Na 1,5 jaar vriend waarschijnlijk nog steeds getrouwd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nicje87

Re: Na 1,5 jaar vriend waarschijnlijk nog steeds getrouwd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-08 19:27

russel schreef:
Hij niet, een ander ook niet..

Hoe bedoel je??

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 19:32

meid ik ga mee met de rest, wat valt er nog te praten? hij wil je gewoon voor erbij houden,laat je toch niet voor de gek houden...gewoon afkappen die handel en klaar...

denk dat russel bedoelt, als hij je niet kan krijgen, dan zorgt hij wel dat een ander je ook niet kan krijgen..pas op!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 19:33

Ja, precies, hij jouw niet meer, dan zorgt hij wel dat een ander er ook niet bij kan komen.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-08 19:38

ja....
Pffft, daarom probeer ik het ook om met een normale manier uit elkaar te gaan.. Daarom moeten we praten denk ik..
Hij weet dat mijn ex ( waar ik het eerder over had in dit topic) mij heel erg pijn heeft gedaan. Ik ga hem vertellen dat hij daar steeds meer op begint te lijken en dat ik zo niet kan leven.

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 19:43

goed zo meid want dit gedrag is onacceptabel en verre van normaal hoor, dat ie zijn vrouw gaat vervelen! heeft die trouwens geen contact meer met jou opgenomen? daar zal ie ook wel flink tegen liegen als hij zoveel tijd en ruimte heeft om jou te stalken Sigaar

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-08 19:44

Nee, heb helemaal niks meer van haar gehoord. Een paar pagina's terug kwam ik zijn vadere tegen en die deed zelfs normaal tegen mij en we groette elkaar :S
Hij blijft het dus nog steeds ontkennen. Maar iemand gaat het dus hopelijk voor me uitzoeken hoe hij geregistreerd staat...

Shannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 19:47

Heb je ondertussen nou al meer geld van hem gehad?

Enne je doet het goed zo, trap niet in zijn lieve woordjes hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 19:48

Als hij wel langs komt, niet binnen laten. Wat denkt hij wel niet zeg!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-08 19:52

Nee, dat zou hij mij eigenlijk vanavond komen brengen...

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-08 20:17

Ik geloof eigenlijk niet dat hij zoveel gedronken heeft als wat hij zei, want hij zat op de brommer en binnen 2 minuten is hij thuis zei hij. Hij komt morgen ochtend om 9.30. dus dat is NLse tijd 8.30 uur...

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 20:44

iloveyah87 schreef:
Ik geloof eigenlijk niet dat hij zoveel gedronken heeft als wat hij zei, want hij zat op de brommer en binnen 2 minuten is hij thuis zei hij. Hij komt morgen ochtend om 9.30. dus dat is NLse tijd 8.30 uur...

Heb je al bedacht wat je gaat doen als hij inderdaad niet getrouwd blijkt te zijn, als hij dus niet gelogen heeft? Ga je hem dat terug nemen, na het achterbakse gedrag (sorry, maar dat vind ik) of schop je hem er toch nog uit?
Ik hoef geen antwoord hoor, maar het is meer dat ik me afvroeg of je daar al uit was wat je dan ging doen.
Sterkte nogmaals, ook morgen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 20:46

Wat komt hij precies doen morgen?

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-08 20:49

@sweetheart: Ik denk dat het inderdaad beter is om zo in zo te kappen met hem... We zullen altijd het probleem houden wat zijn exvrouw betreft...Verder is hij hiervoor eigenlijk nooit zo geweest.

@ Faye hij komt morgen praten en mijn geld geven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 20:51

Praten? Hij kan dat geld toch gewoon in een envelopje afgeven.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 20:52

hmzzz op je bankrekening storten, aan je baas geven......... aan je huisbaas geven.........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 20:52

Hij gaat haar vertellen dat hij heel veel van haar houdt en dat ze moet wachten op hem en ondertussen gewoon verder gaan waar ze gebleven zijn...dat geld dat komt nog wel.... Clown

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 20:54

Ik denk inderdaad dat nu zijn ware aard naar boven komt. Als hij echt van je gehouden had dan had hij je niet zo verloochend.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 21:05

ik heb alleen deze en de 1e pagina gelezen maar ik wil je 1 ding melden: je bent echt niet de eerste die om zeep wordt gebracht omwege relatieproblemen / andere vrouwen in die cultuur. Knoop dat ff goed in je oren.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-08 21:21

Er zijn nog steeds geen bewijzen dat hij wel/niet gelogen heeft..

Verder denk ik dus dat als ik het abrubt stop met hem zonder te praten dat hij het er niet zomaar bij zal laten zitten. Daarom denk ik dat het belangrijk is als we praten en ik vertel waarom het beter is dat we stoppen/gestopt zijn en wat ik voel....

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 22:02

meid, praten is niet verkeerd Knipoog maar pas idd op want wat frankiej zegt hoor je idd wel eens...
en als er geen goed woord mee te praten is, hup meteen de deur uit met 'm Knipoog

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 22:06

Ik ben dit jaar 10 jaar samen met een latino. De manier van communiceren van jouw vriend komt mij erg bekend voor. Mijn man is hartstikke lief hoor. Ik weet zeker dat ik de enige voor hem ben en dat hij heel veel van me houdt. Maar, manipulatie, jaloezie en zelfs een stukje agressie daar ga je niet vanaf komen. Ook niet van het gevoel: is hij nu wel eerlijk tegen me of niet. Binnen de zuiderlijke culturen is het heel normaal om te liegen. Dat hoeft niet eens zozeer te zijn omdat ze noodzakelijk iets te verbergen hebben, maar is zeer geoorloofd als er bv sprake is van een gevoelige kwestie en men wil verhinderen dat er iemand gekwetst wordt. Het is denk ik een soort van emotionele onvolwassenheid die ze hebben. Mannen van deze culturen worden tot op hoge leeftijd bediend en vertroeteld door hun moeders en worden daarentegen vaak behoorlijk stevig aangepakt door hun vaders. Verder zie je vaak binnen een huwelijk dat er veel geschreeuwd en gescholden wordt, vaak vergezeld met dreigende gebaren. Men is het overigens even snel weer vergeten, terwijl zoiets bij ons, noord-Europeanen blijft klagen en werkelijk tot een continu gevoel van onbehagen kan leiden.

Als je van plan bent om met deze man door te gaan, dan moet je met jezelf afspreken dat je bereid bent dit soort gedrag te accepteren. Zo nee, dan ga je een zwaar leven tegemoet. Als je daar niet tegen opgewassen bent kun je beter nu kappen. Hij gaat niet veranderen. Hij gaat je wel continu vertellen dat hij zal veranderen. Gaat het daarna een tijdje beter dan is voor hem de motivatie om iets aan het probleem te doen verdwenen en wordt je er gewoon weer opnieuw een keer mee geconfronteerd.
Je lijkt me een sterke persoonlijkheid. Laat je niet van de wijs brengen. Doe de dingen zoals jij het wilt en zoals het voor jou goed voelt. Is hij het er niet mee eens dan is dat zijn probleem, niet het jouwe. Als je dat vanaf het begin goed laat merken (daar kan hij wel heftig op gaan reageren) dan heb je daar op de langere termijn plezier van. Dus, gewoon voet bij stuk houden. Geef duidelijk jouw grenzen aan en laat hem merken dat dat jouw voorwaarden zijn om met hem te kunnen samenleven (als je dat nog zou willen tenminste). Ik denk dat je al goed bezig bent.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 08:43

En heeft hij je geld al gegeven?

Ik kom misschien niet zo aardig over nu, maar ik heb het gevoel dat jij hém niet kwijt wil. Je sust of pikt álles wat hij doet. Een ander had hem allang de laan uitgestuurd.
Hij kan heus wel bewijzen of wel of niet getrouwd is en dat geld heeft hij volgens mij ook wel, maar hij probeert je op deze manier aan het lijntje te houden.
Jij mag hem niet bellen en nu ineens weer wel? En jij luistert daar naar?

Waarom zeg je niet dat hij pas hoeft te komen als hij alles in 1 keer kan geven? Waarom laat je hem tig keer komen om te praten? Hij speelt met je en volgens mij heb jij dat niet door.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 09:48

Effe afkicken heeft ook tijd nodig, rationeel weet ze het heel goed.

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 10:05

Ik volg je verhaal al een tijdje en moet zeggen dat ik echt respect heb voor de manier waarop jij ermee omgaat.

Ik hoop voor je dat je dat alles op zijn pootjes terecht komt. Laat je niet gek maken als jullie gaan praten, het is misschien wel goed als jij verteld hoe je je voelt, maar pas op dat hij je niet iets probeert aan te praten, waardoor jij je schuldig gaat voelen.

Heel veel sterkte nog Ach gut

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 17:37

Hou hier alsjeblieft zo snel mogelijk mee op!!!!
Hij heeft er een potje van gemaakt, en die consequenties moet hij nu ook dragen!