Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Karin schreef:Niets mis met skates en skeelers van V&D, die hebben grofweg hetzelfde assortiment als Perry Sport (Perry Sport is tot een paar jaar geleden onderdeel geweest van de Vendex-groep).
Je hoeft echt niet het duurste van het duurste te hebben (Salomon of Bauer bijvoorbeeld). Als je net begint is het ook altijd maar afwachten of je het echt leuk vindt. Maar de lol vergaat je wel snel als je met het goedkoopste materiaal begint.
Karin schreef:Ik ken redelijk wat ervaringen van mensen in mijn omgeving die hun skates bij Bristol of Scapino kochten en er na een paar weken al niets meer aan vonden omdat ze voor geen meter vooruit kwamen of al snel materiaalpech hadden. Over het comfort van merken als K2 ben ik zelf ook meer te spreken. Een collega van mij wilde niets anders dan Salomon, maar dat was ook een vrij lange en stevige man, die kon blijkbaar goed met 'zwaar materieel' overweg. Salomon is wel een van de topmerken onder de skates, maar idd, voorkeur voor een merk is vrij persoonlijk.
. Maar het is inderdaad maar net wat je prettiger vind. Ze zitten heerlijk, dat wel. 
Lovely1 schreef:Even een break tussendoor
http://www.onlineskeelershop.nl
Als je lagertjes, of nieuwe wielen zoekt en via de mail is wel meer te regelen. Spullen zijn allemaal van top kwaliteit tegen een heel betaalbare prijs.
Voor info kun je ook mij pm-en
dovish schreef:Lovely1 schreef:Even een break tussendoor
http://www.onlineskeelershop.nl
Als je lagertjes, of nieuwe wielen zoekt en via de mail is wel meer te regelen. Spullen zijn allemaal van top kwaliteit tegen een heel betaalbare prijs.
Voor info kun je ook mij pm-en
Is het dan niet gewoon jouw site en dus reclame?
Ik skeeler ook best vaak, maar als ik een kwartiertje heb geskeelerd heb ik zo'n last van mijn benen en rug..
Ik woon namenlijk in een boerengat
maar bij onz zijn er twee 8 km verderop
Flying_Angel schreef:Haha, je woont in Drenthe, ik in Friesland
)
?