Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
amanda2 schreef:Ik heb ook elke maand ongeveer 5 euro buiten mijn bundel, terwijl ik maar de helft van mijn bundel verbruik.
Ik bel geen 0900- nummers en heb n onbeperkt-internet-box.
Heeft iemand enig idee hoe ik toch kosten maak buiten mijn bundel?
Het is geen groot bedrag, maar toch...
grauwman schreef:Zit de laatste 4 maanden flink over m'n bundel heen met uitschieters van 150 a 200 euro en ik kan je vertellen dat dat niet grappig isWeet ook niet waar de kosten vandaan komen want als ik op internet kijk wordt ik er ook niet veel wijzer van.
grauwman schreef:Wie heeft er de afgelopen dagen via de site een sms verzonden? Degene die ik heb gesmst hebben dus niets ontvangen, zijn er meer mensen met dit probleem?
Saskia9 schreef:En het allermooiste :
Mevrouw ik schakel uw door naar de afdeling facturen,het is erg druk,er zijn 8 wqachtende voor u,wilt u later terugbellen of wacht u erop??
Ik zeg ik wacht wel, oke zegt ze,vervolgens krijg ik een automatisch bandje aan de lijn, en ze zeggen, momenteel is het erg druk, probeerd u het later nog eens TUUT TUUT TUUT... pfffff
Njoy schreef:Ik weet niet of er meer zijn die dit hebben, maar ik kan de hele maand mijn tegoed al niet opvragen. Anders bel ik wel eens even naar 1200 (geloof ik) en dan sturen ze je een smsje. Nu heb ik dus geen idee hoeveel ik nog over heb, of er overheen zit? Moet nog tot het eind van de maand.
Kreeg ik een smsje van vodaphone, bleek daarin te staan dat er een storing wasWil ik hem verwijderen gebeurd er weet ik het wat en plots heb ik nog maar 17 smsjes in mijn inbox
![]()
Baal daar wel wat van, sommige waren zo leuk! Maar goed, denk niet dat vodaphone daar iets aan kon doen
Chubby schreef:Dat kun je opvragen inderdaad. Mits je automatisch laat incasseren en dan genoegen neemt met een online rekening. Vanaf dan krijg je gespecificeerde rekeningen. Als je een vórige rekening wilt inzien, kost dat 5 euro per rekening..