Wat een nachtmerrie zeg. Niet te bevatten en om gek van te worden dat gevoel van onmacht en dat het onomkeerbaar is... Ik hoop dat jullie op een mooie manier afscheid van haar hebben kunnen nemen vandaag. Ik wil iedereen die haar kende heel veel sterkte wensen...
Ik lees dit met de bibbers in mijn benen. Dit is echt verschrikkelijk. Heel veel sterkte gewenst en ik hoop dat ze degene die jullie dit heeft aangedaan levenslang opsluiten!
Hoe luguber kan iemand zijn he. Ongelofelijk. Het is onbeschrijfelijk dat zo iets kan gebeuren en ook daadwerkelijk overkomt. Ik wens alle mensen die dicht bij Tessa staan, heel veel sterkte toewensen bij dit grote verlies.
Toch ergens wel fijn dat het zo'n mooie ceremonie is geweest, zoals jij je had voorgesteld. Ik, jij en vele anderen met mij kunnen er ook nog steeds niet bij. Woorden schieten tekort... Nu en voor altijd. Nogmaals heel veel kracht en sterkte toegewenst meid.
Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen! Zo'n mooie meid, veel te vroeg uit het leven genomen. Dit hoort niemand mee te maken, wat een hel voor jou en je familie. Alle sterkte toegewenst!
Ik hoop dat ze rust heeft nu. En dat jullie ook een beetje rust in jullie zelf kunnen vinden. Ik hoop dat jullie steun aan elkaar hebben... Nog steeds, heel veel sterkte, ik leef ongelofelijk met jullie mee!!