Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:hier in NH ook nog niets, maar dat komt over een paar uur geloof ik
ah een dorpsgenootjeDenk dat het inderdaad nog wel even gaat duren.
Heb wel zin in een lekkere pak sneeuw, kom dan alleen zo moeilijk bij me paad![]()
![]()
Ik verwacht dat Obdam sneeuw krijgt rond een uur of 12
netam12 schreef:Hier is nog alles rustig (Apeldoorn)geen sneeuw of wat dan ook..
Het is alleen ijskoud
http://www.buienradar.nl staat dat het tegen 11 uur ongeveer begint te sneeuwen ben benieuwd
Mistic schreef:Het sneeuwt hier in rotterdam inderdaad nu ook. Het is pas net begonnen en blijft nog niet liggen. Zijn wel grote vlokken.
Dioxide schreef:D'r is dit jaar alleen nog maar een stormalarm + windwaarschuwingen geweest voor zover ik bijgehouden heb Margot_VH, en dat het op een donderdag is kan het KNMI niet veel aan doen.. Beetje nutteloze opmerking, weervoorspellen is wel wat anders dan random een dag van de week kiezen en een beetje grijze wolkjes op een plaatje tekenen.
Hier in't zuiden nog niets, maar hij komt er aanBuienradar
kekaro schreef:Cayenne schreef:hier in NH ook nog niets, maar dat komt over een paar uur geloof ik
ah een dorpsgenootjeDenk dat het inderdaad nog wel even gaat duren.
Heb wel zin in een lekkere pak sneeuw, kom dan alleen zo moeilijk bij me paad![]()
![]()
Ik verwacht dat Obdam sneeuw krijgt rond een uur of 12
rond een uur of twaalf al
ow....waar zie je dat ?of bedenk je dat zelf
want dan begint het in purmerend ietsje eerder....en dan heb ik 2 kindjes thuis en nog 1tje op school...
hmmm ik houd er echt niet van om in de sneeuw te rijden, vandaar dat ik me er zo druk om maak
Sisco4life schreef:hier schijnt de zon, zwolle