nu hopen dat het idd met black friday geen betere deal is haha. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nu hopen dat het idd met black friday geen betere deal is haha.

lovelyfiefy schreef:PetsPlace heeft vandaag ook 15% korting op alles.
Komt voor mij goed uit, heb voor mijn kat brokken die alleen daar verkocht worden en met de klantenpas is daar normaal alleen 5% korting op. dus die 15% is dan wel heel mooi meegenomen
zal er morgen meer korting komen? Bellatrix schreef:https://www.voordeelvanger.nl/am-fm-noo ... rbank.html
Ik heb deze gekocht. Van €50 naar €20 vind ik toch een mooie korting.

Nyaleti schreef:lovelyfiefy schreef:PetsPlace heeft vandaag ook 15% korting op alles.
Komt voor mij goed uit, heb voor mijn kat brokken die alleen daar verkocht worden en met de klantenpas is daar normaal alleen 5% korting op. dus die 15% is dan wel heel mooi meegenomen
Ik twijfel. Er staat overal "pets Friday" "black Friday" waarom is er dan korting op donderdag?zal er morgen meer korting komen?
Nyaleti schreef:Ja daar staat me ook iets van bij, dat het vorig jaar ook vergelijkbaar was.
Ah dus met klantenpas 20% ? Toch even kijken dan.
Hier inderdaad ook voer wat alleen bij de Pets Place te halen valt en zelden in de aanbieding is.
Edit:
De normale actie van 18+6 voor blikjes natvoer pakt die nu ook met 15% korting. Dubbel korting dus