Nee, waarom ik en waarom zo?? :(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lovely1

Re: Nee, waarom ik en waarom zo?? :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 12:32

Vreemdgaan doet zo pijn bij degene die je bedriegt. Mijn vriend is vreemdgegaan, het gevolg voor mij, ik vertrouw niemand meer. Ik had heel veel vertrouwen in hem, hij zou dat nooit doen en toch doet hij het... het doet ongelovelijk veel zeer. Vreemdgaan is het laagste wat je iemand kunt aandoen, je beschadigd iemand er echt mee. Wees eerlijk als je iets voor iemand anders voelt, dat heb ik ook tienduizend keer tegen mijn ex gezegd dan zouden we erover kunnen praten.. maar nee hoor.. vooral laf zijn en niks durven te zeggen zodat ik er zelf achter moest komen.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 12:51

Ik snap een ding eigenlijk niet
Hij zegt dat hij zich schuldig voelt naar jou toe, maar hij zit wel bij een van die grieten waar hij mee vreemdgegaan is... Als hij zich schuldig zou voelen en het maar voor een x was, dan ging hij niet naar haar toe

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 12:54

griebels schreef:
Ik snap een ding eigenlijk niet
Hij zegt dat hij zich schuldig voelt naar jou toe, maar hij zit wel bij een van die grieten waar hij mee vreemdgegaan is... Als hij zich schuldig zou voelen en het maar voor een x was, dan ging hij niet naar haar toe

Tja dat is de wereld van jongens.. denk ik. Die van mij heeft nooit wat gekregen met dat meisje (oerlelijk mokkel) maar heeft nog wel contact met haar... ik kan dat absoluut niet waarderen en dat weet hij ook. Hij probeert dat contact ook op zo'n laag mogelijk pitje te houden maar ze zitten samen in een commissie van het sporten. Het is tussen ons uit maar we hadden afgesproken vrienden te blijven. Dit kan maar dan moet hij dus echt niks achter mijn rug omdoen anders ook geen vrienden meer.

romatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 16:29

Lovely1 schreef:
Tja dat is de wereld van jongens.. denk ik. Die van mij heeft nooit wat gekregen met dat meisje (oerlelijk mokkel) maar heeft nog wel contact met haar... ik kan dat absoluut niet waarderen en dat weet hij ook. Hij probeert dat contact ook op zo'n laag mogelijk pitje te houden maar ze zitten samen in een commissie van het sporten. Het is tussen ons uit maar we hadden afgesproken vrienden te blijven. Dit kan maar dan moet hij dus echt niks achter mijn rug omdoen anders ook geen vrienden meer.

Dit snap ik eerlijk gezegd niet.. Het is toch uit.? Lijkt mij dat hij dan zelf mag bepalen met wie hij omgaat???

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 18:41

romatjuh schreef:
Lovely1 schreef:

Dit snap ik eerlijk gezegd niet.. Het is toch uit.? Lijkt mij dat hij dan zelf mag bepalen met wie hij omgaat???

Niet als hij nog zegt dat hij van je houdt.. en vrienden wil blijven. Dat is dus een dikke no no

LufPony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 19:26

er is leven voor en na een kapotte relatie Boos! het is natuurlijk moeilijk !!!!!!!!!!
maar je kan moeilijk altijd in je bed blijven liggen :S

Heel veel sterkte (L)(L)(L)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 19:33

Wat een eikel Boos!
Niks maar dan ook niks is genoeg als excuus om jou zo te behandelen! Zomaar met een briefje vertrekken en je nog laten denken dat er mss iets met hem gebeurd was... Daar kan ik me echt kwaad om maken. Ik hoop dat hij spijt heeft van zijn laffe actie. Alles in het leven heeft gevolgen, als je die niet kunt dragen moet je maar niks doen zeg ik altijd. Laat je zeker niet gek maken dat dit jouw schuld is geweest of dat je iets misdaan hebt! Hij is hier de *lelijk woord*
Niet alleen zet hij je emotioneel volledig aan de kant, maar jullie wonen ook samen dus ik neem aan dat daar ook nog wat moet geregeld worden. Vervangen van sloten zou hij mogen terugbetalen van mij, anders gaat hij zijn spullen maar op het stort uitzoeken.
Meid veel sterkte de komende tijd!

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 23:16

Hoe gaat het nu? Al een beetje bijgekomen van alles?

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-07 14:19

Nouja, bijgekomen kan ik het niet noemen.. Eerst maar eens afwachten hoe het morgen gaat als hij zijn spullen ophaalt, volgens mij kan ik dan een gedeelte weer overnieuw doen.. Verdrietig
Vanavond eerst maar op stap, hopelijk gaan de 'zenuwen' voor morgen weer een beetje weg...
Allemaal nogmaals bedankt voor alle lieve reacties! Lovers

Sissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 13:10

Succes morgen meis, en je bent echt beter af zonder die gozer.
Ik heb ook een nare ervaring achter de rug met een jongen waar ik een relatie mee had, dacht dat het nooit meer goed kwam. Maar ik ben veel beter af zonder hem Lachen

Latruda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 14:04

He meid ik hoop dat alles vandaag een beetje goed is gegaan..

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 16:41

Ik hoop dat het vandaag is goedgegaan!
Wat een gigantische lúl zeg.. vreemdgaan kán gewoon niet, en dan nog op zo'n manier bij je weggaan..
Nee meis, wees blij dat je van hem af bent.

Sterkte nog even vandaag als hij nog moet komen!

Soo_Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 17:09

I WISH YOU SO MUCH LUCK!

you'r better alone, whitout a stupith boy who f*ckt another!
it's like a rabbit, jumps on everybody.

melis__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 20:30

ik heb al een tijdje mee gelezen! vind het erg banketstaaf dat je vriend zo een einde heb gemaakt aan jullie relatie
Sterkte!!
Ben benieuwd of het vandaag goed is gegaan Ach gut

Naatus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 09:49

hoe is het met je? Hij heeft toch zijn laatste spullen opgehaald?

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 10:35

Dat zou hij vandaag toch pas doen?
Heel veel sterkte in iedergeval...

sik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 12:34

mijn beste (!!) vriendin is met mijn toemalige vriend geweest. nu mn ex dus. ook niet best

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-07 15:18

Ik geloof dat ik hem idd, zoals jullie zeiden, beter niet had kunnen zien Verdrietig Ik dacht dat het wel goed zou gaan, hij had het er blijkbaar ook nog erg moeilijk mee.. we hebben in elkaars armen liggen huilen, dit was gewoon ons afscheid voor altijd/een hele lange tijd.. Verdrietig

Naatus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 17:26

moeilijk is dat dan he. Volgens mij zijn je gevoelens dan heel dubbel. Eigenlijk is het heerlijk vertrouwd in zijn armen maar aan de andere kant vind je het een banketstaaf om zijn streken... Zijn jullie wel 'goed' uit elkaar gegaan? Is alles uitgepraat zodat jij het een plek kan geven en af kan sluiten?

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 19:02

meisje19 schreef:
Ik geloof dat ik hem idd, zoals jullie zeiden, beter niet had kunnen zien Verdrietig Ik dacht dat het wel goed zou gaan, hij had het er blijkbaar ook nog erg moeilijk mee.. we hebben in elkaars armen liggen huilen, dit was gewoon ons afscheid voor altijd/een hele lange tijd.. Verdrietig

Dat geeft toch niks. Ondanks wat hij gedaan heeft hebben jullie vast ook nog prettige herinneringen samen.
Kan geen kwaad om daar samen met verdriet afscheid van te nemen.
Als je voor jezelf maar bedenkt dat het niet hoeft te betekenen dat hij niet meer bij dat andere meisje is.
Het was gewoon huilen om jullie en om wat is geweest en niet meer terug komt...
En daar is niks mis mee.

En bedenk: de waarde van het leven zit niet in de hoogtes tot waar het klimt, maar in de dieptes tot waar het doordringt...

Ik denk dat het leven nu even heel diep tot jou doordringt. Ik heb al vaker gezegd....daar wordt een mens groot van...al is het nu niet leuk. Later zul je merken dat je er wel wat aan hebt.
Zoals ik nu...die uit ervaring spreekt en dit tegen jou kan zeggen. Dat had ik anders niet gekund! Tenminste niet zo...vanuit een eigen ervaring.
Sterkte!!!

Miss_DJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 19:47

Erg kinderachtig dat hij het op zo'n manier heeft beeindigd zeg!
Zoals de meeste vrouwen altijd zeggen : Mannen Boos!

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-07 23:13

Dankjewel polly2, ben inderdaad blij dat hier iemand met ervaring mee kan praten.. Lachen

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-07 23:15

SweetMellie schreef:
had al gereageerd , maar wat me nu nog niet helemaal duidelijk is; zit hij nu tijdelijk bij dat meisje in huis, als vrienden? Of hebben ze relatie en wonen ze daar nu samen? Sorry als ik ergens over heen gelezen heb.

xxmellaniexx

Sorry, ben er beide keren overheen gelezen Bloos
Hij wil niks los laten daarover, ben je denk ik dan overheen gelezen.. Knipoog

MaRcIaNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 20:21

meiss,, ik wens je echt heel erg sterkte en je gaat echt door deze moeilijke tijd heen komen Knipoog .
Dat je elkaar even vast gehouden hebt is helemaal niet zo erg,, misschien heb je daardoor nu wel makkelijker afscheid kunnen nemen!

sterkte meidd!!

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-07 23:21

Bedankt voor je reactie!
Ik heb er eigenlijk ook geen slecht gevoel over dat ik in zijn armen uitgehuilt heb, maar het feit dat ik hem weer gezien heb.. Verdrietig
Heb toch het gevoel 'beter' afscheid genomen te hebben..