Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Merexa schreef:Dat mijn nieuwe telefoon Zaterdag bezorgd zou komen volgens de site waar ik hem van heb besteld, maar dat is nu net naar volgende week Donderdag verplaatst. Bij de lokale winkel was hij niet op voorraad helaas..
imaudy schreef:Had iemand anders misschien stro gepakt? Dat de stalhouder dacht hey waar is het stro..
Zou gewoon kort berichtje terug doen dat je niks gepakt hebt.
Sta je nog op die ene stal?
Daphne__ schreef:Ja, ik sta nogsteeds op die stalNa mijn laatste gesprek met de stalhouder was ik echt een beetje pissig. Had al een advertentie voor andere stal geplaatst. Maar toen kwam ik op stal en stonden mijn pony's opeens weer in hun stallen en die van hem en zijn vriendin in die koeienstal. Hij had blijkbaar even nodig om in te zien dat het niet oke was en was daarna ook gewoon weer aardig, niks aan de hand.
Rennie89 schreef:Aan het feit dat ik soms het idee heb dat ik dingen te persoonlijk opvat en mijzelf gekwetst voel, terwijl het wellicht helemaal niet hoeft.
Maar als ik een bericht plaats en er word helemaal niet op gereageerd maar wel op berichten na mij, dan voelt het voor mij alsof ik maar beter niks had kunnen plaatsen
Daphne__ schreef:Stalhouder deed vanavond bericht nadat ik geweest was. Dat ik geen hooi moest geven, want hij gaf 's avonds nog en anders versmeren ze alles...
Helemaal eens! Alleen had ik helemaal geen hooi gegeven... Ik had alleen de berg hooi van de achterkant van de stal verplaatst naar onder de voerbak.
Stalhouder geeft altijd hooi achterin de stal.. Met het gevolg dat de paarden naar buiten staan te kijken en in hun hooi mesten en plassen. Merrie stond vol in haar hooi te pissen terwijl ik erbij stond. Dus daarom heb ik het naast de staldeur onder de voerbak gelegd, daar mesten en plassen ze niet.
Ik voel me dus serieus wel rot na zijn berichtje. Vooral omdat hij ook begon over stro. Ik heb vanavond helemaal geen stro aangeraakt.. De afgelopen weken heb ik wel meerdere keren uitgemest en opgestrooid, maar dat was omdat hij zelf een ongeluk had gehad en de buurman die het dus voor hem deed ontzettend druk was. Toen heb ik mijn eigen paarden gedaan, terwijl buurman de paarden van de stalhouder deed. Ik sta all in, betaal er gewoon voor om naar dat soort dingen geen omkijken te hebben.. Maar dacht, stalhouder zwaar ongeluk, buurman hartstikke druk... Ik zal eens aardig zijnBuurman vond het wel heel fijn overigens.
Heb zelfs steeds emmers met water klaar gezet bij zijn andere dieren, omdat hij ze wel leeg kon gieten in de waterbak, maar niet vanaf de kraan naar het verblijf kon tillen. Dat vertelde hij, dus vanaf dat moment steeds even gekeken of er nog water stond en zo niet weer nieuwe emmers neer gezet.
Heb hem ook gewoon gesproken, nog gevraagd of we nog andere dingen konden doen.
En dan nu ineens ditMisschien moet ik toch echt meer zakelijk omgaan met stalhouders en niet denken: Ik betaal er voor, maaaaar ik kan best even aardig zijn
MyWishMax schreef:Voor geen meter geslapen. Was op tijd naar bed gegaan en vrij snel in slaap gevallen. Gaat om 1 uur de deurbel, dus meteen rechtop in bed en hond die tekeer ging.
Dit is ook niet de 1e keer dat er midden in de nacht aangebeld wordt. 1 keer en daarna niks meer. Ik ga absoluut niet kijken wie het is, maar twijfel om 's nachts iets tussen de bel te doen. Want zodra ik wakker word kom ik niet meer in slaap...
denisesilver schreef:MyWishMax schreef:Voor geen meter geslapen. Was op tijd naar bed gegaan en vrij snel in slaap gevallen. Gaat om 1 uur de deurbel, dus meteen rechtop in bed en hond die tekeer ging.
Dit is ook niet de 1e keer dat er midden in de nacht aangebeld wordt. 1 keer en daarna niks meer. Ik ga absoluut niet kijken wie het is, maar twijfel om 's nachts iets tussen de bel te doen. Want zodra ik wakker word kom ik niet meer in slaap...
Wat irritant zeg. Ik zou de bel niet weg durven halen in geval van nood, maar steeds wakker worden gebeld is ook niks.
Daphne, ik zou gewoon even terug appen dat het hooi in een andere hoek hebt gegooid, zodat ze er niet in plassen, en dat je geen nieuw hooi en stro hebt gepakt.
M'n lijf doet zeer. Er zit duidelijk weer een zenuw knel in mijn schouder. Heel mijn hand tintelt ervan.
hagelslag schreef:Dat mensen het normaal vinden dat je op een liggende jaarling gaat liggen.
De jaarling is niet echt klein, wel braaf/heeft al wat gezien.
Maar er ligt languit een volwassen man op. Heel leuk als het dier volwassen is.
Maar hij is 1 jaar oud.