[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Christel3

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 23:06

Hey!
Ik ben op zoek naar een kado'tje voor mijn vriend. Hij heeft aanstaande zaterdag een hele belangrijke beslisende voetbalwedstrijd!En als hij hem wint, zou ik hem graag iets leuk willen geven! Ik ben nu dus een beetje inspiratieloos! Een bosje bloemen ofzo vind ik niet echt leuk. En het moet ook iets zijn, dat stel ze verliezen ik het een andere keer nog kan geven!

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 23:40

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 00:00

Christel3 schreef:
Hey!
Ik ben op zoek naar een kado'tje voor mijn vriend. Hij heeft aanstaande zaterdag een hele belangrijke beslisende voetbalwedstrijd!En als hij hem wint, zou ik hem graag iets leuk willen geven! Ik ben nu dus een beetje inspiratieloos! Een bosje bloemen ofzo vind ik niet echt leuk. En het moet ook iets zijn, dat stel ze verliezen ik het een andere keer nog kan geven!

Misschien iets dat te maken heeft met voetbal?

Ik heb mijn vriend maar een broek kado gedaan, hij had er eentje nodig Clown

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 10:04

Ik ga zo af en toe met mijn vriend naar de sauna.
Zijn hele badjas was verslete.. en ik heb hem voor ons anderhalf jaartje een supermooie badjes kadoo gedaan Lachen We hebben hem wel samen uitgezocht, hij was er echt blij mee. Alleen jammer dat hij hem pas 9 Juni uit mag pakken Nagelbijten / Gniffelen

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 14:30

Ik heb onder andere een Bacardi Mojito pakket voor m'n verjaardag gekregen. Ben ik heel erg blij mee en lijkt me een cadeau dat leuk is om te geven!

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 14:32

Hahah die had ik laatst ookal genoemd, is het echt leuk? Ik wou hem eerst zelf, maar heb besloten hem kado te geven aan een vriend, die heeft er meer aan en spaart altijd al die flessen op Haha!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 19:11

Georgette schreef:
Ik heb onder andere een Bacardi Mojito pakket voor m'n verjaardag gekregen. Ben ik heel erg blij mee en lijkt me een cadeau dat leuk is om te geven!

Is zo'n pakket nou duur of valt het mee? Heb laatst een keer zelf de Mojito geprobeerd te maken maar dat was 1 groot drama met blaadjes en zooi. Zo'n pakket zit toch alles in? In flesjes? Clown

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 19:14

Faelivrin schreef:
Georgette schreef:

Is zo'n pakket nou duur of valt het mee? Heb laatst een keer zelf de Mojito geprobeerd te maken maar dat was 1 groot drama met blaadjes en zooi. Zo'n pakket zit toch alles in? In flesjes? Clown

Bij de gall en gall laatst 25 euro, was een aanbieding geloof ik, erg leuk en alles zit er volgens mij bij.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 22:06

Poeh voor 1 glaasje Mojito? Nagelbijten / Gniffelen

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 22:08

Ja, je moet toch wat Clown Maar het idee is opzich wel leuk vind ik Haha!

Christel3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 12:30

Zo'n bacardi mojito pakket klinkt inderdaad leuk!

Iemand nog andere ideen?(A)
Ik heb nog 2 dagen

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 12:57

Ik heb voor een vriendin een hartjes ketting gekocht, met haar eigen naam!
en een heel lief kaartje!

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 13:23

Hallo allemaal!
Mijn stiefmoeder is morgen jarig.. en ik moet dus een kado hebben, LEt op een lastige.. Ze houdt ijslanders en vooral bezig met NH, ze heeft hier alles al voor.. Het is geen make up sieraden type.. Vorig jaar heb ik een touwhalster ala parelli voor dr gekoct omdat ik een financiele meevaller had.. dit jaar dus niet.. Weet iemand iets?? Een paarden winkel is hier niet ff in de buurt.. Dus het moet echt uit de stad komen..

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 13:36

Iets van de tuinen(evt kadobon?) Voorderest zou ik ook zo snel niks kunnen bedenken Lachen

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 18:00

Ik heb geen idee hoe duur dat pakket is, ik heb het gekregen. Het is niet voor 1 glas, maar voor meerdere. Er zitten ook glazen, rietjes en dergelijke bij.

RenWaBl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 18:22

RenWaBl schreef:
Weet iemand iets om mijn vriend te geven? We hebben 28 mei een half jaar en hij gaat heel wat organiseren heb ik al door. Tong uitsteken Maar wat weet ik niet. Knipoog
Hij houdt niet van foto's van zich zelf en hij heeft al een kettinkje met mijn naam er op. En ik weet echt niet wat ik hem moet geven of moet doen... Verward

Nou gister was het dus zover. Lachen En ik had hem van te voren al een fietsbel gegeven, omdat ik de zijne gesloopt had en hij aan de vorige 'emotionele herinneringen' (een avondje toen we nog niet hadden) had. Tong uitsteken En gister kwam hij na school naar mij toe en heb ik voor hem zelf pizza gemaakt, omdat hij gek is op pizza. Haha! En nog een mooi gedichtje en een kaartje. Lachen

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 21:56

Leuk Lachen En wat heeft hij georganiseerd?

purple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 22:12

Ik wil mijn vriendje gewoon wat geven en niet iets als een kettinkje ofzo. Ik had wel een idee, maar dat is zo klein en simpel. Weet iemand iets wat ik erbij kan doen?
Ohhja wat ik al in m'n hoofd had is: Zo'n klein vierkant boekje (leeg) en dan zelf lieve woordjes/zinnetjes/plaatjes erin zetten. (is dat leuk om te geven/krijgen?)

RenWaBl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 22:28

Njen schreef:
Leuk Lachen En wat heeft hij georganiseerd?

Hij had gepland dat we gister (zaterdag) met de bus naar de stad gingen, beetje winkels kijken enzo. Haha! Moest namelijk nog schoenen hebben enzo. Tong uitsteken En daarna met de trein naar Wijchen en daar naar de film! Haha!

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 23:10

purple schreef:
Ik wil mijn vriendje gewoon wat geven en niet iets als een kettinkje ofzo. Ik had wel een idee, maar dat is zo klein en simpel. Weet iemand iets wat ik erbij kan doen?
Ohhja wat ik al in m'n hoofd had is: Zo'n klein vierkant boekje (leeg) en dan zelf lieve woordjes/zinnetjes/plaatjes erin zetten. (is dat leuk om te geven/krijgen?)

Dat is een leuk kadootje! Heb ik ooit aan mijn ma kado gedaan, maar dan 1000 manieren om te relaxen ofzo(kan ze wel gebruiken Nagelbijten / Gniffelen ), maar ze vond het erg leuk. En het gaat om het idee van een kadootje, niet om de prijs vind ik Lachen

Leuk Renwabl!

Nadine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 11:52

ik ben ook op zoek naar een kadootje voor mijn vriend, we gaan 16 juni een jaar met elkaar en ik zou echt niet weten wat ik hem moet geven, hij heeft van mij al een armbandje gekregen en tickets voor een autobeurs,
ik zou niet weten wat ik hem moet geven. hij heeft van sieraden wel al alles, horloge ketting enzo. hij doet aan motorcross en gaat binnenkort weer beginnen misschien iets daarmee doen?
pff ik weet het echt niet...

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 11:59

Misschien een lekker luchtje?

Of samen 2 kettinkjes. Ik heb er eentje met zijn voorletter, en hij een met de mijne!

Marloe_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:18

Of een leuke riem Ja heb ik mijn vriend ook gegeven en hij draagt hem bijna elke dag..

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:19

Da's ook een leuk cadeau ja! Ja

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:23