Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
griebels schreef:Ik snap een ding eigenlijk niet
Hij zegt dat hij zich schuldig voelt naar jou toe, maar hij zit wel bij een van die grieten waar hij mee vreemdgegaan is... Als hij zich schuldig zou voelen en het maar voor een x was, dan ging hij niet naar haar toe
Lovely1 schreef:Tja dat is de wereld van jongens.. denk ik. Die van mij heeft nooit wat gekregen met dat meisje (oerlelijk mokkel) maar heeft nog wel contact met haar... ik kan dat absoluut niet waarderen en dat weet hij ook. Hij probeert dat contact ook op zo'n laag mogelijk pitje te houden maar ze zitten samen in een commissie van het sporten. Het is tussen ons uit maar we hadden afgesproken vrienden te blijven. Dit kan maar dan moet hij dus echt niks achter mijn rug omdoen anders ook geen vrienden meer.
romatjuh schreef:Lovely1 schreef:Tja dat is de wereld van jongens.. denk ik. Die van mij heeft nooit wat gekregen met dat meisje (oerlelijk mokkel) maar heeft nog wel contact met haar... ik kan dat absoluut niet waarderen en dat weet hij ook. Hij probeert dat contact ook op zo'n laag mogelijk pitje te houden maar ze zitten samen in een commissie van het sporten. Het is tussen ons uit maar we hadden afgesproken vrienden te blijven. Dit kan maar dan moet hij dus echt niks achter mijn rug omdoen anders ook geen vrienden meer.
Dit snap ik eerlijk gezegd niet.. Het is toch uit.? Lijkt mij dat hij dan zelf mag bepalen met wie hij omgaat???
meisje19 schreef:Ik geloof dat ik hem idd, zoals jullie zeiden, beter niet had kunnen zienIk dacht dat het wel goed zou gaan, hij had het er blijkbaar ook nog erg moeilijk mee.. we hebben in elkaars armen liggen huilen, dit was gewoon ons afscheid voor altijd/een hele lange tijd..
SweetMellie schreef:had al gereageerd , maar wat me nu nog niet helemaal duidelijk is; zit hij nu tijdelijk bij dat meisje in huis, als vrienden? Of hebben ze relatie en wonen ze daar nu samen? Sorry als ik ergens over heen gelezen heb.
xxmellaniexx