WOW!!!!!! Toen ik dit topic opende was ik wel erg benieuwd naar de bedragen, maar dit had ik niet verwacht. Echt super!!!!!!!
Geweldig, wat zeg ik, FANTASTISCH, dit!!!!Jullie zijn écht super!! De mensen in Azië zullen echt blij zijn met jullie hulp.
Jeetje 1400 euro Gaat er nog iemand meer bieden?Wat een bedrag zeg! Jullie zijn echt goed medebokkers
wow jullie zijn geweldig!! nog even en je zit op een bedrag waarvoor je het paard meteen mee mag nemen
Justy schreef:Het is nog geen 13 januari idd. word vast wel hoger!Sta er nu iig niet meer van te kijken als er nog meer geboden word!
*is héél stil* Jemig... 1400 Euro... *mond-valt-open-smilie*Spannend dit hoor! Ik hoop dat we de 2000 écht halen!En dan is het idd wel een van de duurste paardrijlessen ooit denk ik
Jemig!Dit moet echt bij voorpagina nieuws komen zeg, dan komen er meschien nog meer bokkers hoger bieden! Wat een harten hebben jullie!
zoooo... heb het hele topic doorgelezen..echt super dat jullie dat voor die mensen(en mischien ook wel voor de les) over hebben echt super!!ben benieuwd naar het eind bedrag