Britty schreef:Hmm....das misschien nog helemaal geen slecht plan Karin_88 en Marietje27!! Maar weer wel een beetje....tja, hoe zal ik het zeggen?? Beetje olie-op-het-vuur-gooien-actie. Ik heb echt het idee dat ze nog overdrevener gaan doen bij iedere klacht die ik bij hun neer leg. Om te stangen, omdat ze er op kicken, de reden weet ik niet, maar het voelt in ieder geval wel zo. Ik heb vanmorgen nog wel een briefje bij mn andere buurman in de bus gedaan, of hij mij even wilt bellen of langs komen als hij weer thuis is. Zodat we eens kunnen afspreken om samen langs te gaan.
Normaal ben ik echt niet erg kinderachtig, maar als ik "pech" heb woon ik misschien nog jaren naast deze mensen. Ik zie het dan ook neit zitten om altijd maar in onmin met mn buren te leven. En iedere keer nog meer herrie aan te moeten horen als ze weer eens gepikeert zijn als ik er wat van zeg. Ga eerst nog eens met ze praten, als dat niet werkt nodig ik de hele buurt uit....of iets in die richting!
Wacht je er even paar weken mee. je moet toch afspreken wanneer jullie zouden kunnen
en echt olie op het vuur lijkt me niet. Vind dat ze zich niet zo respectvol tegenover jullie gedragen. Denk dat ze rond 22.00 gewoon stoppen omdat ze anders de politie aan hun broek krijgen... niet om mee te werken met jullie