Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snoevie schreef:telegraaf,en durf best door een rookgordijn te lopen,dat is maar even en ik hoef er niet steeds in te zitten.
buiten kies je daar dan zelf voor
over scheten en zweten gesproken,daar gaan mijn longen niet stuk aan(maar mijn neus misschien,oke eerlijk toegeven)
Citaat:wat vinden jullie van het rookverbod in de horeca??
Qimm schreef:Ik ben benieuwt of veel mensen zich bijstellen na de invoering. Ik vond het 'vroegah' ook een heel goed idee...
Snoevie schreef:een glazen wand,zou dat zin hebben
en oke ik moet toegeven,veel cafe personeel rookt zelf,ik denk dat het meer gaat om de gasten die er graag komen,maar niet graag in de rook zitten
Snoevie schreef:en oke ik moet toegeven,veel cafe personeel rookt zelf,ik denk dat het meer gaat om de gasten die er graag komen,maar niet graag in de rook zitten
Chiqa schreef:Jawel hoor Horeca Nederlans is inmiddels druk bezig om zijn cafés tips en maatregelen aan te bieden om het rookverbod te kunnen omzijlen, het gaat immers alleen om het personeel te beschermen
(hilarisch 90% rookt zelf maar goed de wet is de wet,.
Lizzle schreef:Is het werkelijk het doel van de overheid om mensen te laten stoppen met roken? Ik heb zo m'n twijfels eigenlijk..
slimmerik schreef:Lizzle schreef:Is het werkelijk het doel van de overheid om mensen te laten stoppen met roken? Ik heb zo m'n twijfels eigenlijk..
Ook, het sluit nl naadloos aan op hun campagne om jongeren het roken te ontmoedigen.
Lizzle schreef:Hmm, maar er wordt keihard aan rokers verdient?
Lizzle schreef:Ik vind het ook wel logisch, maar als flinke roker vind ik het natuurlijk wel rot. Jammer dat het zo drastisch moet, had liever een apart rookhok gezien waar rokend personeel [of iemand die aangeeft daar wel te willen werken] wel komt.