Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fsoudan schreef:Heeft Miep nu een ban of een voorlopige ban?
Tja ik denk eigenlijk wel dat ze er van heeft geleerd Kojack. Ze kan hier niet meer komen en ik denk dat het haar wel wat doet.
Hallo Bokkers,
Via Heike een berichtje van mij.
Jullie reactie's zijn volkomen logisch, wat ik heb gedaan kan niet door de beugel.
Sommige mensen willen dat ik een ban krijg, maar ik verzeker jullie dat ik echt niet meer op bokt.nl zal komen.
Ik heb jullie hechte groep een flinke vertrouwens deuk bezorgd.
En geloof me , of niet, daar heb ik spijt van.
Sommige mensen vragen zich af of ik me rot heb gelachen om jullie reactie's.
Nee dat heb ik niet, integendeel.
Waarom ik het heb gedaan, ik weet het echt niet.
Denk dat dat voor de meeste mensen moeilijk te begrijpen is.( begrijp het zelf niet eens )
Dan zou je denken, als ze zo'n spijt heeft, waarom heeft ze dan zelf niet eerder iets gezegd?
Ik heb vaak op het punt gestaan het tegen iemand te zeggen.
Heb heel vaak een pb gesc hreven aan Sonja, met het hele verhaal erin, maar durfde niet op versturen te drukken.
Wel moet ik zeggen dat niet alles verzonnen is.
Het begin was waar, de keel/long/voorhoofdholte/bijholte ontsteking en de hoge koorts.
Toen ben ik wel in het ziekenhuis geweest, en later is ook wel melkerskoorts geconstatteerd.
Het lange en vele slapen was waar, maar wel overdreven.
Het flauwvallen was waar, en tevens dat van de psych waar ik nu onder behandeling sta is ook waar.
Nogmaals, de reden waarom kan ik jullie niet geven.
Wel weet ik dat het gruwelijk dom was, en dat er mensen echt vreselijk in de rats hebben gezeten.
Het spijt me ook ontzettend..
Dit is ook iets wat niet goed te praten is, dus zie dit berichtje niet als een pleidooi voor minder boze mensen oid.
Want het is jullie goed recht.
Nogmaals het spijt me heel erg.
En ik zal ook niet meer te zien zijn op de site.
Heike schreef:Helaas met een kleine leugen. Ze is niet in het ziekenhuis geweest. Dat heeft het ziekenhuis bevestigd.