Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cooper schreef:Het is een vraag die gesteld word, en naar mijn idee vind ik ook dat vele relaties daardoor niet blijven duren, althans naar wat ik gezien heb dan. Ik vind ook dat seks helemaal niet het belangrijkste in een relatie hoeft te zijn. Bij mij zijn er zoveel andere dingen belangrijk en voor mij hoeft de sex dan ook niet spannend te zijn maar gewoon fijn, iets wat ik en mijn vriend met elkaar delen door volledig vertrouwen, en niet gewoon omdat het lekker is. Maar er zijn mensen die daar een andere mening over hebben en dat respecteer ik helemaal, maar ik denk dat het vaak door die gedachtengang na de eerste date ook direct kan mislopen dan. Wat niet betekent dat die relatie niet kan standhouden, het hangt er maar gewoon van af hoe het gekomen is, wat je verwacht en of jullie beide hetzelfde willen.
KirstenG schreef:Schimmelig schreef:Dat kan toch juist heel goed samen, of zie ik dit verkeerd
ik denk dat je dit dan heel anders ziet inderdaad, ik vind het ook een tegenspreking als je eerst zegt iemand te dumpen omdat hij niet goed in bed zou zijn o.i.d. en vervolgens verkondigen dat een relatie op meer gebaseerd is dan seks...
tja ik zie het toch echt als een tegenspreking...
faye schreef:@Kirsten, oh dat is nog maar heel kort dus! Ik hoop overigens niet mijn dochter met 17/18 jaar direct met de eerste de beste het nest in duikt.....
cooper schreef:Dan hangt het ervanaf wat je beide wilt en of jullie beide een relatie zien zitten. Ikzelf zou nooit of te nooit de eerste keer sex hebben met iemand, misschien ben ik daar te nuchter voor, ik weet het niet. Maar ik geloof nooit dat je jezelf kan geven aan iemand die je nauwelijks kent. En als je die persoon al misschien maanden op voorhand kende door msn of telefoon of weet ik het, dan nog zou het een grote fout kunnen zijn omdat je die persoon in real life niet kent. Op die manier worden er veel fouten gemaakt, maar het is maar net wat je leuk vind denk ik.
KirstenG schreef:Helemaal mee eens! het kan inderdaad mislopen, maar fijn zie ik ook als lekker, ik wil dat we het beide naar onze zin hebben, en op een eerste date wordt dat in ieder geval meteen duidelijk,dan weet je wat voor vlees je in de kuip hebt ( hoe zwart-wit dat ook klinkt..)je moet niet alleen emotioneel gezien bij elkaar passen, maar ook fysiek vind ik, misschien houdt de 1 van hele andere dingen dan de ander.. je weet in ieder geval waar je aan toe bent, en toevallig gaat het bij mij erg goed! het had zeker ook anders kunnen lopen!
faye schreef:Ik denk dat de meeste mannen (en vrouwen) het juist niet apnnend vinden om de eerste gelijk all the way te gaan. Ik heb het nooit gedaan en zal het niet doen ook. Vind het ook eigenlijk wel goedkoop....
russel schreef:Haha, hoe stereoptiep. De mannen willen het graag en als de vrouw het ook wil of wellicht wel toehapt om geen trut te zijn, is het niet goed.
tita schreef:ja sorry maar als je een paar kneusjes hebt gezien dan wordt je daar echt niet blij van hoor kan ie nog zo lief en knap zijn maar dat werkt niet meer