Miep heeft niet in het ziekenhuis gelegen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 19:27

Is het niet een idee om op andere forums te kijken of ze daar ook de boel zit te belazeren ?

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 19:50

Heeft Miep nu een ban of een voorlopige ban?

Tja ik denk eigenlijk wel dat ze er van heeft geleerd Kojack. Ze kan hier niet meer komen en ik denk dat het haar wel wat doet.

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 19:53

Volgens mij een permanente...

En kojack, wat heeft dat nou voor zin?

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 19:55

Justy schreef:
Volgens mij een permanente...

En kojack, wat heeft dat nou voor zin?

Nou dan worden andere mensen ook niet belazerd ! Zo iemand gaat gewoon weer ergens anders verder.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 19:57

fsoudan schreef:
Heeft Miep nu een ban of een voorlopige ban?

Tja ik denk eigenlijk wel dat ze er van heeft geleerd Kojack. Ze kan hier niet meer komen en ik denk dat het haar wel wat doet.

Ze heeft een perament ban..

Maar ik heb gelezen dat je ook gewoon je IP nummer kan veranderen, doet ze dat niet dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 20:06

MoonChloe schreef:
Ze heeft een perament ban..

Maar ik heb gelezen dat je ook gewoon je IP nummer kan veranderen, doet ze dat niet dan?

Moet je wel een router o.i.d voor hebben...

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 20:06

Of ze had een nieuwe computer? De MalleBabbe periode is natuurlijk zo rond 2001 geweest. Ook verhalen over dat ze in een rolstoel zat en over een busongeluk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 20:07

Ryanne schreef:

Nee hoor kan ik ook zonder router Schijnheilig

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 20:09

Ik heb alleen de 1e pagina en de laatste gelezen,kan iemand mij mischein pben waarom ze dit dan heeft gedaan?

Ik vind het heel raar vooral na de MalleBabbe periode inderdaad..aandacht te kort ofzo Boos!

ankiexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 20:10

ik zit er alleen mee dat ze het vertrouwen van de bokkers naar de andere bokker heel erg beschadigt heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 20:10

Sorane schreef:
Nee hoor kan ik ook zonder router Schijnheilig

Voor de n00bs Knipoog

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 20:12

Niks voor de n00bs, gewoon vanalles resetten Knipoog

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 20:17

Ryanne schreef:

Ha ! Was dat maar zo makkelijk Knipoog

Alleen je lokale IP Adres word dan misschien veranderd Knipoog

Maar de WAN Ip blijft hetzelfde.....dat kan jaren hetzelfde zijn Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 20:28

frostwood schreef:
Niks voor de n00bs, gewoon vanalles resetten Knipoog

Werkt met kabel wel zo ja, maar met ADSL heb je een vast IP.

Je kunt je externe IP veranderen, je moet alleen even hoe.

isioma

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 20:58

zo te horen deed ze een bekende surinaamse politica na die andacht en medeleven opriep doo te beweren dat ze kanker had
tsja, ook een manier om een beetje aandacht te krijgen

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 21:08

Op hippics.net zit ook een Elu-bonheur...... uit Enschede. Dus ik ben bang.....

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 21:08

Oi... Het is toch niet waar...

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 21:34

LuvdaTossa schreef:
Op hippics.net zit ook een Elu-bonheur...... uit Enschede. Dus ik ben bang.....

dat is idd Miep, we kennen haar IRL, houden het wel in de gate Haha!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 21:42

Getverdemme! *zoekt wanhopig naar kotssmiley!*

Ziek ben je meid, gewoonweg ziek in je hoofd. Hoe kom je erbij en hoe durf je vooral om ons zo te misleiden. Is het gevoel van anderen je dan zo weinig waard? Yek gewoon geen woorden meer voor mensen zoals jij!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 21:43

Pseudologia phantastica

`Pseudologia phantastica' is een ziekelijke, onweerstaanbare neiging om gefantaseerde belevenissen als waar gebeurd te presenteren. De personen die dergelijk gedrag vertonen worden pathologische leugenaars genoemd. Met pseudologia phantastica wordt in psychiatrische kringen veelal echter een kleiner gebied bedoeld: het gaat daarbij om `belevenissen' die inhoudelijk zeer onwaarschijnlijk of zelfs onmogelijk zijn. Dit komt voort uit het feit dat psychiaters te maken krijgen met mensen die vanwege hun psychische stoornis(sen) niet goed kunnen functioneren binnen de samenleving. Pathologische leugenaars met minder ver-gezochte verhalen zullen meestal beter functioneren. Natuurlijk speelt daarbij een rol dat `normalere' leugens minder snel als leugens kunnen worden geclassificeerd.

Het verhaal van een pathologische leugenaar zal vaak vol tegenstrijdigheden zitten, waarvoor de betreffende persoon echter steeds een verklaring heeft. Het aandragen van argumenten of zelfs bewijzen van het tegendeel helpt dus niet: overal heeft de persoon wel een reden (lees: smoes) voor. De betreffende personen zijn berucht om hun uiterlijke schijn van oprechtheid. Bovendien bezitten deze mensen (ondanks hun soms wonderbaarlijke verhalen) een grote overtuigingskracht. De reden waarom deze mensen dit soort gedrag vertonen kan uiteenlopen. Vaak is er echter sprake van het vragen om aandacht of sympathie. Bovendien kunnen financiële aspecten een rol spelen: liegen brengt in dergelijke gevallen geld op. De inhoud van de verhalen kan ook sterk uiteenlopen: van kleine `onschuldige' afwijkingen van de werkelijkheid tot verhalen over `paranormale' ervaringen. Bepalend voor de inhoud zijn vaak de de interessegebieden van de persoon. Ook kan het verhaal een bepaald `wens-denken' uitdrukken. Pseudologia phantastica kan soms bizarre verschijningsvormen aannemen. Zo komt het redelijk vaak voor dat mensen zich bij de politie aangeven voor een misdrijf die zij niet hebben begaan.

Een moeilijk element bij pathologische leugenaars is de vraag of deze personen beseffen dat zij liegen, of dat zij lijden aan waanvoorstellingen (dus leven in een fantasie-wereld). Het antwoord daarop is moeilijk te geven. Er zijn echter sterke aanwijzingen dat de meeste pathologische leugenaars wel degelijk weten waarmee zij bezig zijn. Ze weten meestal wel dát ze liegen, maar niet waarom ze liegen. De meeste pathologische leugenaars hebben al vroeg leren liegen, vaak in een milieu waar men zich moest handhaven met liegen en bedriegen.

Tenslotte nog even een checklist voor pathologische leugenaars. Let daarbij op dat dit kenmerken zijn waarmee men in het algemeen kan controleren of iemand een pathologische leugenaar is. Afwijkingen kunnen voorkomen, en bovendien kan alleen een psychiater of een psycholoog een goede diagnose stellen.

Checklist:

• Een ziekelijke neiging om te liegen

• Oppervlakkige charme

• Snel intredende verveling

• Gedragsproblemen in de kinderjaren en jeugd

• Sterke overtuigingskracht

• Uiterlijke schijn van oprechtheid

• Tegenstrijdige uitspraken

• Manipulatief gedrag

• Gebrek aan realistische lange-termijn-planning

• Impulsief gedrag

• Geen medeleven / geen invoelingsvermogen

• Onverantwoordelijk gedrag
http://skepticusnederland.fol.nl/id83.htm

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 21:43

Tja..Miep heeft idd aan verschillende mensen en pb gestuurd met het verhaal van haar verleden. Ze is ook geband en er zijn vast manieren om terug te komen. Maar ze is nu redelijk bekend. Ook haar schrijfstijl etc.

Hier iig een bericht van Miep zelf

Code
Hallo Bokkers,

Via Heike een berichtje van mij.

Jullie reactie's zijn volkomen logisch, wat ik heb gedaan kan niet door de beugel.
Sommige mensen willen dat ik een ban krijg, maar ik verzeker jullie dat ik echt niet meer op bokt.nl zal komen.
Ik heb jullie hechte groep een flinke vertrouwens deuk bezorgd.
En geloof me , of niet, daar heb ik spijt van.

Sommige mensen vragen zich af of ik me rot heb gelachen om jullie reactie's.
Nee dat heb ik niet, integendeel.

Waarom ik het heb gedaan, ik weet het echt niet.
Denk dat dat voor de meeste mensen moeilijk te begrijpen is.( begrijp het zelf niet eens )

Dan zou je denken, als ze zo'n spijt heeft, waarom heeft ze dan zelf niet eerder iets gezegd?
Ik heb vaak op het punt gestaan het tegen iemand te zeggen.
Heb heel vaak een pb gesc hreven aan Sonja, met het hele verhaal erin, maar durfde niet op versturen te drukken.

Wel moet ik zeggen dat niet alles verzonnen is.
Het begin was waar, de keel/long/voorhoofdholte/bijholte ontsteking en de hoge koorts.
Toen ben ik wel in het ziekenhuis geweest, en later is ook wel melkerskoorts geconstatteerd.
Het lange en vele slapen was waar, maar wel overdreven.
Het flauwvallen was waar, en tevens dat van de psych waar ik nu onder behandeling sta is ook waar.

Nogmaals, de reden waarom kan ik jullie niet geven.
Wel weet ik dat het gruwelijk dom was, en dat er mensen echt vreselijk in de rats hebben gezeten.
Het spijt me ook ontzettend..

Dit is ook iets wat niet goed te praten is, dus zie dit berichtje niet als een pleidooi voor minder boze mensen oid.
Want het is jullie goed recht.

Nogmaals het spijt me heel erg.
En ik zal ook niet meer te zien zijn op de site.

Helaas met een kleine leugen. Ze is niet in het ziekenhuis geweest. Dat heeft het ziekenhuis bevestigd.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 21:45

Heike neem haar niet in bescherming, dit soort mensen kunnen ook over dit liegen.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 21:47

Ik neem haar niet in bescherming. Ik laat wel even weten dat ze verschillende mensen een pb heeft gestuurd. Of het waar is kan ik niet checken. Maar bokkers weten nu dat ze niet de enige zijn aan wie ze het verteld heeft. En dat laat ze zo wel denken.

Ik schijf er ook bij dat dit dus ook niet geheel waar is omdat ze niet in het ziekenhuis bekend is. Wat jullie verder met het verhaal doen, is niet aan mij. Jullie kunnen zelf conclusies trekken. Ik meld alleen haar bericht.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 21:49

Heike schreef:
Helaas met een kleine leugen. Ze is niet in het ziekenhuis geweest. Dat heeft het ziekenhuis bevestigd.

Heike daar ben je toch hopenlijk niet echt verbaast over?
Het zal me meevallen als dat de enige leugen is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 21:53

Heike schreef:

Knap!! Het ziekenhuis mag zulke info niet prijs geven tenzij Miepje zelf toestemming heeft gegeven.
Ik snap ook niet dat een beheerder van een forum dit wil achterhalen. Sorry ik praat Miep niet goed (in tegendeel zelfs!!) maar wat hier gebeurd is rechtstreeks inbreuk op haar privacy.