Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
)
Ik denk overigens dat als ik die film nu had gezien, dat het lang nie zo`n indruk op me zou maken, maar toen was ik ook nog klein, en dan is zowiets gewoon eng, en maakt het heel veel indruk dus dan blijft dat hangen en dan ga je het steeds erger maken
Misschien dat als ik de film nu zie dat ik denk wat een klets (kans is inmiddels klein dankzij mijn trauma
) hahha, 
) dus ik ben maar weer gaan slapen.
Nazarma schreef:Ik was echt nergens bang voor, todat ik een paar jaar terug (ben nu 15) de Exorcist heb gezien.. Mijn moeder zij nog, ik denk dat je die film beter niet kunt kijken, maar nee mevrouw moest hem persé zien,, nou dat heb ik geweten (daarna nog deel 2 erachteraan) nou ik heb ook een paar weken niet goed geslapen, wat was ik scheit toen, sinds dien ben ik ook bang voor geesten en die dingen.... ieuw die film is echt NOT leuk,,, (het schijnt trouwens dat dat meisje die dat gespeeld heeft in deel 1 na de film zelfmoord heeft gepleegd, kan ik me overigens wel wat bij voorstellen)
Ik ben eigenlijk helemaal niet bang voor misdaadfilms ofzo, durf ook gerust alleen in het donker door enge straatjes ofzo te lopen, en al die dingen vind ik allemaal niet eng, ben ook niet bang voor inbrekers, maar ieuw als ik al aan geesten denk krijg ik al de creepes,, kijk ook nooit meer zo`n film, heb er trauma`s aan.. serieus, ik ben toen met mijn rug naar de tv gaan zitten na een half uur, en keek dan iedere keer stiekem om Mamm is het eng? nee,, oke kijk even, komt er weer zo`n eng stuk, kijkt weer snel de andere kant op :p hahah echt erg, vervolgens deel 2 ikke denken,, oooh op het begin zal het wel niet eng zijn, stoel terug gedraaid,,, nou die stond ook weer zo andersom hahaha, maar het schijnt dat heel veel mensen die film of heeel eng vinden, of hem nie durven te kijken, dus ik hoef me nog niet zo te schamen denk ik hahahahIk denk overigens dat als ik die film nu had gezien, dat het lang nie zo`n indruk op me zou maken, maar toen was ik ook nog klein, en dan is zowiets gewoon eng, en maakt het heel veel indruk dus dan blijft dat hangen en dan ga je het steeds erger maken
Misschien dat als ik de film nu zie dat ik denk wat een klets (kans is inmiddels klein dankzij mijn trauma
) hahha,

MarcoBorsato schreef:Nazarma schreef:Ik was echt nergens bang voor, todat ik een paar jaar terug (ben nu 15) de Exorcist heb gezien.. Mijn moeder zij nog, ik denk dat je die film beter niet kunt kijken, maar nee mevrouw moest hem persé zien,, nou dat heb ik geweten (daarna nog deel 2 erachteraan) nou ik heb ook een paar weken niet goed geslapen, wat was ik scheit toen, sinds dien ben ik ook bang voor geesten en die dingen.... ieuw die film is echt NOT leuk,,, (het schijnt trouwens dat dat meisje die dat gespeeld heeft in deel 1 na de film zelfmoord heeft gepleegd, kan ik me overigens wel wat bij voorstellen)
Ik ben eigenlijk helemaal niet bang voor misdaadfilms ofzo, durf ook gerust alleen in het donker door enge straatjes ofzo te lopen, en al die dingen vind ik allemaal niet eng, ben ook niet bang voor inbrekers, maar ieuw als ik al aan geesten denk krijg ik al de creepes,, kijk ook nooit meer zo`n film, heb er trauma`s aan.. serieus, ik ben toen met mijn rug naar de tv gaan zitten na een half uur, en keek dan iedere keer stiekem om Mamm is het eng? nee,, oke kijk even, komt er weer zo`n eng stuk, kijkt weer snel de andere kant op :p hahah echt erg, vervolgens deel 2 ikke denken,, oooh op het begin zal het wel niet eng zijn, stoel terug gedraaid,,, nou die stond ook weer zo andersom hahaha, maar het schijnt dat heel veel mensen die film of heeel eng vinden, of hem nie durven te kijken, dus ik hoef me nog niet zo te schamen denk ik hahahahIk denk overigens dat als ik die film nu had gezien, dat het lang nie zo`n indruk op me zou maken, maar toen was ik ook nog klein, en dan is zowiets gewoon eng, en maakt het heel veel indruk dus dan blijft dat hangen en dan ga je het steeds erger maken
) hahha,
Beetje onzin dat ze zelfmoord heeft gepleegd, zo maak je jezelf idd helemaal gek en bang.
http://www.imdb.com/name/nm0935345/

iig als er geen geesten in voorkomen, anders schijt ik in mn broek 

MarcoBorsato schreef:De grudge is ook ongezond eng... Vanavond komt the village op tv, wel spannend en zo nu en dan zelfs een beetje eng, maar zeker een aanrader voor mensen die angstig zijn...

zapte steeds weg als 't me te eng werd Iinge_ schreef:Maar welke films vonden jullie nou het allerengst dan?

Saw is geweldig 
)