen of de vriend wel het probleem is.
Want ik zou ook beginnen steigeren als mijn partner me dingen zou verbieden en mensen uit mijn privéleven zou willen bannen...... laat staan iemand op commando blokkeren zodat die persoon mij niet meer zou kunnen volgen.......
Is het niet zo dat die vriend wel een beetje gelijk heeft met zijn angst dat jij alles wilt bepalen en is dat misschien ook de reden dat zijn ouders steeds zijn kant kiezen?
Needje schreef:Danique_G schreef:
Je hebt me hardop laten lachen.
Maar beetje empathie, liefdesverdriet is altijd lastig.
Mijn huisgenootje date een jongen met een vriendin in Mexico. We zien allemaal dat ze tegen de muur gaat aanlopen behalve zij. En die verhalen als hij weer een liegt dan denk ik ook: “meid wat had je anders verwacht?” Maar dat mag je niet zeggen want je moet anderen behandelen zoals je zelf behandelt wil worden![]()
Spread love, not chlamydia.
Nou ik ben blij met m’n vriendinnen die niet sugarcoaten.
En over t algemeen zien vriendinnen het eerder als een relatie niet klopt. Die zijn niet blind van liefde.
En nee. Je wil het niet horen. Maar je krijgt geen chlamydia van eerlijk tegen elkaar zijn.