Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Christel3 schreef:Hey!
Ik ben op zoek naar een kado'tje voor mijn vriend. Hij heeft aanstaande zaterdag een hele belangrijke beslisende voetbalwedstrijd!En als hij hem wint, zou ik hem graag iets leuk willen geven! Ik ben nu dus een beetje inspiratieloos! Een bosje bloemen ofzo vind ik niet echt leuk. En het moet ook iets zijn, dat stel ze verliezen ik het een andere keer nog kan geven!
Georgette schreef:Ik heb onder andere een Bacardi Mojito pakket voor m'n verjaardag gekregen. Ben ik heel erg blij mee en lijkt me een cadeau dat leuk is om te geven!
Faelivrin schreef:Georgette schreef:Ik heb onder andere een Bacardi Mojito pakket voor m'n verjaardag gekregen. Ben ik heel erg blij mee en lijkt me een cadeau dat leuk is om te geven!
Is zo'n pakket nou duur of valt het mee? Heb laatst een keer zelf de Mojito geprobeerd te maken maar dat was 1 groot drama met blaadjes en zooi. Zo'n pakket zit toch alles in? In flesjes?
RenWaBl schreef:Weet iemand iets om mijn vriend te geven? We hebben 28 mei een half jaar en hij gaat heel wat organiseren heb ik al door.Maar wat weet ik niet.
Hij houdt niet van foto's van zich zelf en hij heeft al een kettinkje met mijn naam er op. En ik weet echt niet wat ik hem moet geven of moet doen...
Njen schreef:LeukEn wat heeft hij georganiseerd?
purple schreef:Ik wil mijn vriendje gewoon wat geven en niet iets als een kettinkje ofzo. Ik had wel een idee, maar dat is zo klein en simpel. Weet iemand iets wat ik erbij kan doen?
Ohhja wat ik al in m'n hoofd had is: Zo'n klein vierkant boekje (leeg) en dan zelf lieve woordjes/zinnetjes/plaatjes erin zetten. (is dat leuk om te geven/krijgen?)
Saskiaatje schreef: