Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Texas02 schreef:Maar als Vinted de koper gelijk geeft, ben je als verkoper dus je geld en het verkochte product kwijt? Dan denk ik er nog maar eens over na of ik wel via Vinted wil verkopen, ik wilde er eigenlijk drie dekjes op zetten binnenkort. Net als die kopersbescherming van Marktplaats. Hardstikke leuk voor de koper, maar als verkoper loop je groot risico.
Marjo schreef:Texas02 schreef:Maar als Vinted de koper gelijk geeft, ben je als verkoper dus je geld en het verkochte product kwijt? Dan denk ik er nog maar eens over na of ik wel via Vinted wil verkopen, ik wilde er eigenlijk drie dekjes op zetten binnenkort. Net als die kopersbescherming van Marktplaats. Hardstikke leuk voor de koper, maar als verkoper loop je groot risico.
Ik heb het nog nooit meegemaakt dat de koper een probleem had. Gewoon eerlijk zijn over je product en goed verzenden, dan gaat het in 9 van de 10 gevallen gewoon goed.
Texas02 schreef:Maar als Vinted de koper gelijk geeft, ben je als verkoper dus je geld en het verkochte product kwijt? Dan denk ik er nog maar eens over na of ik wel via Vinted wil verkopen, ik wilde er eigenlijk drie dekjes op zetten binnenkort. Net als die kopersbescherming van Marktplaats. Hardstikke leuk voor de koper, maar als verkoper loop je groot risico.
Texas02 schreef:Ja, verhalen waar de koper de verkoper bedriegt lees je vaker als je het op Google opzoekt. Daarom vind ik het maar een risico om op deze manier te verkopen.
Pantykous schreef:Ik schrik ook elke keer weer van die totale verkoopsomHeeft er wel voor gezorgd dat ik minder kinderkleding koop, haha.