Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
turbotinker schreef:Wat is jou verhaal erachter dan lies?Of is dat een onbeschofte vraag.Wat is er bij jou gebeurt waardoor je (bij wijze van..)andere tienermoeders afraad jong moeder te worden..?
Kijk,misschien valt er wat van te leren,zie je
Ja ik had mijn kind ook liever over 4 jaar pas gekregen,zodat we meer tijd voor onszelf hadden e.d,maar ja,het zit er,en ik laat het niet weghalen om vervolgens nooit meer kinderen te kunnen krijgen....
potterlover schreef:Een meisje op mijn zus haar school is nu 14 en zwanger. En een vriendin van mijn vriendin was op haar elfde zwanger!
Cayusejuhh schreef:turbotinker schreef:Wat is jou verhaal erachter dan lies?Of is dat een onbeschofte vraag.Wat is er bij jou gebeurt waardoor je (bij wijze van..)andere tienermoeders afraad jong moeder te worden..?
Kijk,misschien valt er wat van te leren,zie je
Ja ik had mijn kind ook liever over 4 jaar pas gekregen,zodat we meer tijd voor onszelf hadden e.d,maar ja,het zit er,en ik laat het niet weghalen om vervolgens nooit meer kinderen te kunnen krijgen....
jij was toch druk aan de klus voor een baby? heb je wel gezegd
turbotinker schreef:ja,maar ik zie het verband niet?
Ik zei hierboven ook al dat ik zwanger ben,even lezen
Cayusejuhh schreef:turbotinker schreef:ja,maar ik zie het verband niet?
Ik zei hierboven ook al dat ik zwanger ben,even lezen
ja wij bedoelen nu eigelijk.. dat je eerst bij ons melde dat je graag een beebje wilde. en daar voor aan de klus WAS> na rare tijd van nega testen was je nu wel zwanger.
Dus doel bewust klussen zonder ongelukje bedoelen wij
Ddees schreef:Ja, is een kinderdagverblijf niet ook hulp van buitenaf? Dit wordt gewoon gerespecteerd. Weet je wat ik veel erger vind? Dat er ouders zijn die hun kinderen 5 dagen per week "dumpen" op een kinderdagverblijf!!!Dit zijn doorgaans oudere ouders die hun carriëre niet willen opgeven maar toch ook wel een kind erbij nemen. En ik bedoel echt ERBIJ nemen, want als je je kind 5 dagen naar een dagopvang brengt heb je niet bewust gekozen voor kinderen!!!