bugpluisje ik kan je berichten echt niet volgen, sorry!
Misschien moeten we zelf woorden invullen op de puntjes
ik zal geen puntjes meer gebruiken, die staan voor mijn adempauze, hahahaha en zucht momenten.
NienkeV1994
Geplaatst: 01-06-13 15:05
Als het goed is wordt de PlayStation tussen nu en 5 uur opgehaald Hoop dat ze hun auto kwijt kunnen aangezien hier een nogal groot evenement in de buurt is en alles volstaat
Normaliter krijg je toch ook een mailtje als je ergens op geboden hebt ? Heb vanmiddag een bod ergens op uitgebracht en tot nu toe nog niets ontvangen ...
Niet alle mensen doen dat helaas.. Of het is gewoon iemand die zijn/haar mail niet zoveel checkt.. Bij mij is het mailcontact vandaag - voor zover ik weet - gewoon goed gegaan
Ook weer 2 goeie ervaringen rijker. Een shetland zadeltje verkocht, de vrouw was eerst wat lastig kwa contact. Maar uit eindelijk is het toch allemaal goed gekomen. Kreeg 's middags gelijk mail terug dat het zadeltje perfect paste. Nou mooi En aantal ds spelletjes verkocht gewoon in de post verkoper mailde bij aankomst allebei tevreden.
Nu hopen dat ik dinsdag mijn gekochte camera kan ophalen hopen dat ook dat een goeie ervaring wordt
de maxi cosi is ook opgehaald, meneer vond het erg mooi en keurig op tijd zelfs nog 10 minuten te vroeg! Dat zijn de betere, niks er op wachten, snel afhandelen, geld innen, spullen mee geven en doei!
Anoniem
Geplaatst: 02-06-13 00:45
Wij zijn op zoek naar een opknap trailer, dus ik houdt alles in de gaten. Zag wel een leuke dacht ik, alleen de bodem moest vernieuwd worden. Dus ik stuur een berichtje voor de prijs.
Voor E900!! mocht ik hem komen halen
Dus ik stuur terug dat ik dat toch echt te duur vind voor een trailer waarvan de bodem vernieuwd moest worden.
Ik heb op marktplaats een hele mooie terrarium gekocht. Ik ga hem dinsdag ophalen. Ze reageerde al een paar minuten later en we hebben meteen een afspraak gemaakt. Ook was het een mooi prijsje!
Ik heb nog steeds geen geld binnen van 4 verschillende mensen... Zou het door het weekend komen? Storingen? Of gewoon zeggen het overgemaakt te hebben maar het niet gedaan hebben.. ?
Zondag wordt volgens mij sowieso niet gestort tenzij het bij dezelfde bank is.. Dus weet niet wanneer al die mensen het geld overgemaakt zouden hebben?