Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
runningkawa schreef:Het komt er simpelweg op neer dat je je kop moet houden in Nl
Ben je het er niet mee eens, word je gewoon omgeknald
En sorry, ik krijg hierdoor ook geen betere gedachten over de buitenlanders in Nl
De laatste tijd is de ene na de andere in het nieuws
Aanpakken die lui, een klein vergrijp en terug naar eigen land
Dan houden we in Nl tenminste nog plek en politie over om ons eigen tuig aan te pakken
nano schreef:ja ik denk dat we snel conclusies treken maar wel de conclusie die het meest voor de hand liggende!
Malibu schreef:Waar gaat dit heen?vind het op deze manier best wel eng worden...
Eerst Pim, nu Theohet getal 911 duikt inderdaad weer op.
Toch krijg ik het idee dat de moslim extremisten de boel over willen nemen, het zal niet dit jaar zijn, niet volgend jaar, maar ik denk toch echt dat wij in de loop der jaren in de onderdrukking zullen komen...
Niet alle moslims zijn slecht, en ik wil ze echt niet over 1 kam scheren. Maar als je bedenkt dat de gemiddelde moslim minstens 4 kinderen heeft en de gemiddelde nederlander 2 kinderen heeft zal het een kwestie van jaren zijn dat de helft van de 'nederlanders' een 'niet-nederlandse' afkomst heeft....
En het grootste probleem is de altijd maar ontoereikbare tolerantie van ons...
nano schreef:ja ik denk dat we snel conclusies treken maar wel de conclusie die het meest voor de hand liggende!
parouscha schreef:Weet ik , maar Pim was er wel mee bezig om dus de buitenlanders naar hun eigen land te verplaatsen!
Nederland was vol was zijn uitspraak altijd
Citaat:Diezelfde conclusie werd ook bij Pim Fortuyn getrokken. Men dacht dat Pim wel door iemand van een etnische minderheid vermoord zou zijn. Niks was minder waar. Hij werd zelfs niet vermoord vanwege zijn scherpe uitspraken op dat gebied, het was meer een ventje dat last had van "madammen met een bontjas".
runningkawa schreef:Ze zijn bang dat als ze meteen vrij geven wat op die brief staat, de hel los breekt.
Dus het zal wel iest "leuks"zijn.
Er zijn niet voor niets zoveel agenten aan het bekijken hoe de mensen op straat reageren.
joostvangestel schreef:Zelfs al is de dader van een etnische minderheid met de Islamitische geloofsovertuiging, dan kan het nog zijn dat de moord een domme roofmoord oid kan zijn.