Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sorayalover1 schreef:Daar heb ik haar dus vandaan,toen ik naar haar ging kijken was ze al redelijk nerveus,maar zo mooi.
Een week later toen we haar gingen halen was ze erg afgevallen,en ze was door de bakrand heen gesprongen.
Verder wilde ze bij ons dus de stan niet meet in,toen is ze naar een buiten box gegaan,maar daar deed ze ook erg moeilijk.
Duurde soms wel een half uur/3 kwartier voor dat ze in stal stond,en hoe meer wij gingen pushen of mopperen heo moeilijker het ging.
L0veJ0la schreef:Huh? ik snap ff niet.. (Paloma is voor de slachtprijs verkocht,Ik heb de pony gekocht nouja nog niet. Is nog niet betaald en deze komt zondag.) paloma is nog niet verkocht?
Citaat:Ze komt via Bm stables,maar heeft daar maar even gestaan.
Daarvoor was ze van een gezin,met 2 kinderen,maar ze was te moeilijk voor hun jonge dochter.
Die hebben haar dus ingeruild bij BM stables.
Daar heb ik haar dus vandaan,toen ik naar haar ging kijken was ze al redelijk nerveus,maar zo mooi.
Een week later toen we haar gingen halen was ze erg afgevallen,en ze was door de bakrand heen gesprongen.
Verder wilde ze bij ons dus de stan niet meet in,toen is ze naar een buiten box gegaan,maar daar deed ze ook erg moeilijk.
Duurde soms wel een half uur/3 kwartier voor dat ze in stal stond,en hoe meer wij gingen pushen of mopperen heo moeilijker het ging.
Je kan haar ook niet rijden met regen,dan bokt ze heel erg.
Maar naar mijn weten heeft ze dus ook papieren en daar staat geloof ik (weet het niet helemaal
zeker,) de gegevens op van de eigenaar voor mij..
Anzjuhlaa schreef:Vaak zijn deze dieren wat goedkoper, misschien dat het een geldkwestie is?
sorayalover1 schreef:L0veJ0la schreef:Huh? ik snap ff niet.. (Paloma is voor de slachtprijs verkocht,Ik heb de pony gekocht nouja nog niet. Is nog niet betaald en deze komt zondag.) paloma is nog niet verkocht?
Nee de eigenaar voor de eigenaar voor mij heeft haar verkocht voor slachtprijs
Anzjuhlaa schreef:zo 20 pagina's doorgeworstel, met tot belsuit dat Lynn Nikita haar zo gaat halen. Dan komt ze volgens mij vlakbij mij te staan.
Wat ik niet begrijp is dat je weer een paard gaat kopen met een verleden? Ik heb ook een paard met een verleden, en als je daar niet mee om kan gaan moet je het niet doen. Je moet veel geduld hebben met zulke paarden, ze duidelijk kunnen maken dat jij de leider bent en dat ze daarop kunnen vertrouwen. En niet meteen wegdoen, zo weet zo'm dier ook niet waar hij of zij aan toe is. Vaak zijn deze dieren wat goedkoper, misschien dat het een geldkwestie is?
sunshine schreef:Ben ik nou de enige die er werkelijk niks meer van snapt ?