Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
RobvdPK schreef:Citaat:By the way, ik ben graag die neutrale persoon waaraan Rob eerst zijn antwoorden zou opgeven.
Okee.
Hoe zit het Danae ?
Doen we samen op een serieuze manier de test ?
Rob
PS Desnoods wil ik best vier weken wachten. En ook nog het dubbele betalen.
Geen probleem.
russel schreef:De helderzienden onder ons, geloven jullie ook in Jomanda?
Cayenne schreef:Ik heb het boek van Char toevallig zelf, en er staan best hele interessante dingen in. Ik zal er morgens eens wat van overtypen.
russel schreef:De helderzienden onder ons, geloven jullie ook in Jomanda?
LadyElmira schreef:Hmm, aangezien het 21 pagina's zijn, denk ik dat ik dat een andere keer op mijn gemak ga doorlezen. Als er mensen zijn die een vraag geplaats hebben, vraag hem nog eens!
katiavl schreef:Is dat die ene die beweerd te genezen, dat vind ik echt zucht njah met die mensen kan ik niet om.
LadyElmira schreef:russel schreef:De helderzienden onder ons, geloven jullie ook in Jomanda?
Mijn moeder geloofd jomanda wel, maar vind dat ze teveel overdrijft. Tegenwoordig doet men alles voor publiciteit en erkenning, en daar doen ze dan ook écht alles voor. Zo zou ik het niet fijn vinden om op tv te komen voor een reading oid, en vind ik het veel fijner dat mijn moeder zelf aanvoelt dat er iemand is die hulp wilt, en ze doet het dan ook gratis. Evenals haar Reiki. Net als Char, zij vraagt er ook geld voor dacht ik, en dan ook nog eens op tv..dat gaat me tever. Je hebt dan wel een gave maar gebruik het wat minder in the picture.
LadyElmira schreef:Slimmerik als diegene persee deze dag antwoord wil, zal hij of zij toch echt even de vraag opnieuw moeten stellen. Heb vandaag geen zin om heel die pagina's door te lezen.
slimmerik schreef:Jomanda schept de verwachting dat ze ernstig zieke mensen kan helpen....voor geld...en daar ga ik volledig van over mijn nek.
Mijn vader en mijn oom zijn er in uiterste vertwijfeling heen geweest. Flinke duit lichter en een flesje kraanwater rijker...bah..
en dat mensen hun reguliere medicatie dan stoppen voor iets waar ze hoop in hebben, ja die gevaren zijn er.. russel schreef:Wat doen dan al die andere zogenaamde wel paranormalen beter? Die vertellen toch ook maar wat, het is maar wat je wilt geloven, wat je wilt horen.
LadyElmira schreef:russel bedoelde je dat programma waarin een moord was gepleegd? Dat ze allemaal naar het water werden gebracht en zo moesten zeggen wat er was gebeurd? Er was ook iets met paarden dacht ik, moesten ze kijken welk van de paarden iets mankeerden.
katiavl schreef:russel schreef:Wat doen dan al die andere zogenaamde wel paranormalen beter? Die vertellen toch ook maar wat, het is maar wat je wilt geloven, wat je wilt horen.
Vind je, ik vind het een heel gevaarlijke grens wanneer je mensen overtuigt dat je ze kunt genezen, en dat dan mensen stoppen met behandeling.
Als iemand read njah als het verkeerd is, is het spijtig