Helderzienden, geloof jij het of niet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Helderzienden, geloof jij het of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 18:45

De helderzienden onder ons, geloven jullie ook in Jomanda?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 19:08

RobvdPK schreef:
Citaat:
By the way, ik ben graag die neutrale persoon waaraan Rob eerst zijn antwoorden zou opgeven.

Okee.

Hoe zit het Danae ?
Doen we samen op een serieuze manier de test ?

Rob

PS Desnoods wil ik best vier weken wachten. En ook nog het dubbele betalen.
Geen probleem.

Okey, dit staat dus te gebeuren? Lijkt mij een goed plan. Hier wordt al pagina's lang en binnen 2 topics over gekissebist, moet maar eens gebeuren lijkt mij.

Danae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 19:10

russel schreef:

Geloven in Jomanda is een groot woord. Ik ben een keer geweest naar haar "show", jaren geleden... eerst zien, dan geloven, ook ik...

Ik persoonlijk ben ervan overtuigd dat Jomanda zeker iets heeft, maar om dit in een blauwe jurk te doen met een hele show eromheen, is imo een tikkeltje overdreven. Het hoeft voor mij niet op deze manier, maar zij vind van wel blijkbaar.

En Char heeft zeker ook iets, maar doet dit weer op een heel andere manier...

Zo doet ieder zijn ding...

En wat vinden jullie van Rasti Rostelli???

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 19:10

Zo jeetje, ik ben een weekend niet op de pc geweest en het is hier overvol haha. Ik ga even lezen, kijken waar ik op kan reageren e.d.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 19:12

russel ik ken haar eerlijk gezegd niet eens Nagelbijten / Gniffelen

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 19:13

Hmm, aangezien het 21 pagina's zijn, denk ik dat ik dat een andere keer op mijn gemak ga doorlezen. Als er mensen zijn die een vraag geplaats hebben, vraag hem nog eens!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 19:13

Is dat die ene die beweerd te genezen, dat vind ik echt zucht njah met die mensen kan ik niet om.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 19:13

Ik heb het boek van Char toevallig zelf, en er staan best hele interessante dingen in. Ik zal er morgens eens wat van overtypen.

Danae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 19:15

Cayenne schreef:
Ik heb het boek van Char toevallig zelf, en er staan best hele interessante dingen in. Ik zal er morgens eens wat van overtypen.

Inderdaad, ik heb ze ook... duidelijke uitleg...

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 19:16

russel schreef:

Mijn moeder geloofd jomanda wel, maar vind dat ze teveel overdrijft. Tegenwoordig doet men alles voor publiciteit en erkenning, en daar doen ze dan ook écht alles voor. Zo zou ik het niet fijn vinden om op tv te komen voor een reading oid, en vind ik het veel fijner dat mijn moeder zelf aanvoelt dat er iemand is die hulp wilt, en ze doet het dan ook gratis. Evenals haar Reiki. Net als Char, zij vraagt er ook geld voor dacht ik, en dan ook nog eens op tv..dat gaat me tever. Je hebt dan wel een gave maar gebruik het wat minder in the picture.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 19:16

LadyElmira schreef:
Hmm, aangezien het 21 pagina's zijn, denk ik dat ik dat een andere keer op mijn gemak ga doorlezen. Als er mensen zijn die een vraag geplaats hebben, vraag hem nog eens!

De vragen nóg eens stellen?? Waarom?? Omdat jij geen zin hebt je eigen topic door te lezen?? Dacht het niet... Knipoog Haha!

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 19:17

katiavl schreef:
Is dat die ene die beweerd te genezen, dat vind ik echt zucht njah met die mensen kan ik niet om.

Waarom niet?

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 19:17

Slimmerik als diegene persee deze dag antwoord wil, zal hij of zij toch echt even de vraag opnieuw moeten stellen. Heb vandaag geen zin om heel die pagina's door te lezen.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 19:19

Jomanda schept de verwachting dat ze ernstig zieke mensen kan helpen....voor geld...en daar ga ik volledig van over mijn nek.

Mijn vader en mijn oom zijn er in uiterste vertwijfeling heen geweest. Flinke duit lichter en een flesje kraanwater rijker...bah..

Danae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 19:20

LadyElmira schreef:
russel schreef:

Mijn moeder geloofd jomanda wel, maar vind dat ze teveel overdrijft. Tegenwoordig doet men alles voor publiciteit en erkenning, en daar doen ze dan ook écht alles voor. Zo zou ik het niet fijn vinden om op tv te komen voor een reading oid, en vind ik het veel fijner dat mijn moeder zelf aanvoelt dat er iemand is die hulp wilt, en ze doet het dan ook gratis. Evenals haar Reiki. Net als Char, zij vraagt er ook geld voor dacht ik, en dan ook nog eens op tv..dat gaat me tever. Je hebt dan wel een gave maar gebruik het wat minder in the picture.

Misschien voelt Char zich daar prettig bij... TV zou voor mij ook niets zijn, ben overigens pasgeleden wel gevraagd en heb het afgeketst... niet mijn ding...

Verder vind ik het wel jammer dat er ongelooflijk veel geld neergeteld moet worden voor een reading van Char... maar goed, is haar goed recht. Aan ons de keuze om erin mee te gaan of niet..

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 19:20

LadyElmira schreef:
Slimmerik als diegene persee deze dag antwoord wil, zal hij of zij toch echt even de vraag opnieuw moeten stellen. Heb vandaag geen zin om heel die pagina's door te lezen.

Dan moet je niet aan een topic beginnen.....maar jou is iig niets gevraagd...nergens !!

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 19:21

slimmerik schreef:
Jomanda schept de verwachting dat ze ernstig zieke mensen kan helpen....voor geld...en daar ga ik volledig van over mijn nek.

Mijn vader en mijn oom zijn er in uiterste vertwijfeling heen geweest. Flinke duit lichter en een flesje kraanwater rijker...bah..

Dat gaat mij ook tever. Mijn moeder heeft vaak mijn spierpijn weggenomen vanuit mijn rug, zat daardoor zelf met spierpijn in haar armen en pijn in haar polsen, maar geld vragen doet ze niet hoor. Ook aan andere mensen niet, vooral omdat de zekerheid dat het werkt, er niet is. Moet er ook niet aan denken dat zij geld zou gaan vragen voor zoiets, het is immers niet bewezen en wat nu als het niet heeft gewerkt? Ik weet trouwens niet hoe Jomanda zelf te werk gaat, kregen ze echt een flesje met spul?

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 19:23

Danae ik zou vooral bang zijn om niet geloofd te worden. Het is toch iets wat door menig mens afgekeurd wordt, je hebt kans op veel commentaar en dan moet je daar ook weer mee zien te leven. Verder vind ik Char wel een heel fijn mens zoals ze op tv overkomt. Laatst moest ze zelf huilen, opzich raar..maar ik weet wel dat het soms gebeurd.

Doe jij het ook en vraag je er geld voor?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 19:24

Dat Jomanda een blauwe jurk draagt staat los van haar kunde, toch? Rasta Rostelli is een showman, doet hypnoses met handlangers, dat is al langer bekend. Hij werkt op de suggestie en goedgelovigheid.

Char moet toch in het wereldje als het neusje van de zalm gezien worden. Valt mij dan tegen dat simpele bokkers die niet algemeen bekend zijn, zo flauw reageren op deze 2 vrouwen.

Dan is er onlangs een programma geweest, deden toch mensen mee die heilig overtuigd waren dat ze gaves hadden, was echt genant om naar te kijken wat een slechte resultaten.

Dan had ik laatst Uri Geller bij Jensen gezien, ook zo een showman, heeft hij niet jaren geleden toegegeven dat het doorgestoken kaart is gewees? Nu heeft hij weer iets nieuws en wil hij doorgaan als fenomeen dat als enige iets kan.

Ik krijg een beetje het gevoel bij dit topic dat de helderzienden onder ons, de readers om maar te zeggen om in dit topic zo te blijven, zich nogal overschatten. Wordt er een rel geschopt over het eventuele testen.

Uri Geller heeft zich toch tot in den treure laten testen? Hij had er geen problemen mee. Ik zou ook zo iets hebben hoor, test me maar, als ik overtuigd ben van mijn gelijk, mijn kunde, zou ik mij rotlachen.

Is er vanwege Uri Geller wetenschappelijke waarheden geplubiceerd? Zijn de wetenschappers om?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-07-07 19:25, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 19:24

Inderdaad, ik vind jomanda een ziekelijk mens, met haar handopleggingen. Er zijn al programmas en genoeg artikkelen over geschreven, met haar handoplegging om een tumor te genezen, Blinde mensen weer kunnen laten zien. Maar uiteindelijk had die jonge niet eens een tumor was dat meisje nooit blind.

Miselijkmakend vind ik dat zo hoop geven Boos! en dat mensen hun reguliere medicatie dan stoppen voor iets waar ze hoop in hebben, ja die gevaren zijn er..
Laatst bijgewerkt door lesilla op 08-07-07 19:26, in het totaal 1 keer bewerkt

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 19:25

russel bedoelde je dat programma waarin een moord was gepleegd? Dat ze allemaal naar het water werden gebracht en zo moesten zeggen wat er was gebeurd? Er was ook iets met paarden dacht ik, moesten ze kijken welk van de paarden iets mankeerden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 19:26

Wat doen dan al die andere zogenaamde wel paranormalen beter? Die vertellen toch ook maar wat, het is maar wat je wilt geloven, wat je wilt horen.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 19:28

russel schreef:
Wat doen dan al die andere zogenaamde wel paranormalen beter? Die vertellen toch ook maar wat, het is maar wat je wilt geloven, wat je wilt horen.

Vind je, ik vind het een heel gevaarlijke grens wanneer je mensen overtuigt dat je ze kunt genezen, en dat dan mensen stoppen met behandeling.
Als iemand read njah als het verkeerd is, is het spijtig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 19:28

LadyElmira schreef:
russel bedoelde je dat programma waarin een moord was gepleegd? Dat ze allemaal naar het water werden gebracht en zo moesten zeggen wat er was gebeurd? Er was ook iets met paarden dacht ik, moesten ze kijken welk van de paarden iets mankeerden.

Dat was een reeks afleveringen en ze werden getest. Er waren echte heftige dingen gebeurd.

Zoals die bomaanslag in de Jordaan op die schilder (weet zijn naam niet meer), de mensen wisten het niet en werden geblindoekt naar die plek gebracht, moesten vertellen wat er was gebeurd en of ze meer informatie hadden. Die aflevering heb ik gezien en steeds vielen er mensen af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 19:29

katiavl schreef:
russel schreef:

Vind je, ik vind het een heel gevaarlijke grens wanneer je mensen overtuigt dat je ze kunt genezen, en dat dan mensen stoppen met behandeling.
Als iemand read njah als het verkeerd is, is het spijtig

Maar sommige mensen zullen niet zo denken, als het verkeerd is is het spijtig. Hangt er toch helemaal van af wat er wordt gezegd.