Nou gister ook weer gewoon les gedanst en daarna lekker wezen vrijdansen. We hebben een nieuw stuk in de rumba geleerd en we zijn verder gegaan met de Samba maar dat bouncen is zo achtelijk ziet er niet uit en het voelt echt onnatuurlijk.
Ach hopen dat het beter wordt. Nu maar even dancing with the stars kijken.
Heb gister maar 1 paar gezien.
Na verloop van tijd komt er zo'n glimmend plakkaat onder te zitten en dan worden ze me te glad. Het gaat vooral hard als we een keer vrijdansen bij de concurrent. Die gebruiken zo'n soort kaarsvet voor de vloer, terwijl onze vloer al glad is van zichzelf. Dan kan je dus kunstschaatsen.
Haha. 
Ik weet wel dat je vanaf de hak naar 'buiten' moet borstelen en dat een panty er overheen trekken handig is zodat je het vuil er weer makkelijk af kan krijgen, maar ik vind de haren van zo'n borstelen erg hard. Moet je echt flink borstelen, of meer vegen? Het lijkt me dat je zo makkelijk die zool beschadigt...

Nou gelukkig laat ze ons dat niet doen.
Er zaten wel wat haken en ogen aan deze overstap. Het was dan ook een moeilijke beslissing en vervelend om het iedereen te vertellen, maar ik ben opgelucht over de reacties en dat alles nu achter de rug is!
..