Met de trein..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Tara_

Re: Met de trein..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 21:16

Pfff sjezes... Zou bij mij echt niet opkomen om als ik een gsm zou vinden ermee te gaan zitten bellen... Ja hooguit naar een nummer waardoor ik kon uitvinden van wie hij was.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 21:17

Heb ik gedaan zodra ik thuis was, en dat was anderhalf uur later, kon natuurlijk niet bellen in de trein of moeders dat vast wou fixen Clown

Bij mij ook niet Tara, hoopte echt nog dat iemand hem naar gevonden voorwerpen zou brengen.

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 21:18

Erg logisch ja. Clown
Dat geld krijg je natuurlijk niet vergoed?

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 21:30

helaas niet, gelukkig was het een een tientje, het had erger gekunt..

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 21:33

xx_Irisje schreef:
Heb echt een goede actie gehad van de week in de trein...
Mn telefoon laten liggen. Ds pas echt dom!

Troost je, het kan véél erger. Laptops, koffers, fietsen en meerdere keren een tas vol met hele dure dingen, vliegtickets enz.
Mensen die hun telefoon laten liggen zijn (helaas) echt niet zeldzaam. We zullen het er maar op houden dat het gewoon menselijk is Haha! . Maar dat maakt het niet minder vervelend als het je gebeurd Ach gut .

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 21:36

Goed gesproken Knipoog

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 12:59

Tjee dat is wel heel vervelend. heb het gelukkig nog nooit meegemaakt.

Ik moet straks naar Den Haag.. Prima geen probleem maar wat ik wel beetje vervelend vind is om met dit weer naar station te fietsen.. Haha! Haha!

Martin009

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 13:09

Ja lijkt me ook vervelend als je iets laat liggen. Het is mij gelukkig ook nooit gebeurt maar moet er wel bij zeggen dat ik nooit echt iets meenam behalve m`n schooltas en de jas die ik aanhad Haha!
Heb ook ooit eens het risico genomen om te gaan slapen in de trein met een grote sporttas naast me toen ik terug kwam uit Londen van school maar er is niks mee gebeurt Lachen

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 15:53

Ik vind het bizarre van de NS dat als je maandag t/m vrijdag met de trein van 4.28 naar Amsterdam gaat je de volle mep moet betalen en ga je met de trein van 5.28 naar Amsterdam, dan krijg je korting. Hoe bizar kan het zijn.

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-08 17:29

tja ze moeten ergens de lijn trekken natuurlijk Knipoog

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 15:27

Toevallig heb ik vandaag in de trein een mobiel gevonden. In de contactlijst stond 'Papa', dus die maar gesms't. Vriendin van mij brengt hem nu naar de school waar kindlief opzat, dus komt allemaal wel weer terecht. Ja
Lijkt mij ook ontzettend balen als je zoiets overkomt..

Stefaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 16:49

Heb ooit ook een gsm gevonden, ik heb daarmee gebeld naar het nummer 'thuis' dat in de lijst stond. Wat waren ze me dankbaar! Lachen

Treinreizen, vind ik best wel gezellig als de trein niet overvol zit... En zoals vandaag, een hele dag staken zoals de bussen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 17:10

Vandaag hadden ze het op Sloterdijk wel heel netjes en snel opgelost.. Was een wissel defect dus alle treinen richting Zaandam moesten van spoor 4 ipv spoort 3 én 4. Maar ze reden allemaal netjes op tijd vanaf dat ik op het station was! Ja Vond ik wel uitzondelijk, meestal heeft alles dan opeens vertraging.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 17:11

Dat gevoel, dat je dan iemand geholpen hebt, moet toch veel fijner zijn dan het gevoel wat je hebt als je dan iemand een hele hoge rekening bezorgt...

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 18:09

Juul, op sloterdijk gebeurt het regelmatig dat ze inene allemaal vanaf spoor 4 gaan, zit ook precies genoeg tijd tussen de treinen dat dat ook kan. (moet geloof ik 3 minuten tussen treinen in zitten?)

Ik had trouwens wel iets vertraging vandaag, omdat er eerst een intercity met 20 min vertraging kwam, toen nog een intercity en toen pas de sprinter. Maar goed, was maar 5 minuutjes ofzo, dus niet zo'n ramp Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 18:13

Nou ik heb het een paar keer eerder meegemaakt dat ze allemaal van spoor 4 moesten en toen hadden ze allemaal vertraging en liep alles door elkaar heen, stond niet aangegeven op de borden.. dus was aangenaam verrast eigenlijk. Nagelbijten / Gniffelen

Kan wel kloppen ja.. had jij die van 4 over half 4 toevallig? Die zag ik te laat naar het station rijden toen ik erheen liep van school.

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 18:23

Oke nou dan heb ik denk ik elke keer mazzel gehad, heb toch elk jaar wel een aantal keer dat ze via spoor 4 gingen maar nog nooit vertraging Lachen

Nee, ik had de sprinter van 13.22..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 18:28

Oh okee. Lachen

Ik had die van 16:52 en die kwam precies op tijd. Lachen Gelukkig.. 't is altijd zo'n tochtgat daar beneden...

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 21:05

Reden er geen treinen van Boxtel naar Den Bosch, hándig. Huilen van het lachen
Werden er bussen ingezet. Nóg handiger. Huilen van het lachen
Niet dus.
Papa maar gebeld, en die heeft me even naar Den Bosch gebracht. Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 22:48

Zwitsal schreef:
MoonChloe schreef:
1e klas lounge, wat is dat???? Tong uitsteken

Yeah ik ga 7 nov naar Keulen, met TREIN.. 2,5 uur heen en 2,5 uur terug. (tjee van amsterdam naar groningen is even lang..)

op perron 2b..
HI speed lounge heet t ..
afgelope weekend moesten mn vriend en ik ook nog even een half uurtje wachten en buiten op t perron was t nog fris..
dus we dachten, we gaan daar zitten (immers, we gaan met de internationale trein Tong uitsteken) ..
nou t begint al bij t binnen komen....een rode loper...
vervolgens kom je uit bij een ENORM chique ruimte.. allemaal mensen in pak met zakenkoffertjes..
een meneer achter een chique balie, die je in t engels begroet...
ieeh nee we zijn snel weg gelopen hihi..
we hadden er denk ik officieel wel mogen zitten (met ons kaartje voor de internationale trein)..
maar we voelden ons TOTAAL niet op ons gemak Nagelbijten / Gniffelen (spijkerbroeken, oude afgetrapte schoentjes enz Tong uitsteken) ..

Eerste klas kaartje voor de internationale trein Knipoog Heet niet voor niets eerste klas lounge Lachen

Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 09:02

_Ilse schreef:
Reden er geen treinen van Boxtel naar Den Bosch, hándig. Huilen van het lachen
Werden er bussen ingezet. Nóg handiger. Huilen van het lachen
Niet dus.
Papa maar gebeld, en die heeft me even naar Den Bosch gebracht. Schijnheilig

Was echt een chaos gister idd Nagelbijten / Gniffelen

Ik had uiteindelijk meer dan een uur vertraging op het stuk Den Bosch-Tilburg Koe

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 09:06

Hahaa zo chill, de trein van Utrecht cs naar Houten reed laatst niet, en als hij niet rijd, bellen me ouders school, en heb ik een dagje vrij Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 09:25

Das wel lekker Clown

Ik zat vanmorgen in detrein.. gaat die man naast me slapen en die begint me toch te snurken Dromen Huilen van het lachen

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 09:33

hhahaha daar kan ik echt nooit tegen Huilen van het lachen

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 13:23

Juul schreef:
Vandaag hadden ze het op Sloterdijk wel heel netjes en snel opgelost.. Was een wissel defect dus alle treinen richting Zaandam moesten van spoor 4 ipv spoort 3 én 4. Maar ze reden allemaal netjes op tijd vanaf dat ik op het station was! Ja Vond ik wel uitzondelijk, meestal heeft alles dan opeens vertraging.

ik vroeg me al af waarom we opeens vanaf spoor 4 vertrokken (zat al in de trein, stap op amstel altijd op).
meestal heb je dan idd fijn vertraging..hebben ze het nu toch goed gedaan Haha!