Ik vind chocola heerlijk, maar omdat ik mijn koolhydraten beperk kan dat niet meer zomaar… Haal zo nu en dan wel een reep Lindt 85% of(online) chocola geschikt voor keto.
Qua geurtjes vind ik vooral de frissere geuren lekker, niet te zoet. Ik ben sinds een paar maanden veel met essentiële oliën bezig en het is leuk om te ontdekken welke geuren het meest aansprekend zijn. In mijn werk als productontwikkelaar is geur net zo belangrijk als smaak.
Ik heb nog niets gekocht, wacht eerst het lootje af. Wel fijn om de tijd zo te hebben!
After eight ben ik niet zo goed op, maar verder alle chocolade, kersenbonbons, pindarotsjes, met rozijnen en noten, met sinaasappel, maar vooral de praline repen echt zalig, ik probeer het niet in huis te halen omdat ik wat af moet vallen, maar ik kan me er werkelijk ziek aan eten.
Een hele doos vol met chocolade zou voor mij een droom zijn….
Behalve koetsjesrepen
Sjolvir
Geplaatst: Vandaag, 00:10
Oh ook zalig.. dove liaison, vroeger kon je die gewoon in pakjes kopen net als mars of zo, maar nu alleen nog idioot duur per 1.
En had dat nou v die pistache kruidnoten niet gezegd
Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: Vandaag, 00:10
Lindt chocola, jep, daar mag je me altijd voor wakker maken ben sowieso enorm van de chocolade, alles behalve puur (oja en geen kersenbonbons )
@Nala : prachtige foto’s, en heeeeeerlijk, wandelen met de honden
Mijn lievelingsgeur? Dat is bij mij toch echt wel seizoensgebonden in de herfst kaneel, appeltjes, pompoenen. In de winter nootmuskaat, dennenappel In de lente bloesem, lavendel, etc In de zomer citroen, gemaaid gras, kruiden (ik houuuu van even langs mijn muntplant wrijven en dan de hele dag die munt geur op je vingers hebben of Basilicum )
Nouja, je kunt alle kanten op dus met me denk ik wel
Zei iemand……pistache….kruidnoten … (Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik de dubai chocolate enorm teleurstellend vond van de Lindt, terwijl ik wel enorm van chocolade en pistache hou geen idee waar dat fout is gegaan
Pfoe ik hou jullie echt niet bij, zal echt wat meer m’n best doen wat actiever te zijn.
Geuren, oei ik vind veel lekker. Maar ik hou erg van zoete geuren. Ook de geur van eerste regen na een droge periode. Of de geur van daslook als je door een gebied fietst. Lavendel vind ik ook lekker. De geur van vers gebakken koekjes… Ik hou niet van erg bloemige geuren, zeker niet van hyacinten of lelies daar krijg ik echt hoofdpijn van.
Qua chocolade lust ik veel. Wit is m’n favoriet.
Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: Vandaag, 00:36
Sjolvir schreef:
oh die dubai vind ik ook niks en ben ook gek op chocola en pistache, maar dat vond ik ehct mwha
Nouja dat vond ik ook, tot ik in Oostenrijk op vakantie in de Lindt shop was en het gewoon gekocht heb, want het was toch al duur Maar viel dat dus ff tegen
Saul
Geplaatst: Vandaag, 08:32
marleen_88 schreef:
Ik vind Dubai gewoon te duur om te proberen.
Ja dit. Ergens zo nieuwsgierig maar ook gewoon te gierig om het te proberen
Chocolade, heerlijk!! En dan bijna alles! Met sinaasappel vind ik dan weer niet zo lekker, maar after eight dus wel een van mijn lievelings smaken. En alles van kinder, nootjes en Milka Lu zeg ik ook zeker geen nee tegen .
Zertab
Geplaatst: Vandaag, 11:55
Dubai heb ik nog nooit gehad. After eight chocolade
marleen_88
Geplaatst: Vandaag, 12:21
Genieten jullie ook zo van de nazomer?
Aftereight en lindt met sinaasappel en citroen, brrrr. Nee bedankt.
Roosch
Geplaatst: Vandaag, 12:22
Ja
marleen_88
Geplaatst: Vandaag, 12:33
Heerlijk Roos!
Ik heb vanochtend lekker gewandeld met Sakyr.
Nu in de tuin met de poezen, genieten dit!
Laatst bijgewerkt door marleen_88 op Vandaag, 12:33, in het totaal 1 keer bewerkt
LWDaisy
Geplaatst: Vandaag, 12:33
Mijn favo chocolade is puur Praliné en hazelnoot zijn ook erg lekker. Favo merk.. Niet lachen, maar: Bros! Ik hou van de luchtbubbels haha.
fohadie
Geplaatst: Vandaag, 12:53
marleen_88 schreef:
Ik vind Dubai gewoon te duur om te proberen.
Precies, dat heb ik er niet voor over. Veel te duur.
Ik ben dol op adventkalenders en had er vorig jaar 1 van Lindt. Ik denk dat ik hem dit jaar zelf ga samenstellen.
Wat gaat het topic al hard haha. Ik was gek op chocolade. Maar etenswaar is voor mij deze keer een flop aangezien ik deze maand start met mijn traject voor een gastric bypass