Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:Loesss schreef:Wie weet een mooie witte stevige bikini? Halterbikini of beugelbikini?
freya, halter bikini met beugel.
DeniiSee schreef:Rozanne schreef:Deze heb ik:
Ik heb deze ook toch maar besteld vanmiddag
Heb het zo gedaan dat het als het goed is m'n boardshort en bikini allebij vrijdag aankomen.
Ik heb van bikini een maat 34 (XS) besteld, welke maat heb jij Rozanne? ik vraag me af of ze groot vallen of klein.
! ben er zo blij mee!
ik zal later wel een aan-foto maken.
Boven en onder zitten vaak niet allebei goed
Ik heb wel een leuke gezien bij de Wehkamp, ga toch maar bestellen en passsen denk ik

Ik ben hem nu helemaal aan het doorspitten want ik zoek ook nog een leuke bikini. 
ReJo schreef:xxappiexx schreef:Ik heb deze, merk: BuffaloReJo schreef:die had ik vorig jaar,
broekje valt heel klein uit (bij mij)

] maar nu ben ik dus toch nog erg beniewd of die mischien nog ergens te koop is ?
monica08 schreef:Ik heb nog wel een mooie bikini van vorig jaar maar als ik een leuke tegen kom wil ik misschien wel een ander..
Ik heb hier al een paar leuke gezien in dit topic maar zullen ongetwijfeld best prijzig zijn..
karinFTbing schreef:monica08 schreef:Ik heb nog wel een mooie bikini van vorig jaar maar als ik een leuke tegen kom wil ik misschien wel een ander..
Ik heb hier al een paar leuke gezien in dit topic maar zullen ongetwijfeld best prijzig zijn..
Als je niet een al te prijzige wilt zijn er ook nog leuke hoor!
Zag er zaterdag nog een bij the sting hangen, superleuk!
Geloof maar 20€
Hoop dan dat het voor jou niet het geval is!
monica08 schreef:Welke heb je dan besteld??
Lijkt mij ook leuk een boardshort!