Ruzie met Vodafone...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

amanda2

Re: Ruzie met Vodafone...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 16:44

Ik heb ook elke maand ongeveer 5 euro buiten mijn bundel, terwijl ik maar de helft van mijn bundel verbruik.
Ik bel geen 0900- nummers en heb n onbeperkt-internet-box.
Heeft iemand enig idee hoe ik toch kosten maak buiten mijn bundel?
Het is geen groot bedrag, maar toch...

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 16:52

Ik heb eigenlijk geen problemen met voda.
Mijn rekinig zit altijd rond de 40 euro.
Moet wel zeggen dat ik me niet verdiep in mijn tegoeden, daar zal weinig van kloppen zoals ik hier lees.
Ben al jaaaaaaren klant bij de vodafone en als ik mijn abbo wil verlagen moet ik eerst een eenmalig bedrag betalen...
Belachelijk.

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 16:53

Ja dat is ook zoiets. Ik heb dus n te hoog abbo afgesloten, hou elke maand 25 euro over. Kan ik niet eens overstappen naar een goedkoper abbo... :roll:

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 16:57

Een voordeel is wel van vodafone, met oud en nieuw kan ik al jaren om 00:00 uur smsen..
En dan ben ik de enge van al mn vriendinnnen :+

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 11:09

Inderdaad met oud & nieuw kom je er altijd door terwijl andere providers problemen hebben.

Bij mijn laatste verlenging werd mij in de winkel geadviseerd om m'n abbo te verlagen omdat ik op dat moment niet zo veel belde. Ben blij dat ik het niet heb gedaan. Zit de laatste 4 maanden flink over m'n bundel heen met uitschieters van 150 a 200 euro en ik kan je vertellen dat dat niet grappig is :( Weet ook niet waar de kosten vandaan komen want als ik op internet kijk wordt ik er ook niet veel wijzer van.

Wie heeft er de afgelopen dagen via de site een sms verzonden? Degene die ik heb gesmst hebben dus niets ontvangen, zijn er meer mensen met dit probleem?

Barvrouwke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 13:00

amanda2 schreef:
Ik heb ook elke maand ongeveer 5 euro buiten mijn bundel, terwijl ik maar de helft van mijn bundel verbruik.
Ik bel geen 0900- nummers en heb n onbeperkt-internet-box.
Heeft iemand enig idee hoe ik toch kosten maak buiten mijn bundel?
Het is geen groot bedrag, maar toch...

Dat had ik ook altijd, maar volgens hun belde ik gewoon teveel. Het probleem is, dat wanneer je belt, maar er wordt niet opgenomen gewoon een minuut/punt wordt afgetrokken.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 14:30

grauwman schreef:
Zit de laatste 4 maanden flink over m'n bundel heen met uitschieters van 150 a 200 euro en ik kan je vertellen dat dat niet grappig is :( Weet ook niet waar de kosten vandaan komen want als ik op internet kijk wordt ik er ook niet veel wijzer van.

Ik heb al jaren Vodafone en rekeningen van 30 a 35 euro. De afgelopen 3 maanden heb ik ineens rekeningen van rond de 100 euro! Heb geprobeerd online een specificatie te krijgen, maar door een storing lukt dat niet. Heb nu klantenservice gemaild, maar na 3 dagen nog steeds geen reactie. Ga ze straks maar eens bellen }:)

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 16:50

ik heb ook erg veel problemen gehad met vodafone, idd ook dat ik volgens hun boven mijn abbo kosten heen zou komen wat gewoon niet mogelijk is gezien het abbo wat ik destijds had. had vaak geen bereik kon niet bellen/ smsen wegens de zoveelste storing van vodafone. uiteindelijk zouden ze mij tegemoed komen door kosteloos mijn abbo stop te zetten vanwege de vele klachten die ik heb gehad. kreeg hier bevesteging van maar nog geen 3 mnd later kreeg ik een afrekening dat ik mijn abbo moest afkopen, hebben een zaak aangespannen die je eigenlijk nooit kan winnen van zo'n grote instantie maar we hebben gelukkig wel gewonnen met als consequentie dat mijn vriend die ook bij vodafone zat dat we zijn abbo wel moesten afkopen en dat terwijl hij nooit tot zelden klachten had, hier trokken we helaas aan het korste eind.

zou zelf heel kortdaad zijn bij vodafone en als iets niet klopt direct laten uitzoeken, voordat je gigantisch in e problemen komt.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 20:11

grauwman schreef:
Wie heeft er de afgelopen dagen via de site een sms verzonden? Degene die ik heb gesmst hebben dus niets ontvangen, zijn er meer mensen met dit probleem?

Ja nu je het zegt, een aantal dagen geleden heb ik m'n moeder gesmst via de site (om 1u snachts omdat ze jarig was) maar die is nooit aangekomen.

ikke24

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 11:14

Ik ga ook iedere maand over mijn bundel heen en dan flink ook!
Terwijl ik 7.5 uur bellen kan en echt niet zo'n belfreak ben!
Mij bekruipt ook wel eens het gevoel dat het niet klopt.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 17:28

Ik heb nu ein-de-lijk de klantenservice te pakken (oké, zaterdag ook maar toen was er geen technische dienst om me verder te helpen :+ ). Vanaf morgen ben ik aangemeld voor het online in kunnen zien van mijn gespecificeerde rekeningen. Ik ben heel benieuwd, want heb eens op een rijtje gezet en had deze maand een rekening die 3x hoger was dan normaal!

Volgens de klantservice "omdat u veel buiten uw belminuten belt", ja duhuh...

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 10:56

Hier nog 1, ik heb afgelopen 2 maanden 2 rekeningen gehad van 250 euro. Terwijl ik normaal altijd voor 50 euro bel!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 11:07

Saskia9 schreef:
En het allermooiste :

Mevrouw ik schakel uw door naar de afdeling facturen,het is erg druk,er zijn 8 wqachtende voor u,wilt u later terugbellen of wacht u erop??

Ik zeg ik wacht wel, oke zegt ze,vervolgens krijg ik een automatisch bandje aan de lijn, en ze zeggen, momenteel is het erg druk, probeerd u het later nog eens TUUT TUUT TUUT... pfffff

Niet bellen, aanschrijven. Aan kletsverhalen over de telefoon heb je helemaal niets! Terwij als je ze aanschrijft, je daadwerkelijk een reactie kan eisen. En ze moeten dan ook daadwerkelijk binnen een bepaalde termijn reageren. Doen ze wel niet, maar dan kun je nog een brief eraan wagen. Dat is het enige wat werk! Heb ook eens wat aan de hand gehad met KPN. Moet je even terugzoeken in mijn berichten. Heb uiteindelijk meer dan 2000 euro aan schadevergoedingen gehad!

Tja, de klant is koning en de koning bepaalt ;)

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 11:58

Kan je bij Vodafone een overzicht opeisen van je belminuten, aantal verzonden smsjes van een maand? :)
Iemand die bij Hi zit krijgt elke maand zo'n overzicht achterop de rekening..
Maar Vodafone moet toch kunnen aantonen dat je echt zoveel gebeld hebt, als je steeds te hoge rekeningen krijgt..? :)

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 12:06

Dat kun je opvragen inderdaad. Mits je automatisch laat incasseren en dan genoegen neemt met een online rekening. Vanaf dan krijg je gespecificeerde rekeningen. Als je een vórige rekening wilt inzien, kost dat 5 euro per rekening..

luna1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 12:09

Ik ben ook klant bij vodafone.
Door omstandigheden had ik dec echt een hoop gesmst en gebeld.
Ik wist dus dat ik een fikse rekening zou krijgen....
Echter in januari kreeg ik hem dus binnenn 220 euro ja ik had zoiest wel verwacht...
Echter heb ik er toen een blox bovenop gezet van 1000 smsjes voor 10 euro echter heb ik nu in de maand Februari weer een rekening van 210 euro ik heb wel veel gebeld en gsmst maar zoveel....
Ik wacht volgende maand nog even af is hij weer zo hoog dan klopt er echt iets niet...
Gespecifiseerde rekeningen heb ik al...
soms heb ik ook dat smsjes niet aankomen maar wel afgeschreven worden niet leuk want ik betaal er wel voor en die poedersuiker klantenservice schiet je niks mee op helaas....

Gr Gemma

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 12:54

Kimmie_girl schreef:
ik heb 4 keer moeten bellen
2 x een brief moeten schrijven
en 1 keer moeten faxxen.
Maar eindelijk is het nu opgezegd!

Zoveel rompslomp??

Ik wil eigenlijk ook opzeggen maar %) %)

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 15:29

Wij hadden een abonnement wat we niet meer gebruikten, toch werd er nog 5 euro in rekening gebracht buiten de bundel. Vreemd als het kaartje in een doosje ligt... Dus gebeld, willen ze mij niets vertellen omdat het op de naam van mijn man staat. Werd ik al flink pissig van eigenlijk.
Dus maar een mailtje gestuurd met de vraag hoe dit kan en de naam van mijn man eronder, en raad eens: een uur later antwoord (dat we dit iets was wat via KPN liep...tja...). Ja ja, ze leven de wet op de privacy goed na bij Vodafone.
Het per mail opzeggen ging trouwens wel goed, binnen 14 dagen schriftelijk bericht!
Nu KPN nog eens bellen over sms-services die we nooit hebben aangevraagd.. pfff...

Njoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 11:51

Ik weet niet of er meer zijn die dit hebben, maar ik kan de hele maand mijn tegoed al niet opvragen. Anders bel ik wel eens even naar 1200 (geloof ik) en dan sturen ze je een smsje. Nu heb ik dus geen idee hoeveel ik nog over heb, of er overheen zit? Moet nog tot het eind van de maand.

Kreeg ik een smsje van vodaphone, bleek daarin te staan dat er een storing was :7 Wil ik hem verwijderen gebeurd er weet ik het wat en plots heb ik nog maar 17 smsjes in mijn inbox :(
Baal daar wel wat van, sommige waren zo leuk! Maar goed, denk niet dat vodaphone daar iets aan kon doen :P

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 11:59

Sinds ik een nieuwe abbo heb. Medio augustus zijn mijn rekeningen ook hoger. terwijl ik eerst niet boven de 25 euro uit kwam. Heb nu een abbo 27,5 smsblox en internet en betaal nog elke maand rond de 80 euro.

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 20:18

Ik heb mijn abbo dus laten blokkeren, moet nu iedere maand wel mijn abbo kosten betalen, maargoed, beter iedere maand 19,00 dan iedere maand 300€.. Heb nu al weer gezeik met vodafone, ze zeuren dat ze vorige maand niks van mijn rekening hebben kunnen halen, dat klopt dus kreeg een mooie brief met dat ik maar €39,00 moest over maken ( voor 2 maanden). Braaf gedaan, kijk ik de volgende dag weer, hebben ze wéér 19,00 eraf gehaald. Oftewel, ik heb voor 3 maanden betaald ipv 2 maanden. Morgen ff fijn met de klantenservice bellen, weer 3 kwatier in de wacht staan en wéér ruzie over de telefoon. Ik heb het helemaal gehad met vodafone. :(

roomsoes17

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 23:20

k heb altijd ruzie met vodaphone als k me rekeningen krijg ;)

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 00:00

Njoy schreef:
Ik weet niet of er meer zijn die dit hebben, maar ik kan de hele maand mijn tegoed al niet opvragen. Anders bel ik wel eens even naar 1200 (geloof ik) en dan sturen ze je een smsje. Nu heb ik dus geen idee hoeveel ik nog over heb, of er overheen zit? Moet nog tot het eind van de maand.

Kreeg ik een smsje van vodaphone, bleek daarin te staan dat er een storing was :7 Wil ik hem verwijderen gebeurd er weet ik het wat en plots heb ik nog maar 17 smsjes in mijn inbox :(
Baal daar wel wat van, sommige waren zo leuk! Maar goed, denk niet dat vodaphone daar iets aan kon doen :P

Insgelijks!
Word daar wel knettergek van.. Ik hou wel een beeetje bij hoeveel ik bel, maar niet precies.. Dus ik vraag me ook echt af hoe ver ik zit.. Grrr!!!

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 00:01

Chubby schreef:
Dat kun je opvragen inderdaad. Mits je automatisch laat incasseren en dan genoegen neemt met een online rekening. Vanaf dan krijg je gespecificeerde rekeningen. Als je een vórige rekening wilt inzien, kost dat 5 euro per rekening..

Ik krijg ze áltijd via internet, gespecificeerd enal :)
Kan alles op de seconde nauwkeurig inzien, nummers, zelfs per smsje!
Echt een uitkomst en het kost me niets.. Ook oudere rekeningen inzien niet.

Maneater

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 00:10

Nou mijn vader heeft ook zoiets dan niet met vodafone maar met t mobile
Hij heeft 2 nummers waarvan hij er een dus totaal niet gebruikt.
Telefoon lag uit op ze buro.
In september is zijn telefoon gestolen laten blokkeren volgende dag omdat hij er toen pas achterkwam. Wij naar de winkel nieuwe simkaart gehaald.
Die moesten we activeren netjes gedaan.
Paar dagen later deed het nummer het nog niet.
Weer gebeld nogmaals laten activeren want er was storing in het netwerk.
Nu krijgt mn vader vanaf september rekeningen met dat nummer van gemiddeld 2 a 300 euro terwijl de telefoon op zijn buro ligt en niet gebruikt word.
Klantenservice gebeld specifikatie opgevraagd.
Worden er dus aantal keren per dag 0900 nummers gebeld met elke keer hetzelfde aantal minuten en secondes.
Volgens t mobile moet dit niet kunnen en mijn vader weet dat de telefoon niet gebruikt word.
Gevraagd of het kan dat de geblokeerde simkaart gewoon nog werkt kon niet volgens hun.
Nu heeft ie alles maar weer laten blokkeren weer nieuwe simkaart aangevraagd en deze maand maar afwachten wat de schade weer word.