Ik ben echt onwijs bang voor... nog meer mensen???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pedro_

Re: Ik ben echt onwijs bang voor... nog meer mensen???

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 09:13

ik ben dol op horrorfilms, vroeger dacht ik altijd als ik een film eng vond, ach het is in japan, ach het is in america dat gebeurt hier niet. is 9 van de 10 keer wel zo, ver ver eiland weg van hier! Haha!

Nazarma

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 12:13

Ik was echt nergens bang voor, todat ik een paar jaar terug (ben nu 15) de Exorcist heb gezien.. Mijn moeder zij nog, ik denk dat je die film beter niet kunt kijken, maar nee mevrouw moest hem persé zien,, nou dat heb ik geweten (daarna nog deel 2 erachteraan) nou ik heb ook een paar weken niet goed geslapen, wat was ik scheit toen, sinds dien ben ik ook bang voor geesten en die dingen.... ieuw die film is echt NOT leuk,,, (het schijnt trouwens dat dat meisje die dat gespeeld heeft in deel 1 na de film zelfmoord heeft gepleegd, kan ik me overigens wel wat bij voorstellen Scheve mond )
Ik ben eigenlijk helemaal niet bang voor misdaadfilms ofzo, durf ook gerust alleen in het donker door enge straatjes ofzo te lopen, en al die dingen vind ik allemaal niet eng, ben ook niet bang voor inbrekers, maar ieuw als ik al aan geesten denk krijg ik al de creepes,, kijk ook nooit meer zo`n film, heb er trauma`s aan.. serieus, ik ben toen met mijn rug naar de tv gaan zitten na een half uur, en keek dan iedere keer stiekem om Mamm is het eng? nee,, oke kijk even, komt er weer zo`n eng stuk, kijkt weer snel de andere kant op :p hahah echt erg, vervolgens deel 2 ikke denken,, oooh op het begin zal het wel niet eng zijn, stoel terug gedraaid,,, nou die stond ook weer zo andersom hahaha, maar het schijnt dat heel veel mensen die film of heeel eng vinden, of hem nie durven te kijken, dus ik hoef me nog niet zo te schamen denk ik hahahah Lachen Ik denk overigens dat als ik die film nu had gezien, dat het lang nie zo`n indruk op me zou maken, maar toen was ik ook nog klein, en dan is zowiets gewoon eng, en maakt het heel veel indruk dus dan blijft dat hangen en dan ga je het steeds erger maken Vork Misschien dat als ik de film nu zie dat ik denk wat een klets (kans is inmiddels klein dankzij mijn trauma Nagelbijten / Gniffelen ) hahha,

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 12:16

Haha, pfff weet je wat ik vanacht had?
Eerst kraakte de deur, en toen hoorde ik een soort windvlaag.
(logisch, in deze buurt waait het altijd heel erg)
Maar het was net of er iemand naar binnen liep, een geest ofzo. Scheve mond
Ik heel voorzichtig bewegen, nachtlampje aan.
Nou er stond niemand klaar om me te vermoorden ofzo ( Huilen van het lachen ) dus ik ben maar weer gaan slapen. Scheve mond
Maar vond het wel zo doodeng!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 12:18

Nazarma schreef:
Ik was echt nergens bang voor, todat ik een paar jaar terug (ben nu 15) de Exorcist heb gezien.. Mijn moeder zij nog, ik denk dat je die film beter niet kunt kijken, maar nee mevrouw moest hem persé zien,, nou dat heb ik geweten (daarna nog deel 2 erachteraan) nou ik heb ook een paar weken niet goed geslapen, wat was ik scheit toen, sinds dien ben ik ook bang voor geesten en die dingen.... ieuw die film is echt NOT leuk,,, (het schijnt trouwens dat dat meisje die dat gespeeld heeft in deel 1 na de film zelfmoord heeft gepleegd, kan ik me overigens wel wat bij voorstellen Scheve mond )
Ik ben eigenlijk helemaal niet bang voor misdaadfilms ofzo, durf ook gerust alleen in het donker door enge straatjes ofzo te lopen, en al die dingen vind ik allemaal niet eng, ben ook niet bang voor inbrekers, maar ieuw als ik al aan geesten denk krijg ik al de creepes,, kijk ook nooit meer zo`n film, heb er trauma`s aan.. serieus, ik ben toen met mijn rug naar de tv gaan zitten na een half uur, en keek dan iedere keer stiekem om Mamm is het eng? nee,, oke kijk even, komt er weer zo`n eng stuk, kijkt weer snel de andere kant op :p hahah echt erg, vervolgens deel 2 ikke denken,, oooh op het begin zal het wel niet eng zijn, stoel terug gedraaid,,, nou die stond ook weer zo andersom hahaha, maar het schijnt dat heel veel mensen die film of heeel eng vinden, of hem nie durven te kijken, dus ik hoef me nog niet zo te schamen denk ik hahahah Lachen Ik denk overigens dat als ik die film nu had gezien, dat het lang nie zo`n indruk op me zou maken, maar toen was ik ook nog klein, en dan is zowiets gewoon eng, en maakt het heel veel indruk dus dan blijft dat hangen en dan ga je het steeds erger maken Vork Misschien dat als ik de film nu zie dat ik denk wat een klets (kans is inmiddels klein dankzij mijn trauma Nagelbijten / Gniffelen ) hahha,

Beetje onzin dat ze zelfmoord heeft gepleegd, zo maak je jezelf idd helemaal gek en bang.

http://www.imdb.com/name/nm0935345/

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 12:20

Heb ook ooit een hele enge film gezien samen met m,n vriendin,zij ging weg en ik naar bed.De hond springt op bed dus ik was gerust.Hoor ik even later een geluid,ik doodstil liggen.Ik dacht hellup ik hoor voetstappen,ik had het niet meer.Dus ik bleef goed luisteren,bleek het de ademhaling van de hond te zijn(haha).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 12:20

Vroegah vond ik enge films super. Kon me niet eng genoeg zijn. Niet zozeer platte horror, maar meer de freaky thrillers (en soms horror) waarbij de spanning je door het lijf gierde. Inmiddels kijk ik dergelijke films niet meer, word ik echt lichtelijk paranoïde van.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 12:23

Brrrr, ik word van dat stukje in de titanic dat ze tijdens het zinken nog door die gangen rennen al helemaal para. Scheve mond
Niet normaal hoe erg.

Nazarma

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 12:26

MarcoBorsato schreef:
Nazarma schreef:

Beetje onzin dat ze zelfmoord heeft gepleegd, zo maak je jezelf idd helemaal gek en bang.

http://www.imdb.com/name/nm0935345/

grinnik hahaha oke excuus, heb ik me dat ook weer wijs laten maken... vond het al een vaag verhaal, bedankt voor de correctie Nagelbijten / Gniffelen

owjah ik ben trouwens ook echt niet van plan om the grudge te gaan kijken ieeeeww die lijkt me echt dooodd eng... :S

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 12:27

De grudge is ook ongezond eng... Vanavond komt the village op tv, wel spannend en zo nu en dan zelfs een beetje eng, maar zeker een aanrader voor mensen die angstig zijn...

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 12:29

Ik houd wle van horror Vork iig als er geen geesten in voorkomen, anders schijt ik in mn broek Nagelbijten / Gniffelen
The Village is heeel goed te doen voor mensen die bang zijn Ja

Ik vond Gothika tijdens het kijken heel eng, maar toen de geest 'goed' bleek te zijn, was het gelijk over en was alles opeens goed Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 12:40

MarcoBorsato schreef:
De grudge is ook ongezond eng... Vanavond komt the village op tv, wel spannend en zo nu en dan zelfs een beetje eng, maar zeker een aanrader voor mensen die angstig zijn...

Die heb ik wel gekeken inderdaad. Was prima te doen.

Maar ik vind ook sowieso films met bovennatuurlijke dingen etc over het algemeen het engst.

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 15:14

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 09-03-24 13:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 15:47

Maar welke films vonden jullie nou het allerengst dan? Bloos

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 17:24

pff heb vorige week zaterdag n8 Chucky gekeken Clown
hihi was Chucky's baby, en Chucky met z'n vrouw. wehehhe vind 'm niet echt eng maar wel geinig Clown
heb voor tijdje trug ( 2 weken ofzo?) the exorcist the beginning gezien, nou hihi vond ik nog wel mee vallen, en vorige week kwam deel 2 geloof ik die heb ik maar heel ff gezien, had ik dr genoeg van Tong uitsteken

gothika heb ik geloof ik ook gezien toen, the grudge heb ik half half gezien toen Nagelbijten / Gniffelen zapte steeds weg als 't me te eng werd

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 17:28

Iinge_ schreef:
Maar welke films vonden jullie nou het allerengst dan? Bloos

geen idee want ik kijk ze gewoon niet Nagelbijten / Gniffelen
Maar mijn grootste angst is denk toch wel om Saw te kijken, waarom weet ik niet want ik heb nog geen enkele Saw film gezien hihi

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 17:42

Saw is helemaal niet eng Huilen van het lachen Saw is geweldig Ja
De engste film weet ik niet meer, zowieso iets met geesten..

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 20:04

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 09-03-24 12:59, in het totaal 1 keer bewerkt

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 20:10

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 09-03-24 12:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 20:11

Rose Red is niet eng (vond altijd eng om thriller of iets dergelijks te zien Vork)

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 20:13

.

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 20:16

Dacht ik toch altijd dat ik de enige was he Gaaaap
Ik heb precies hetzelfde... Ik ben dan wel 14, bijna 15. Maar de films heb ik gezien toen ik 10 was, en daarna heb ik er een trauma aan over gehouden en zulke films ontweken Huilen van het lachen
Dus ik weet precies wat je voelt!

En ik huil ook gewoon bij zielige films hoor, ookal zijn ze van Disney Vork

Edit: Zal het er misschien aan liggen dat ik weegschaal ben, lees net in jouw profiel dat jij dat ook bent Pling

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 20:44

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 09-03-24 12:58, in het totaal 1 keer bewerkt

kazan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 20:46

ik Ben bang in het donker..(soms slaap ik zonder lampje maar dan slaap ik eerder als mn vriend en heeft hij de tv nog aan).
En ik ben bang voor Clowns!!
Durf ze echt niet aan te kijken...

*trrrrrrrrrilt van dr stoel*

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 15:22

Vanavond komt Wrong turn!
Ik wil hem best kijken alleen volgens mij word ik doodsbang Nagelbijten / Gniffelen Huilen van het lachen

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 16:34

Oeeeeeh die ga ik kijken Haha!